• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jobbar hemifrÄn med en varm vetekudde i knÀt
D4C15887-DBF4-4923-BD02-6A10BB6C13A6.jpeg

Jag har ju inte vunnit den Ă€n😉

Försökte övertala brorsan igĂ„r att bli vĂ„r tiktox-bulvan, men han nappade inte riktigt pĂ„ det... đŸ€·â€â™‚ïž Men han fixade ju iaf dom grĂ„a RangemanklĂ€derna till mig😁
inte Àn... men aldrig sett denna sÄ du kommer nog inte slÀppa den sÄ lÀtt :D

ja han kan fÄ en peng i bidrag för vare paket han slÀpper förbi ^^

Senast Àndrad:
Med tanke pÄ pandemin, hur mÄr diverse gummi/resin band av att fÄ massor med hand/ytsprit gnuggat pÄ sig, tÀnker de finns viss risk att de torkar.

Hej trÄden och tack för engagemang kring den "döda" GG1000.

Funkar nu, efter gratis batteribyte och tryckning. Cyberphoto skötte Àrendet pÄ precis det proffsiga sÀtt som jag hoppades pÄ.
20220202_164115.jpg

Bakgrunden hÀr...
GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Är det vanligt att g-shock levereras med döda batterier eller inte funkar?

Tacksam för lite tips eftersom det stÄr nÄt vÀldigt klurigt i manualen att den endast testas med testbatteri, sÄ byte fÄr man betala sjÀlv Àven inom garantiperiod.

Men, en helt död klocka vid ankomst vill man knappast börja test att byta batteri för att chansa pĂ„ att den ska funka.🙉

Tillbaka
Topp