Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bekvÀm
LÄter bra det.... vÀntar hem en sÄn senare i veckan!
Absolut! Min Ă„sikt Ă€r att g-shock ofta upplevs mindre Ă€n vad storleken pĂ„ papper sĂ€ger. Ăven de riktigt stora G-klockorna.Jag tycker att 41mm bĂ€r stort pĂ„ mig, ska man vĂ„ga sig pĂ„ o testa g shock?
Ja de verkar ju vĂ€ldigt populĂ€ra Ă€ven om mĂ„tten pĂ„ papper skrĂ€mmer mig haha.Absolut! Min Ă„sikt Ă€r att g-shock ofta upplevs mindre Ă€n vad storleken pĂ„ papper sĂ€ger. Ăven de riktigt stora G-klockorna.
Gillar den . Behöver du ladda den âvanligtâ eller rĂ€cker det med solar? Alla olika funktioner mĂ„ste dra en del?GBD-H1000,
Tyckte det var vÀrldens hÄrdaste klocka, GPS, solar, allt man bara kan önska sig.
Och sÄ nÀr den kommer sÄ anvÀnder man den 5-10 gÄnger och intresset Àr nere pÄ noll.
Ălskar mina andra G:s, men den hĂ€r lyckas inte riktigt fastna, Ă€r det för mycket trĂ€ningsklocka och för lite G?
HÀr Àr vÀl en av de större jÀttarna. GWG-1000. Min handled mÀter ca 18cm.Ja de verkar ju vÀldigt populÀra Àven om mÄtten pÄ papper skrÀmmer mig haha.
Du ska absolut prova en i affÀren⊠titta pÄ den pÄ handleden och stÀll dig sen framför spegeln och titta: DEN SER MINDRE UT i spegelnJa de verkar ju vÀldigt populÀra Àven om mÄtten pÄ papper skrÀmmer mig haha.
Jag har ite anvĂ€nt den jĂ€ttemycket, men spontant kĂ€nns det som om GPS drar mer Ă€n den skulle hinna ladda. Alla andra funktioner klarar sig nog med en dos solar. Sen tror jag man kan justera GPS-applikationerna sĂ„ att den anvĂ€nds mer sĂ€llan.Gillar den . Behöver du ladda den âvanligtâ eller rĂ€cker det med solar? Alla olika funktioner mĂ„ste dra en del?
Hade ingen aning om OWG Mars.... MÄste ocksÄ vÀlja ut en Ä hÀnga pÄIngen som har en Gulfmaster GWN att sÀlja inför OWG Mars?
För sent, klickade hem en grÄ casioakDu ska absolut prova en i affÀren⊠titta pÄ den pÄ handleden och stÀll dig sen framför spegeln och titta: DEN SER MINDRE UT i spegeln
En polsk GWN pÄ bukten?Ingen som har en Gulfmaster GWN att sÀlja inför OWG Mars?
Jag blivit lurad tidigare sÄ jag hÄller mig gÀrna till KS eller butik i SWE... Men tack iaf!En polsk GWN pÄ bukten?
Zegarek G-shock GWN-1000 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Zegarek G-shock GWN-1000 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Det sÄldes en för 3K för ett par veckor sen.Det Àr mÄnga fantasipriser pÄ Tratten just nu..
Jag sÄlde min hÀr för 8500 förra Äret.NÄn ovanlig Frogman jag pÄ anonns.
NÄgon hÀr som Àger och Àr den sÄ ovanlig?
Ja, den Àr rÀtt ovanlig. Tittar man pÄ sold items pÄ Ebay sÄ har den gÄtt mellan 13' till 24'NÄn ovanlig Frogman jag pÄ anonns.
NÄgon hÀr som Àger och Àr den sÄ ovanlig?
Du sÄlde den för billigt.Jag sÄlde min hÀr för 8500 förra Äret.
Det Àr inte KS pris direkt.Denna var djÀrvt prissatt
à ngrar att jag sÄlde den öhtDu sÄlde den för billigt.