Vem skulle gör det liksom. Helt ologiskt att slakta en TB för porter modd.Jo, jag ser att den har boettlock frÄn en vanlig stÄlis men kan inte den passa pÄ titanboetten dÄ? Han sÀger ju inget om boettlocket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vem skulle gör det liksom. Helt ologiskt att slakta en TB för porter modd.Jo, jag ser att den har boettlock frÄn en vanlig stÄlis men kan inte den passa pÄ titanboetten dÄ? Han sÀger ju inget om boettlocket.
NÄn med alldeles för mycket pengarVem skulle gör det liksom. Helt ologiskt att slakta en TB för porter modd.
Alla delar gÄr ju att bestÀlla nya. Han kan ju ha köpt en komplett boett med knapparna pÄ bara för att fÄ "guldknapparna". (dummare saker Àn sÄ har vÀl alla gjort... ) Ja, jag vet faktiskt inte, men jag kan sÀga att bara delarna till min har överskridit 5000 kr med rÄge. Bara en original porterbezel gÄr pÄ runt tusenlappen.Vem skulle gör det liksom. Helt ologiskt att slakta en TB för porter modd.
Titta pÄ denna bild sÄ ser man att det Àr en b5000d case, caseback och knappar. Inga TB delar.NÄn med alldeles för mycket pengar
Jo jag vet vad delarna kostar. Kitet gÄr att bestÀlla frÄn tiktox bla. Glaset hittar man för 300spÀnn och TFC caseback för en tusing. Igen, det Àr helt ologiskt att man anvÀnder TB delar till en porter modd. Tror det Àr en felskrivning i annonsen.Alla delar gÄr ju att bestÀlla nya. Han kan ju ha köpt en komplett boett med knapparna pÄ bara för att fÄ "guldknapparna". Ja, jag vet faktiskt inte, men jag kan sÀga att bara delarna till min har överskridit 5000 kr med rÄge. Bara en original porterbezel gÄr pÄ runt tusenlappen.
Om jag försöker jÀmföra boetterna mellan mina tvÄ sÄ Àr den i titan nÄgot mattare Àn den i stÄl. Skillnaden Àr dock vÀldigt liten. Jag kan inte sÀga att hans moddade klocka inte har titanboett. Som jag ser det kan den mycket vÀl ha det.Jo jag vet vad delarna kostar. Kitet gÄr att bestÀlla frÄn tiktox bla. Glaset hittar man för 300spÀnn och TFC caseback för en tusing. Igen, det Àr helt ologiskt att man anvÀnder TB delar till en porter modd. Tror det Àr en felskrivning i annonsen.
2980....Fast vi kan vara överens om att killen inte fÄr mer Àn 2990 för den dÀr modden
Ja, sÄ Àr det! Man torskar pengar pÄ att modda, sÄ Àr det bara. DÀrför Àr det bÀst att behÄlla skiten, ha ha!Fast vi kan vara överens om att killen inte fÄr mer Àn 2990 för den dÀr modden
Ska vi komma överens om att du sÀljer ditt grÄa kit till mig för halva priset nÀr du tröttnar pÄ det?2980....
Och vi kan vara överrens om att jag nu Àr Àgare till ett grÄtt band/bezelkit till GW-9400
Har haft lite span pÄ en sÄn hÀr till HSBn hÀrDenna har jag inte sett förut. Kanske vore nÄgot för er som har HSB hemma? (hon som bestÀmmer)
Du kan ju överraska henne!Har haft lite span pÄ en sÄn hÀr till HSBn hÀr
Casio Baby-G MSG-S600G-7AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av CasioTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
HÄller med om att det Àr svÄrt att se skillnad pÄ boetterna men som sagt det Àr helt ologiskt att anvÀnda titanboett till modden. Han kunde ha anvÀnt B5000GD till porter modd istÀllet om han vill ha guldknappar. Ni som har Tradera konto fÄr frÄga sÀljare om det stÀmmer.Om jag försöker jÀmföra boetterna mellan mina tvÄ sÄ Àr den i titan nÄgot mattare Àn den i stÄl. Skillnaden Àr dock vÀldigt liten. Jag kan inte sÀga att hans moddade klocka inte har titanboett. Som jag ser det kan den mycket vÀl ha det.
