• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den ligger oxĂ„ i villhöverlistan 😉
Vill ha alla. 😄
Screenshot_20211225-161534__01.jpg

Efter tredje lÀnken (rÀknat frÄn boetten) verkar de ha samma bredd.
Aha, ja det funkar inte Ă€ndĂ„. Jag har för mig att jag fĂ„r fyra lĂ€nkbitar över för att det ska passa mig och tĂ€nkte att man kanske kunde fĂ„ enhetlig fĂ€rg dĂ„ genom att byta med dom som blir kvar. Men skiter sig pĂ„ första lĂ€nken som Ă€r annorlunda form/fĂ€rg Ă€ndĂ„. đŸ€Ș

Aha, ja det funkar inte Ă€ndĂ„. Jag har för mig att jag fĂ„r fyra lĂ€nkbitar över för att det ska passa mig och tĂ€nkte att man kanske kunde fĂ„ enhetlig fĂ€rg dĂ„ genom att byta med dom som blir kvar. Men skiter sig pĂ„ första lĂ€nken som Ă€r annorlunda form/fĂ€rg Ă€ndĂ„. đŸ€Ș
Du fĂ„r köpa tvĂ„ helt enkelt 😁

Brukar ni köpa era G-shocks frÄn nÄgon bra hemsida eller köper ni lokalt? isÄfall har ni tips pÄ nÄgon bra sida.
Relojesdemoda (Spanien)
Brandfield, Zalando, Klockmagasinet, Klockia Ă€r nĂ„gra av stĂ€llena jag handlat frĂ„n. Sen förstĂ„s hĂ€r pĂ„ KS K&S, Blocket, Tradera och Ebay🙂
NĂ„n sĂ€rskild modell du tĂ€nker? 🙂
VĂ€lkommen in i G-shocktrĂ„den förresten 😃

Relojesdemoda (Spanien)
Brandfield, Zalando, Klockmagasinet, Klockia Ă€r nĂ„gra av stĂ€llena jag handlat frĂ„n. Sen förstĂ„s hĂ€r pĂ„ KS K&S, Blocket, Tradera och Ebay🙂
För att summera ditt inlĂ€gg frĂ„n oss smĂ„lĂ€nningar; dĂ€r det Ă€r billigast đŸ€“

Relojesdemoda (Spanien)
Tackar tackar :) Nja ingen sĂ€rskild faktiskt, just börjat checkat pĂ„ g-shock klockorna, tyckt att GA-2110SU-3AER varit gode smooth kanske som första men vet inte.. 😅
Har du nÄgon att rekommendera ?:)

Tackar tackar :) Nja ingen sĂ€rskild faktiskt, just börjat checkat pĂ„ g-shock klockorna, tyckt att GA-2110SU-3AER varit gode smooth kanske som första men vet inte.. 😅
Har du nÄgon att rekommendera ?:)
Sen Àr ju den helgrÄa i mina ögon sett en av dom bÀttre Casioak. Pga sin lÀsbarhet :)
MEN , det finns ju en si sÄ dÀr 4700 till G-shocks att vÀlja av ;)
Börja med den gröna och sen en... Och sen en.... Och sen en.... 😄

Command&Conquer 😍😍😍
Sist jag spelade C&C varit Red Alert och Yuri's Revenge 😀.. Typ 20 Ă„r sen😀 nĂ€r jag hade Pentium IV 😁.. Nostalgisk spel đŸ„ș
Höll pĂ„ att fĂ„ psykbryt nĂ€r spelet inte funkade med Win10... Men rĂ€ddades genom onlinehĂ€mtning till slutđŸ„ł
Fantastiskt bra rensa-hjĂ€rnan-spel utan att bli Ă„ksjuk som man blir av dagens superduperrealistiska överrörliga spel 😀

Sen Àr ju den helgrÄa i mina ögon sett en av dom bÀttre Casioak. Pga sin lÀsbarhet :)
MEN , det finns ju en si sÄ dÀr 4700 till G-shocks att vÀlja av ;)
Börja med den gröna och sen en... Och sen en.... Och sen en.... 😄
Hahah ja de lĂ€r aldrig sluta , man ska vĂ€l aldrig börja men nĂ€r de kliar sĂ„ f*rbannat i klick klick fingrarna 😅
Var de denna grÄa du menade? CASIO G-Shock Octagon Earth Color Tone Series

Brukar ni köpa era G-shocks frÄn nÄgon bra hemsida eller köper ni lokalt? isÄfall har ni tips pÄ nÄgon bra sida.

Cyberphoto har rea nu. Jag har begrÀnsad erfarenhet och kunskap, men m5610-1er var en bra instegsklocka för mig. Bra storlek och bra funktioner.

ÅssĂ„ en bild förstĂ„s!

GW-M5610-1ER-product_1.jpg

Senast Àndrad:
Cyberphoto har rea nu. Jag har begrÀnsad erfarenhet och kunskap, men m5610-1er var en bra instegsklocka för mig. Bra storlek och bra funktioner.

ÅssĂ„ en bild förstĂ„s!

GW-M5610-1ER-product_1.jpg
Ska kika in dÀr!:;)

Tillbaka
Topp