• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pizza-G 😁
IMG_20220125_173318.jpg

Nej, jag köpte min frĂ„n UK vilket var...spĂ€nnande. Uppdaterade spĂ„rningsinfon nĂ€r jag var ute och handlade och fick dĂ„ en notis om att paketet hade lĂ€mnats utanför dörren. đŸ˜±

Jag var i nĂ€rheten av ett postkontor sĂ„ jag stressade dit för att ifrĂ„gasĂ€tta det och de ringde upp en virrig sommarjobbare som tydligen bara hade rĂ„kat klicka fel i handdatorn. Det var en rejĂ€lt svettig halvtimme! 😅

Bjuder pÄ en arkivbild för att fresta @Derix lite.

PSX_20210820_102030.jpg

NÄn ovanlig Frogman jag pÄ anonns.
NÄgon hÀr som Àger och Àr den sÄ ovanlig?
CA726256-3D9A-42B7-BA50-2F14A6019CAB.jpeg
Tydligen OWG-material. 😁

Nej, jag köpte min frĂ„n UK vilket var...spĂ€nnande. Uppdaterade spĂ„rningsinfon nĂ€r jag var ute och handlade och fick dĂ„ en notis om att paketet hade lĂ€mnats utanför dörren. đŸ˜±

Jag var i nĂ€rheten av ett postkontor sĂ„ jag stressade dit för att ifrĂ„gasĂ€tta det och de ringde upp en virrig sommarjobbare som tydligen bara hade rĂ„kat klicka fel i handdatorn. Det var en rejĂ€lt svettig halvtimme! 😅

PSX_20210820_102030.jpg
Strö salt i sĂ„ren bara 😭

PSX_20210820_102030.jpg
Hoppas att du köpte innan Brexit?

Dom dÀr frukostarna alltsÄ :nailbiting:
Man liksom stannar till och tittar 3-4 gÄnger pÄ din tallrik, innan man kommer pÄ att man slutade andas och att man gapar :)

Blev du sugen med andra ord? :p
Jag gillar givetvis god mat, men Àr kanske lite udda i den bemÀrkelsen att jag under lÄnga perioder / typ för evigt kan prioritera vad kroppen vill ha framför vad smaklökarna föredrar. Men denna blandning smakar helt okay faktiskt ^^

Men du glömde ju makrill i tomatsÄs :oops:

MÄste ju variera! Idag blev det kycklingbröstfilé, havregrynsgröt, Àgg, olivolja, fruktsmoothie och lite vasslepulver. Testa :D

Tillbaka
Topp