• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangeman idag
4F7AD620-D452-4C63-9848-6BB46C8644B1.jpeg

HelstÄlisen har lockat mig ett tag nu men efter att ha sett @S.L s bilder pÄ gult stÄl+gummi (visst var den LE?) har jag kikat lite pÄ denna skönhet. Negativ skÀrm men Äh sÄ snygg! Extremt trevligt med kontrasten mellan stÄl och gummi.

GWM-B5000-1

HelstÄlisen har lockat mig ett tag nu men efter att ha sett @S.L s bilder pÄ gult stÄl+gummi (visst var den LE?) har jag kikat lite pÄ denna skönhet. Negativ skÀrm men Äh sÄ snygg! Extremt trevligt med kontrasten mellan stÄl och gummi.

GWM-B5000-1

Jag inbillar mig ocksÄ att den sitter nÄgot bÀttre pÄ handleden. Skulle gÀrna testa den irl!

Kan man knata in hos sin lokala Casio hökare hemma i Sverige och köpa de hÀr ?
image.jpeg

BestÀllde min den 13 juli och hittills inget...
(Island)

Kommer gummivarianten vara LE? Men man kan la köpa gummibandet separat och montera pÄ stÄlisen? (Uppskattning pÄ priset?)

Kommer gummivarianten vara LE? Men man kan la köpa gummibandet separat och montera pÄ stÄlisen? (Uppskattning pÄ priset?)

Jag tror inte att den Àr LE. Vanliga stÄlisen Àr ju inte LE men den kommer ut i batchar som alla kastar sig över.
Jag tror inte ens gummibanden sÀljs separat? Om inte du fÄr tag i dem via Pacparts eller liknande.

SÄ det Àr det som visas i grafen uppe till höger? Coolt. :)
Visar den nÄt annat ocksÄ?

Yes. Barometer, termometer, kompass.
SoluppgÄng, nedgÄng.

Men ett varningens ord: en del har haft trista erfarenheter med den dÄ luggarnas design inte Àr optimal. Du bör t ex inte göra armhÀvningar eller stÄ pÄ hÀnder för du riskerar att knÀcka luggsystemet.

Tillbaka
Topp