Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
inte Àn... men aldrig sett denna sÄ du kommer nog inte slÀppa den sÄ lÀttJag har ju inte vunnit den Àn
Försökte övertala brorsan igÄr att bli vÄr tiktox-bulvan, men han nappade inte riktigt pÄ det... Men han fixade ju iaf dom grÄa RangemanklÀderna till mig
Haha. Jag har funderat pÄ det för att fÄ en hypoallergen stÄlis med röd ram. Men kostnaden har hejdat mig.Vem skulle gör det liksom. Helt ologiskt att slakta en TB för porter modd.
Nice!Jobbar hemifrÄn med en varm vetekudde i knÀt
Kan kolla ikvÀll..Kan ju frÄga, ingen som sitter med ett extra set vita eller babyblÄ klÀder till DW-5600 och vill sÀlja? Ping @daniel svensson typ
Det Àr svÄrt att hitta tillbehör till nya modeller. Kolla om Klockmaster Globen kan hjÀlpa dig bestÀlla bandet. Annars fÄr du bestÀlla frÄn Pacparts.
Jag har dÄ inte spritat mina klockor en enda gÄng.Med tanke pÄ pandemin, hur mÄr diverse gummi/resin band av att fÄ massor med hand/ytsprit gnuggat pÄ sig, tÀnker de finns viss risk att de torkar.
Jobbar pÄ hemtjÀnsten och sÄ jag spritar rÀtt flitigt.Jag har dÄ inte spritat mina klockor en enda gÄng.
Okej, jag jobbar mest hemifrÄn sÄ det blir ingen rÀttvis jÀmförelse.Jobbar pÄ hemtjÀnsten och sÄ jag spritar rÀtt flitigt.
Brukar köra tvÄl o vatten pÄ klockan om behov finnes. Men dom borde vÀl tÄla en del sprit kan man tycka...Jobbar pÄ hemtjÀnsten och sÄ jag spritar rÀtt flitigt.
Ăr det guldknappar pĂ„ den dĂ€r eller?Efter allt modd-snack igĂ„r kvĂ€ll sĂ„ blev jag sugen pĂ„ att anvĂ€nda den hĂ€r idag.
Ha ha, nÀÀ! De Ă€r svarta. Jag utgick frĂ„n en GMW-B5000G-1 och bytte glas och bezel bara.Ăr det guldknappar pĂ„ den dĂ€r eller?
Joo man fÄr hoppas de, det dunstar rÀtt fort sÄ borde va lungt. LÄter man den bada i de ett lÀngre tag Àr de nog anolunda.Brukar köra tvÄl o vatten pÄ klockan om behov finnes. Men dom borde vÀl tÄla en del sprit kan man tycka...
GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Ăr det vanligt att g-shock levereras med döda batterier eller inte funkar?
Tacksam för lite tips eftersom det stÄr nÄt vÀldigt klurigt i manualen att den endast testas med testbatteri, sÄ byte fÄr man betala sjÀlv Àven inom garantiperiod.
Men, en helt död klocka vid ankomst vill man knappast börja test att byta batteri för att chansa pÄ att den ska funka.