Tack!Gratulerar!
Det tog ett par dagar innan jag vande mig helt vid min. Nu kÀnns den precis lagom stor.
Jag fÄr Äterkomma om nÄgra dagar helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Gratulerar!
Det tog ett par dagar innan jag vande mig helt vid min. Nu kÀnns den precis lagom stor.
En klassisk soprums bild!
Snygg variant! En snabb sökning visar att de ligger rÀtt högt i pris nu ocksÄ.
En klassisk soprums bild!
Snygg variant! En snabb sökning visar att de ligger rÀtt högt i pris nu ocksÄ.
Hur gick det med detta?Tack för apptipset, har normalt inga problem med att synca med min gshock men har en vÀggklocka frÄn Sinn som jag skall testa pÄ dÄ den ibland fÄr in fel signal och stÀllet sig ett par timmar fel.
Jag tar den orangea om du vill göra dig av med den!FjÀrde och sista nyförvÀrvet i tvÄngssynk. M5610R-1JF.
Ăr det bara inbillning eller har J-versionerna av 5610-orna mjukare band Ă€n ER-versionen?
@Fujoor kanske vet?
En av de fyra nya kommer att fÄ lÀmna. à terstÄr att se vilken.
Har inte tillgÄng till iPhone lÀngre sÄ fick aldrig chansen att testa tyvÀrr. Hittade heller inte nÄgon androidmotsvarighet nÀr jag kollade sist.Hur gick det med detta?
Man mÄste bara Àlska displayen!
Den var svĂ„rare. Ăr det nĂ„got i trĂ€? Ett stearinljus? Kanske fingertejp?âDumpster Shotâ
Balanserar upp det med en frÀschare(?) komposition,
Jag tycker att vissa 5610or har mjukare band Àn dom billigaste dw-5600orna. Men det Àr bara en kÀnsla .FjÀrde och sista nyförvÀrvet i tvÄngssynk. M5610R-1JF.
Ăr det bara inbillning eller har J-versionerna av 5610-orna mjukare band Ă€n ER-versionen?
@Fujoor kanske vet?
En av de fyra nya kommer att fÄ lÀmna. à terstÄr att se vilken.
Ett Ă€pple chansar jag pĂ„!Den var svĂ„rare. Ăr det nĂ„got i trĂ€? Ett stearinljus? Kanske fingertejp?
Min första Square J-version förutom GW-5000 och den med lÀnk. Skillnad Àr det helt klart, sen om det har med J-version eller inte har jag för lite statistik pÄ för att avgöraJag tycker att vissa 5610or har mjukare band Àn dom billigaste dw-5600orna. Men det Àr bara en kÀnsla .
We have a winner!Ett Àpple chansar jag pÄ!
Jag har en sĂ„n och pĂ„ min Ă€r det lite Ă„t det röda/rosa hĂ„llet, typ mörkt laxrosa. (Jaja, jag har fan ingen koll pĂ„ fĂ€rger men det Ă€r i alla fall inte beige.) AnvĂ€nder man backlight sĂ„ lyser den grönt.Ăr lite osĂ€ker pĂ„ displayen pĂ„ DW-5600MS-1, pĂ„ vissa bilder ser siffrorna röda ut medan de pĂ„ andra har den vanliga inverterade ljus-beiga nyansen mot den svarta bakgrunden. Ăr det nĂ„gon som har reell erfarenhet av modellen och vet hur det ligger till?
Extra tuff i helsvart!Rangeman idag
Den och dessert camo Àr de coolaste rangemÀnnen imho.Rangeman idag
Kommer du överens med lÀnken?Square idag igen
Snygg! Vad Àr det för ref?Square idag igen
Jag tycker den va grym pÄ lÀnken faktisktKommer du överens med lÀnken?
GW-M5610BCSnygg! Vad Àr det för ref?
square fever!Square idag igen
Typsquare fever!