Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ har man tagit en tur med bilen dÄ.
Ni som har hÀngt lite i trÄden pÄ sista tiden kan nog gissa vad det Àr som ramlat ner.
Dammen hÀr hemma tyckte de va nÄgot roligt tydligen
Har lÀnge tittat runt pÄ en 6900 och nu har det anlÀnt en. Den hade mer tyngd Àn vad jag vÀntade mig och bandet Àn sÄ lÀnge kÀnns skönt och har en bra lÀngd. Detaljerna pÄ camon Àr riktigt tydlig i visst ljus och ger den en roligare finish.
Köööööööööp
Vad Àr det för apparat? Spontant gissar jag pÄ axeln till timvisaren till en muddis, men kanske Àr lite för grov...Börjar ordna upp sig.
Liknar vÀl mycket min gamla Garmin Fenix 3.... Tror svaret pÄ din frÄga ligger dÀriGBD-H1000,
Tyckte det var vÀrldens hÄrdaste klocka, GPS, solar, allt man bara kan önska sig.
Och sÄ nÀr den kommer sÄ anvÀnder man den 5-10 gÄnger och intresset Àr nere pÄ noll.
Ălskar mina andra G:s, men den hĂ€r lyckas inte riktigt fastna, Ă€r det för mycket trĂ€ningsklocka och för lite G?
Det Àr en hammarkvarn som fÄtt nya lager.Vad Àr det för apparat? Spontant gissar jag pÄ axeln till timvisaren till en muddis, men kanske Àr lite för grov...
GBD-H1000,
Tyckte det var vÀrldens hÄrdaste klocka, GPS, solar, allt man bara kan önska sig.
Och sÄ nÀr den kommer sÄ anvÀnder man den 5-10 gÄnger och intresset Àr nere pÄ noll.
Ălskar mina andra G:s, men den hĂ€r lyckas inte riktigt fastna, Ă€r det för mycket trĂ€ningsklocka och för lite G?
Fin klocka, vÀrdelösa funktioner. Casio ska hÄlla sig till det de Àr bra pÄ. Smarta klockor Àr inte en sÄdan sak.GBD-H1000,
GBD-H1000,
Som snart klocka sÄ Àlskar ja min GBD-200, dock skulle ja vilja ha en H1000 pga solar. Men en enkel klocka, som visar notiser och ett batteri som (nÀstan) aldrig behöver laddas, hur bra Àr inte deFin klocka, vÀrdelösa funktioner. Casio ska hÄlla sig till det de Àr bra pÄ. Smarta klockor Àr inte en sÄdan sak.
Tror du Àr nÀra svaret. Jag har inte G-smartklockor eller liknande hybrider av den enkla anledningen att jag gillar basic stuff. Timer, kronograf, alarm, vÀrldstid. Allt jag kan önska mig.
Jag lÄter min GBD-H1000 vara det den Àr....Fin klocka, vÀrdelösa funktioner. Casio ska hÄlla sig till det de Àr bra pÄ. Smarta klockor Àr inte en sÄdan sak.
Var det inte du som anvÀnde den för att se hur du gÄtt med grÀsklipparen? Kanske minns jag fel?Jag lÄter min GBD-H1000 vara det den Àr....
Snygg helt enkelt..
Allt annat den "kan" förutom att visa tid och GPS-funktionen ignorerar jag bara
JajjemenVar det inte du som anvÀnde den för att se hur du gÄtt med grÀsklipparen? Kanske minns jag fel?
NÄgot som kommer ut pÄ KS snart dÄ med andra ord? ^^GBD-H1000,
Funderar fortfarande, den Àr ju grymt snyggNÄgot som kommer ut pÄ KS snart dÄ med andra ord? ^^
Designen Ă€r det inget fel pĂ„âŠ.Funderar fortfarande, den Ă€r ju grymt snygg