En Kylo Ren
Najs. Du kommer att gilla den.
Och lakritskungen har du kvar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En Kylo Ren
Precis. Mycket nöjd med den fortfarande, lÀmnar nog aldrig.Det gÀller att vara lite kreativ. Var det porter modd?
Inget lim. Man trycker "bara" dit glaset i packningen och boetten.Wow modigigt gjort... Kanske fÄr testa pÄ de dÄ nÀr eller om tillfÀllet ges vad för lim hade du pÄ glaset sen nÀr du limmade tillbaka de?
Lakritskungen Àr kvar! En av mina favoriter i samlingen.Najs. Du kommer att gilla den.
Och lakritskungen har du kvar?
Hur har det funkat med Buyee för dig? Har du nÄgot exempel pÄ slutkostnad inkl frakt, moms och hela kitet?Idag kom det paket frÄn Japan har suttit och scoutat Yahoo och anvÀnt proxytjÀnsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!
Lets goooo
Betalade extra för protected packageing och dÀr tycker jag dom har skött sig
Jag har snöat in mig stenhÄrt pÄ frogman dw-9900 pÄ senaste sÄ det blev tvÄ stycken som belöning fick jag lite rabattkoder av Buyee och kunde köpa en Square för kaffepengar. Fler bilder kommer men nu mÄste jag pilla lite
Den ligger pÄ min modd listan.Precis. Mycket nöjd med den fortfarande, lÀmnar nog aldrig.
Jag har bara anvÀnt buyee en gÄng men jag hÄller pÄ att plocka hem en bestÀllning nu faktiskt! Tycker det funkar vÀldigt smidigt. Kan ta fram siffror och skriva lite mer utförligt nÀr jag kommer hem.Hur har det funkat med Buyee för dig? Har du nÄgot exempel pÄ slutkostnad inkl frakt, moms och hela kitet?
Provade semmelwrap för massa Är sen. MÄste sÀga att jag föredra vanlig semla.
Nu snackar vi!
Tack sjÀlv! Grymt fin pjÀs. Wrist-shot nÀsta!
Tyckte semmelwrap var vÀldigt god!Provade semmelwrap för massa Är sen. MÄste sÀga att jag föredra vanlig semla.
Men var Àr parkeringshuset??Ingenting mot att hÀrja runt i Mall-of-Scandinavia o snart vidare mot Stockholm city.
5st olika klockor har jag tagit med mig utifall att...
För en dagstripp...
Men var Àr parkeringshuset??