• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

tÀnkte direkt pÄ @roosterman och hans samling nÀr ja sÄg denna ^^ sjukt cool dock .

JAG HAR LAGT BUD PÅ DEN BARA SÅ NI VET OCH TÄNKER VARA MED EN BIT UPP I PRIS OXÅ 😁

Senast Àndrad:
VĂ€ntar pĂ„ doktorn med GW-7900 armen đŸ’ȘđŸ»
D14E6931-F160-46D0-BF35-EF8FB94BA89F.jpeg

Till slut fÄtt tummen ur och skaffat en Mudmaster. Första intrycket Àr att den kÀnns mindre Àn förvÀntat, pÄ ett positivt sÀtt. Den kÀnns vÀldigt solid och sitter bra pÄ armen.
Är det nĂ„gon som har ett bra tips pĂ„ var man kan fĂ„ tag pĂ„ bra band om man vill ha nĂ„got med lite fĂ€rg?

20220202_104250.jpg

Till slut fÄtt tummen ur och skaffat en Mudmaster. Första intrycket Àr att den kÀnns mindre Àn förvÀntat, pÄ ett positivt sÀtt. Den kÀnns vÀldigt solid och sitter bra pÄ armen.
Är det nĂ„gon som har ett bra tips pĂ„ var man kan fĂ„ tag pĂ„ bra band om man vill ha nĂ„got med lite fĂ€rg?

20220202_104250.jpg
Ser riktigt bra ut đŸ‘đŸ»
vill du inte köpa frÄn Ebay sÄ brukar Milrab kunna ha inne i lager. Sök pÄ GWG-1000 pÄ deras sida.

20220202_104250.jpg
Tiktox har ocksÄ lite men dessa skickas frÄn UK sÄ tull-pÄslag Àr garanterat!

hahah misstÀnkte de, var lite sÄgen pÄ den ocksÄ men har precis skaffat en dyr leksak (MT-G) sÄ blir att avvakta för min del, men sÀg gÀrna till om du ska sÀlja den :p tillrÀckligt wild-and-crazy för min smak den dÀr :D
Jag har ju inte vunnit den Ă€n😉
Tiktox har ocksÄ lite men dessa skickas frÄn UK sÄ tull-pÄslag Àr garanterat!

Försökte övertala brorsan igĂ„r att bli vĂ„r tiktox-bulvan, men han nappade inte riktigt pĂ„ det... đŸ€·â€â™‚ïž Men han fixade ju iaf dom grĂ„a RangemanklĂ€derna till mig😁

Jag tycker att det Àr synd att de inte backar upp en ny modell lÀngre Àn sÄ. Den analoga Frogman Àr ju ÀndÄ ett stort slÀpp och det hade varit trevligt om den höll sig lÀngre Àn ett Är eller tvÄ.

Edit: lÀnk

Va redan? Var ju inte lÀngesen den slÀpptes. Kanske sÄlde för dÄligt men bara Casio vet varför de slutar med vissa modeller (som tycks ÀndÄ vara populÀra).

Det Àr bandet pÄ den hÀr klockan jag skulle vilja ha tag pÄ. GÄr det att bestÀlla frÄn Casio Europe tror ni?

casio-g-shock-gm-2100-1aer-klockor-casio-688621_800x.png

Det Àr bandet pÄ den hÀr klockan jag skulle vilja ha tag pÄ. GÄr det att bestÀlla frÄn Casio Europe tror ni?

casio-g-shock-gm-2100-1aer-klockor-casio-688621_800x.png
Det Àr svÄrt att hitta tillbehör till nya modeller. Kolla om Klockmaster Globen kan hjÀlpa dig bestÀlla bandet. Annars fÄr du bestÀlla frÄn Pacparts.

Tillbaka
Topp