Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt bra uppmaningPÄ à hléns I Stockholm o följer uppmaningen.
Samma problem för mig nÀr jag skicka efter en GW-6900 tidigare i mÄnaden vette tusan va dom hÄllet pÄ med.NÀhÀ @L&W Den dÀr GD-350 frÄn USA vill helt enkelt inte hitta hit till Sverige. Nu har jag försökt 3 gÄnger totalt men det gÄr inte. Det Àr lite irriterande! Amazon sa:
Package is returning to seller because the product is prohibited.
Skulle kunna vara en GD-100Vad bÀr ordningsmakten?
Ser ut som en G men ÀndÄ inte.
Skulle kunna vara en GD-100
ManchesterfrĂ€sare. Ăr det din maskin i bakgrunden? Pistmaskin stĂ„r högt pĂ„ "att köra" listan hos mig.
Typiska G sysslor
Nej jag Ă€r spadförare har kört lite pistmaskin men jag har inte riktigt tĂ„lamodet för detManchesterfrĂ€sare. Ăr det din maskin i bakgrunden? Pistmaskin stĂ„r högt pĂ„ "att köra" listan hos mig.
Urtjusig-fredag!
Trevlig helg alla G-shockerinos!
Tack sjÀlv! Grymt fin pjÀs. Wrist-shot nÀsta!
Ja den Àr extremt vacker faktiskt, Àlskar dem röda smÄ detaljernaStort grattis @Dan1jel du lÀr blir nöjd. En grym pjÀs.
PÄ à hléns I Stockholm o följer uppmaningen.