• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En sista idag pÄ nya kvartetten.
DSC_1237.JPG
HĂ€rlig samling du har, kan inte bli mer WIs

Men samma refnummer sÄ lÀr vanliga samma stÄlis som var ny i vÄras. Vet inte varför den Àr en nyhet nu igen (fick upp den frÄn Casio i min FB-feed ocksÄ). Kanske för den snart finns i lager igen (oktober/november sÀger AD) efter flera mÄnaders brist?

Men samma refnummer sÄ lÀr vanliga samma stÄlis som var ny i vÄras. Vet inte varför den Àr en nyhet nu igen (fick upp den frÄn Casio i min FB-feed ocksÄ). Kanske för den snart finns i lager igen (oktober/november sÀger AD) efter flera mÄnaders brist?
Tror det kan vara dÀrför.
Guldisen var ju en 35th Anniversary och limited sÄ den Àr nog slut för gott.

Halloj alla Gshockare. Lite sugen pÄ att byta ut min G-7900. Skulle vilja ha:

* HöjdmÀtare (mÄste ej vara GPS)
* Digital tidtagning (men analog del funkar oxÄ)
* Inte föör stor
* Ej kosta för mycket.(typ 4000+)

NÄn som har ett bra tips? Eller nÄn bra webbsida dÀr man kan filtrera fram det man vill ha?

Halloj alla Gshockare. Lite sugen pÄ att byta ut min G-7900. Skulle vilja ha:

* HöjdmÀtare (mÄste ej vara GPS)
* Digital tidtagning (men analog del funkar oxÄ)
* Inte föör stor
* Ej kosta för mycket.(typ 4000+)

NÄn som har ett bra tips? Eller nÄn bra webbsida dÀr man kan filtrera fram det man vill ha?

Kanske Rangeman 9400 kan vara nÄgot? Har höjdmÀtare, kompass, barometer och termometer. Digi only.

Tillbaka
Topp