• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Snart har jag sÄlt av nÀstan alla mina G-Shocks, men denna finns kvar :)
497D88D9-5546-46C1-BA83-66551A339F46.jpeg

Haha nja, jag bara vÄgar göra det med mina klockor. Jag har inte trycktestat efter bytet men tÀt blev det. Har inte haft nÄgot problem i alla fall.
Skickar dig min klocka sen nÀr eller om jag behöver mod hjÀlp :D annars, vad kostade utrustningen för att ta bort kristallen/glaset samt tÀta den igen?

Skickar dig min klocka sen nÀr eller om jag behöver mod hjÀlp :D annars, vad kostade utrustningen för att ta bort kristallen/glaset samt tÀta den igen?
Det mesta som behövs finns nog redan hemma om man vÄgar experimentera lite. SÄhÀr gjorde jag enda gÄngen jag bytt glas. Lite Lego, eltejp och en tving. SkrÀckblandad förtjusning kan man summera det.

Bilagor

• 77B56599-F8B5-448F-9EFC-36F75C97FE1A.jpeg
    77B56599-F8B5-448F-9EFC-36F75C97FE1A.jpeg
    370.4 KB · Visningar: 4
NÀhÀ @L&W Den dÀr GD-350 frÄn USA vill helt enkelt inte hitta hit till Sverige. Nu har jag försökt 3 gÄnger totalt men det gÄr inte. Det Àr lite irriterande! Amazon sa:

Package is returning to seller because the product is prohibited.

Det mesta som behövs finns nog redan hemma om man vÄgar experimentera lite. SÄhÀr gjorde jag enda gÄngen jag bytt glas. Lite Lego, eltejp och en tving. SkrÀckblandad förtjusning kan man summera det.
Det gĂ€ller att vara lite kreativ. 😄 Var det porter modd? 🙂

Senast Àndrad:
Wow modigigt gjort... Kanske fÄr testa pÄ de dÄ nÀr eller om tillfÀllet ges :) vad för lim hade du pÄ glaset sen nÀr du limmade tillbaka de?

Tillbaka
Topp