• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FB06CB4C-BEEE-4849-AF6C-2B3774CB53B3.jpeg

FjÀrde och sista nyförvÀrvet i tvÄngssynk. M5610R-1JF.
15365746129211545732540.jpg

Är det bara inbillning eller har J-versionerna av 5610-orna mjukare band Ă€n ER-versionen?
@Fujoor kanske vet?

En av de fyra nya kommer att fĂ„ lĂ€mna. ÅterstĂ„r att se vilken.
Jag tycker att vissa 5610or har mjukare band Àn dom billigaste dw-5600orna. Men det Àr bara en kÀnsla .

Är lite osĂ€ker pĂ„ displayen pĂ„ DW-5600MS-1, pĂ„ vissa bilder ser siffrorna röda ut medan de pĂ„ andra har den vanliga inverterade ljus-beiga nyansen mot den svarta bakgrunden. Är det nĂ„gon som har reell erfarenhet av modellen och vet hur det ligger till?
casio_gshock_military_stealth_version_dw5600ms1_1453638032_aa5cfebf.jpg

Är lite osĂ€ker pĂ„ displayen pĂ„ DW-5600MS-1, pĂ„ vissa bilder ser siffrorna röda ut medan de pĂ„ andra har den vanliga inverterade ljus-beiga nyansen mot den svarta bakgrunden. Är det nĂ„gon som har reell erfarenhet av modellen och vet hur det ligger till?
casio_gshock_military_stealth_version_dw5600ms1_1453638032_aa5cfebf.jpg
Jag har en sÄn och pÄ min Àr det lite Ät det röda/rosa hÄllet, typ mörkt laxrosa. (Jaja, jag har fan ingen koll pÄ fÀrger men det Àr i alla fall inte beige.) AnvÀnder man backlight sÄ lyser den grönt.

Edit: Kan ju sÀga att klockan Àr riktigt cool men vill man den för att lÀtt kunna se vad klockan Àr sÄ vÀlj en med en annan display.

Tillbaka
Topp