Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Roligt! Grattis. En MTG?Godmorgon. Detta Àr... eller va min fin klocka, precis (igÄr kvÀll) införskaffat en annan som förhoppningsvis kommer ersÀtta min GWG som "fin" klocka... om intresset finns sÄ blir det en liten Unboxing sen nÀr den vÀl Àr framme.
Extra tumme upp för meckarbilderna! Jag vill se fler bilder pĂ„ nĂ€r folk skruvar.ĂNTLIGEN! För den som Ă€r gammal nog att minnas nĂ€r Posten var gul sĂ„ kan jag sĂ€ga att ingen brevbĂ€rare har varit sĂ„ efterlĂ€ngtad en torsdag i januari som idag.
Bytet tog exakt 11min15sek
Glas byte pÄ king.Jag vill se fler bilder pÄ nÀr folk skruvar.
Jobbar du hemifrÄn?Glas byte pÄ king.
Bilderna Àr inte tagna nuJobbar du hemifrÄn?
Kanske.... kanske inte.... Kanske Àr en sten man fÄr :ORoligt! Grattis. En MTG?
Ăr det dig man skicka klockan till sen nĂ€r man vill byta glas/kristall? blir den vattentĂ€t dĂ„ ocksĂ„?Glas byte pĂ„ king.
Haha nja, jag bara vĂ„gar göra det med mina klockor. Jag har inte trycktestat efter bytet men tĂ€t blev det. Har inte haft nĂ„got problem i alla fall.Ăr det dig man skicka klockan till sen nĂ€r man vill byta glas/kristall? blir den vattentĂ€t dĂ„ ocksĂ„?
Skickar dig min klocka sen nÀr eller om jag behöver mod hjÀlp annars, vad kostade utrustningen för att ta bort kristallen/glaset samt tÀta den igen?Haha nja, jag bara vÄgar göra det med mina klockor. Jag har inte trycktestat efter bytet men tÀt blev det. Har inte haft nÄgot problem i alla fall.
Det mesta som behövs finns nog redan hemma om man vÄgar experimentera lite. SÄhÀr gjorde jag enda gÄngen jag bytt glas. Lite Lego, eltejp och en tving. SkrÀckblandad förtjusning kan man summera det.Skickar dig min klocka sen nÀr eller om jag behöver mod hjÀlp annars, vad kostade utrustningen för att ta bort kristallen/glaset samt tÀta den igen?
Du kan det dÀr med att matcha fÀrger
Det gÀller att vara lite kreativ. Var det porter modd?Det mesta som behövs finns nog redan hemma om man vÄgar experimentera lite. SÄhÀr gjorde jag enda gÄngen jag bytt glas. Lite Lego, eltejp och en tving. SkrÀckblandad förtjusning kan man summera det.
Fan va trist... Skumt att jag fick mina via Amazon utan problem.NÀhÀ @L&W Den dÀr GD-350 frÄn USA vill helt enkelt inte hitta hit till Sverige. Nu har jag försökt 3 gÄnger totalt men det gÄr inte. Det Àr lite irriterande! Amazon sa:
Package is returning to seller because the product is prohibited.
Wow modigigt gjort... Kanske fÄr testa pÄ de dÄ nÀr eller om tillfÀllet ges vad för lim hade du pÄ glaset sen nÀr du limmade tillbaka de?Det mesta som behövs finns nog redan hemma om man vÄgar experimentera lite. SÄhÀr gjorde jag enda gÄngen jag bytt glas. Lite Lego, eltejp och en tving. SkrÀckblandad förtjusning kan man summera det.
Tackar!Du kan det dÀr med att matcha fÀrger
Posten skötte sig! Hoppas du Àr nöjd
Hoppas att NordPosten sköter sig idag
En Kylo RenEn king till eller hade du sÄlt din förra?
Ăntligen lite aktivitet vĂ€rdig en G-shock