• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Maaat
IMG_20220202_181037.jpg
Bakgrunden gjorde sĂ„ jag nĂ€stan missade klockan đŸ€Ș
GA Ă€r fasen lite frĂ€n... Undrar om jag villhöver en sĂ„n.... đŸ€”

GÄr i tankar om att lÄta min John Mayer gÄ vidare. Har bara testat den pÄ armen, annars har den fÄtt ligga i sin lÄda. SÄ kÀnner att den skulle göra mer nytta hos nÄgon annan!

TÀnkte att jag drar ut det hÀr innan K&S, sÄ om nÄgon Àr intresserad Àr det bara att dra ett PM :)

IMG_0464.jpeg

Senast Àndrad:
Paketöppning idag. Sonen 8 Är fick agera kurir dÄ man sjÀlv sitter i karantÀn.

Första intrycket Àr, fantastisk backlight och armband, fin tavla (förutom index som kÀnns plastiga pÄ ett lite billigt sÀtt). Den Àr STOR men jag tror jag kommer vÀnja mig.

Älskar att den Ă€r 100% analog. Även om jag förstĂ„r att det innebĂ€r lite trubbigare hantering av funktionerna

En fundering, varför göra datumfönstret sĂ„ litet pĂ„ en gigantisk klocka 😄

Bilagor

• 20220202_211954.jpg
    20220202_211954.jpg
    272.2 KB · Visningar: 2
  • 20220202_211946.jpg
    20220202_211946.jpg
    284.8 KB · Visningar: 3
  • 20220202_210647.jpg
    20220202_210647.jpg
    351.2 KB · Visningar: 2

Första intrycket Àr, fantastisk backlight och armband, fin tavla (förutom index som kÀnns plastiga pÄ ett lite billigt sÀtt). Den Àr STOR men jag tror jag kommer vÀnja mig.

Älskar att den Ă€r 100% analog. Även om jag förstĂ„r att det innebĂ€r lite trubbigare hantering av funktionerna

Roligt att se att klockan ser alldeles för stor ut pĂ„ nĂ€rbilden men helt normal pĂ„ lĂ€ngre hĂ„ll! 😃👍

Tycker den ser bra ut storleksmÀssigt. Tror man lurar sig sjÀlv för att du har den sÄ dig nÀr du tittar pÄ den ;)

Tillbaka
Topp