Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag inbillar mig ocksÄ att den sitter nÄgot bÀttre pÄ handleden. Skulle gÀrna testa den irl!HelstÄlisen har lockat mig ett tag nu men efter att ha sett @S.L s bilder pÄ gult stÄl+gummi (visst var den LE?) har jag kikat lite pÄ denna skönhet. Negativ skÀrm men Äh sÄ snygg! Extremt trevligt med kontrasten mellan stÄl och gummi.
GWM-B5000-1
Ja den Ă€r helt klart intressant. Displayen ser riktigt nice ut. âșKanske Rangeman 9400 kan vara nĂ„got? Har höjdmĂ€tare, kompass, barometer och termometer. Digi only.
Kan man knata in hos sin lokala Casio hökare hemma i Sverige och köpa de hÀr ?
BestÀllde min den 13 juli och hittills inget...
(Island)
HelstÄlisen har lockat mig ett tag nu men efter att ha sett @S.L s bilder pÄ gult stÄl+gummi (visst var den LE?) har jag kikat lite pÄ denna skönhet. Negativ skÀrm men Äh sÄ snygg! Extremt trevligt med kontrasten mellan stÄl och gummi.
Kommer gummivarianten vara LE? Men man kan la köpa gummibandet separat och montera pÄ stÄlisen? (Uppskattning pÄ priset?)
Vilken G-7900 modell har du?Halloj alla Gshockare. Lite sugen pÄ att byta ut min G-7900.
G7900-1Vilken G-7900 modell har du?
Jag gillar den! HÀrlig röd fÀrg.Tycker dock att du saknar en kobe!
Aaargh, du sÀtter fingret pÄ en öm punkt...Jag gillar den! HÀrlig röd fÀrg.Tycker dock att du saknar en kobe!
SÄ det Àr det som visas i grafen uppe till höger? Coolt.Rangman förtÀljer att lÄgtrycket Àr ihÄllande.
SÄ det Àr det som visas i grafen uppe till höger? Coolt.
Visar den nÄt annat ocksÄ?
Haha, dÀr ser man. Ja, har en annan pÄ G nu ev...Yes. Barometer, termometer, kompass.
SoluppgÄng, nedgÄng.
Men ett varningens ord: en del har haft trista erfarenheter med den dÄ luggarnas design inte Àr optimal. Du bör t ex inte göra armhÀvningar eller stÄ pÄ hÀnder för du riskerar att knÀcka luggsystemet.
FredagskÀnsla Àven hÀr! Jag verkligen gillar denna GWG-1000.
Den kostade 1290 krVad kostade det att bestÀlla?
Den kostade 1290NĂ€rmare 2, fick ett mail med exakt summa men har tydligen raderat det
Lite fler bilder
Jag har inte haft nĂ„gon g-schock tidigare,men lite stelt men Ă„ndĂ„ följsamt,det blev bĂ€ttre med gummi Ă€n stĂ„l för mig dĂ„ jag har smĂ„ handleder,men det krĂ€vs att bĂ€ra den för att kunna gilla den 100%Det blev riktigt snyggt! Ser bekvĂ€m ut ocksĂ„. Ăr bandet "standard G-shock" mjukt?
Ni som fÄtt era, kÀnns den mer vÀlbyggd och gedigen Àn de vanliga stÄl-casio modellerna frÄn typ 300 spÀnn och uppÄt ?De Àr slut pÄ mÄnga stÀllen vad det verkar som. Kommer nya i oktober.