Den ligger oxÄ i villhöverlistanSC-4 nÀsta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ligger oxÄ i villhöverlistanSC-4 nÀsta?
Fast just dom tvÄ Àr ju liite mer Àn dom andra Den gula var jag nÀra att klicka hem för ett tag sen nÀr det dök upp en pÄ bukten.. Men dÄ lyckades jag hÄlla migVill ha alla.
Smalnar lÀnkbitarna av pÄ stÄlisarna eller skulle man kunna sÀtta samma fÀrg i rad om man ville det?Nu finns den igen hos Brandfield.
Jag har ev en 30Eur rabattkod som bör funka om nÄn Àr hugad
Tror man borde kunna ha en fÀrg per sida om man villSmalnar lÀnkbitarna av pÄ stÄlisarna eller skulle man kunna sÀtta samma fÀrg i rad om man ville det?
SÄg nu att första lÀnkbiten Àr annorlunda, blir inte som jag vill ÀndÄ.Tror man borde kunna ha en fÀrg per sida om man vill
Efter tredje lÀnken (rÀknat frÄn boetten) verkar de ha samma bredd.Smalnar lÀnkbitarna av pÄ stÄlisarna eller skulle man kunna sÀtta samma fÀrg i rad om man ville det?
Aha, ja det funkar inte ÀndÄ. Jag har för mig att jag fÄr fyra lÀnkbitar över för att det ska passa mig och tÀnkte att man kanske kunde fÄ enhetlig fÀrg dÄ genom att byta med dom som blir kvar. Men skiter sig pÄ första lÀnken som Àr annorlunda form/fÀrg ÀndÄ.Efter tredje lÀnken (rÀknat frÄn boetten) verkar de ha samma bredd.
Du fÄr köpa tvÄ helt enkeltAha, ja det funkar inte ÀndÄ. Jag har för mig att jag fÄr fyra lÀnkbitar över för att det ska passa mig och tÀnkte att man kanske kunde fÄ enhetlig fÀrg dÄ genom att byta med dom som blir kvar. Men skiter sig pÄ första lÀnken som Àr annorlunda form/fÀrg ÀndÄ.
Haha, men hjÀlper ju ÀndÄ inte dÄ första lÀnkbitarna Àr "fel" fÀrg.Du fÄr köpa tvÄ helt enkelt
Ăr det vanliga friktionssprintar pĂ„ titanmodellerna eller Ă€r det samma flummiga system med vanliga bandstift som pĂ„ stĂ„lisarna?
Relojesdemoda (Spanien)Brukar ni köpa era G-shocks frÄn nÄgon bra hemsida eller köper ni lokalt? isÄfall har ni tips pÄ nÄgon bra sida.
Mmm, I'm loving it
Pin and collar. Lite pilligt men man gör det ju en gĂ„ng.Ăr det vanliga friktionssprintar pĂ„ titanmodellerna eller Ă€r det samma flummiga system med vanliga bandstift som pĂ„ stĂ„lisarna?
För att summera ditt inlÀgg frÄn oss smÄlÀnningar; dÀr det Àr billigastRelojesdemoda (Spanien)
Brandfield, Zalando, Klockmagasinet, Klockia Àr nÄgra av stÀllena jag handlat frÄn. Sen förstÄs hÀr pÄ KS K&S, Blocket, Tradera och Ebay
NÄn sÀrskild modell du tÀnker?
VÀlkommen in i G-shocktrÄden förresten
Command&ConquerHammertime
Tackar tackar Nja ingen sÀrskild faktiskt, just börjat checkat pÄ g-shock klockorna, tyckt att GA-2110SU-3AER varit gode smooth kanske som första men vet inte..Relojesdemoda (Spanien)
Brandfield, Zalando, Klockmagasinet, Klockia Àr nÄgra av stÀllena jag handlat frÄn. Sen förstÄs hÀr pÄ KS K&S, Blocket, Tradera och Ebay
NÄn sÀrskild modell du tÀnker?
VÀlkommen in i G-shocktrÄden förresten
Klockia Àr bra att handla frÄn sÄ:Tackar tackar Nja ingen sÀrskild faktiskt, just börjat checkat pÄ g-shock klockorna, tyckt att GA-2110SU-3AER varit gode smooth kanske som första men vet inte..
Har du nÄgon att rekommendera ?
Sen Àr ju den helgrÄa i mina ögon sett en av dom bÀttre Casioak. Pga sin lÀsbarhetTackar tackar Nja ingen sÀrskild faktiskt, just börjat checkat pÄ g-shock klockorna, tyckt att GA-2110SU-3AER varit gode smooth kanske som första men vet inte..
Har du nÄgon att rekommendera ?
Höll pÄ att fÄ psykbryt nÀr spelet inte funkade med Win10... Men rÀddades genom onlinehÀmtning till slutCommand&Conquer
Sist jag spelade C&C varit Red Alert och Yuri's Revenge .. Typ 20 Är sen nÀr jag hade Pentium IV .. Nostalgisk spel
Hahah ja de lÀr aldrig sluta , man ska vÀl aldrig börja men nÀr de kliar sÄ f*rbannat i klick klick fingrarnaSen Àr ju den helgrÄa i mina ögon sett en av dom bÀttre Casioak. Pga sin lÀsbarhet
MEN , det finns ju en si sÄ dÀr 4700 till G-shocks att vÀlja av
Börja med den gröna och sen en... Och sen en.... Och sen en....
Jajjemen.Hahah ja de lÀr aldrig sluta , man ska vÀl aldrig börja men nÀr de kliar sÄ f*rbannat i klick klick fingrarna
Var de denna grÄa du menade? CASIO G-Shock Octagon Earth Color Tone Series
Brukar ni köpa era G-shocks frÄn nÄgon bra hemsida eller köper ni lokalt? isÄfall har ni tips pÄ nÄgon bra sida.
riktigt cleant med blÄtt!!Jajjemen.
Min Àr lite moddad med blÄ timindex dock.
Ska kika in dÀr!:Cyberphoto har rea nu. Jag har begrÀnsad erfarenhet och kunskap, men m5610-1er var en bra instegsklocka för mig. Bra storlek och bra funktioner.
Armbandsur
Armbandsur för Alla TillfĂ€llen â UpptĂ€ck Stilen och Kvaliteten som Passar Dig Utforska vĂ„rt sortiment av armbandsur, med modeller som passar alla stilar och tillfĂ€llen. HĂ€r hittar du ett brett utbud av klockor, frĂ„n tidlösa och klassiska klockor till moderna digitala smartwatches med avancerad...www.cyberphoto.se
à ssÄ en bild förstÄs!