Haha, tror Porter modd sÄld för mer Àn 3K hÀr pÄ KS.Fast vi kan vara överens om att killen inte fÄr mer Àn 2990 för den dÀr modden
Jag tröttnar ju sÀllan pÄ mina sakerSka vi komma överens om att du sÀljer ditt grÄa kit till mig för halva priset nÀr du tröttnar pÄ det?
Batteriet ser ut att vara rÀtt storlek iaf. Har glömt vilken beteckning det ska ha.Nu behöver jag hjÀlp frÄn er som kan vintage G-Shock.
Först och frÀmst identifiering. DW-5600 med 691-modul stÄr det pÄ boettlocket men varför passar dÄ inte ett CR2025-batteri?
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
NÀsta frÄga. Var hittar jag band och bezel som passar? Skulle testa med ett set jag har liggandes frÄn DW-5035 men det passade ju inte!
Denna har jag inte sett förut. Kanske vore nÄgot för er som har HSB hemma? (hon som bestÀmmer)
Bezel hittar man pÄ buyee Japan. Beror pÄ hur desperat man Àr dock.Batteriet ser ut att vara rÀtt storlek iaf. Har glömt vilken beteckning det ska ha.
Band och bezel Àr inte lÀtt att hitta. Fanns en snubbe i Brasilien som gjorde sjÀlv som jag handlat ett gÀng frÄn men han verkar lagt ner nu.
Om original Àr prio finns det ju alltid en chans att skriva och frÄga Casio sjÀlva eftersom dom har tjÀnsten:
æăć „ăăźăăâG-SHOCKâăăăżăăăæééćźăŹăčăăąă”ăŒăăč | 2021ćčŽăă„ăŒăčăȘăȘăŒăčäžèŠ§ | CASIO
ă«ă·ăȘèšçźæ©ăźç·ćăȘăăŁă·ăŁă«ă”ă€ăă§ăăèŁœćæ ć ±ăă”ăăŒăæ ć ±ăäŒæ„æ ć ±ăȘă©ăă芧é ăăŸăăwww.casio.co.jp
Hittade för nÄgra Är sedan originalförpackningar med bÄde band och bezel pÄ ebay (men dom Àr för framtida personligt bruk ) SÄ det kan ju löna sig att lÀgga in nÄgon bevakning dÀr.
Jag tröttnar ju sÀllan pÄ mina saker
Men jag kommer ju ha en extra grÄ bezel iaf
Jag har inte riktigt gett upp nÀr det gÀller att fÄ tiktox att lösa problemet. Jag hÄller pÄ med att tjata hÄl i huvudet pÄ dem...Men jag kommer ju ha en extra grÄ bezel iaf
FörstÄr dig. I synnerhet om du dessutom fÄtt betala i förskott..Jag har inte riktigt gett upp nÀr det gÀller att fÄ tiktox att lösa problemet. Jag hÄller pÄ med att tjata hÄl i huvudet pÄ dem...
Den dÀr var ju oxÄ grymt fin
Jag tycker att det Àr synd att de inte backar upp en ny modell lÀngre Àn sÄ. Den analoga Frogman Àr ju ÀndÄ ett stort slÀpp och det hade varit trevligt om den höll sig lÀngre Àn ett Är eller tvÄ.Det hÀr kom ju inte helt ovÀntat. DÄ vill vi bara att de Äterinför GWF-D istÀllet.
Edit: Ăversatt - Analoga Frogman har alltsĂ„ utgĂ„tt.
æČć ±ïŒăąăăă°ăăăă°ăăłăGWF-A1000ăă·ăȘăŒășăć šăŠççŁç”äșïŒ : great G-SHOCK world
æŽæ°æ„ïŒ2022/2/10@gshockjpăăăăă©ăăŒ ă2020ćčŽ6æă«ăȘăŒă«ăă„ăŒă§ç»ć ŽăăG-SHOCKćăźăąăăă°ăăăă°ăăłăGWF-A1000ăă§ăăăçŸæçčă§ăăčăŠăźăąăă«ăźççŁç”äșăšăȘăăŸăăăgshockjp.blog.jp