Ăr det den @HSK har nu?Ă ngrar att jag sĂ„lde den öht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det den @HSK har nu?Ă ngrar att jag sĂ„lde den öht
Kommer inte ihĂ„gĂr det den @HSK har nu?
Nej, jag köpte min frĂ„n UK vilket var...spĂ€nnande. Uppdaterade spĂ„rningsinfon nĂ€r jag var ute och handlade och fick dĂ„ en notis om att paketet hade lĂ€mnats utanför dörren.Ăr det den @HSK har nu?
Tydligen OWG-material.NÄn ovanlig Frogman jag pÄ anonns.
NÄgon hÀr som Àger och Àr den sÄ ovanlig?
Strö salt i sÄren baraNej, jag köpte min frÄn UK vilket var...spÀnnande. Uppdaterade spÄrningsinfon nÀr jag var ute och handlade och fick dÄ en notis om att paketet hade lÀmnats utanför dörren.
Jag var i nÀrheten av ett postkontor sÄ jag stressade dit för att ifrÄgasÀtta det och de ringde upp en virrig sommarjobbare som tydligen bara hade rÄkat klicka fel i handdatorn. Det var en rejÀlt svettig halvtimme!
Bjuder pÄ en arkivbild för att fresta @Derix lite.
Strö salt i sÄren bara
Hoppas att du köpte innan Brexit?Nej, jag köpte min frÄn UK vilket var...spÀnnande. Uppdaterade spÄrningsinfon nÀr jag var ute och handlade och fick dÄ en notis om att paketet hade lÀmnats utanför dörren.
Jag var i nÀrheten av ett postkontor sÄ jag stressade dit för att ifrÄgasÀtta det och de ringde upp en virrig sommarjobbare som tydligen bara hade rÄkat klicka fel i handdatorn. Det var en rejÀlt svettig halvtimme!
Bjuder pÄ en arkivbild för att fresta @Derix lite.
Hojta till isfFunderar fortfarande, den Àr ju grymt snygg
Hojt kommer!Hojta till isf
Dom dÀr frukostarna alltsÄEn stadig frukost, en stadig cat booty och givetvis en stadig Frogman. Börjar dagen bra.
Men du glömde ju makrill i tomatsÄsEn stadig frukost, en stadig cat booty och givetvis en stadig Frogman. Börjar dagen bra.
Dom dÀr frukostarna alltsÄ
Man liksom stannar till och tittar 3-4 gÄnger pÄ din tallrik, innan man kommer pÄ att man slutade andas och att man gapar
Men du glömde ju makrill i tomatsÄs
Kontrar med ett par mackor laddade med gyros/kycklingrester Och ingen kattEn stadig frukost, en stadig cat booty och givetvis en stadig Frogman. Börjar dagen bra.
Knappt mer Àn vad som begÀrs för begagnade juBra pris pÄ en ny stÄlis!
G-Shock Premium Casio watches News Casio G-Shock Premium Relojesdemoda
Casio G-Shock Premium |Official Casio G-Shock Premium watches distributor in Valencia, online sale at relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.com
Eller hur. Med ett nypris pÄ 4000 sÄ borde begagnatpriserna ligga nÀrmare 2000Knappt mer Àn vad som begÀrs för begagnade ju
SÄldes ens din och @Lord_tito88 Žs repsub för dom pengarna?Eller hur. Med ett nypris pÄ 4000 sÄ borde begagnatpriserna ligga nÀrmare 2000
Ja, det var under 2000 kr.SÄldes ens din och @Lord_tito88 Žs repsub för dom pengarna?
Det borde vara normala priset pÄ stÄlisarna tycker jag.Bra pris pÄ en ny stÄlis!
G-Shock Premium Casio watches News Casio G-Shock Premium Relojesdemoda
Casio G-Shock Premium |Official Casio G-Shock Premium watches distributor in Valencia, online sale at relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.com