Bakgrunden gjorde sÄ jag nÀstan missade klockan
GA Àr fasen lite frÀn... Undrar om jag villhöver en sÄn....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bakgrunden gjorde sÄ jag nÀstan missade klockan
NÀ, det gör du inteBakgrunden gjorde sÄ jag nÀstan missade klockan
Ga1000 gravitymaster. Min första G. Köptes hÀr pÄ forumetBakgrunden gjorde sÄ jag nÀstan missade klockan
Hade dom rea pÄ keepers?!Ohh vad det ska fixas o donas nu.. Eller sen
Ligger en pÄ Tratten, köööp!Bakgrunden gjorde sÄ jag nÀstan missade klockan
DĂ„ ska jag hĂ„lla mig undanJAG HAR LAGT BUD PĂ DEN BARA SĂ NI VET OCH TĂNKER VARA MED EN BIT UPP I PRIS OXĂ
I knowLigger en pÄ Tratten, köööp!
Riktigt fint med orange band...
Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r ju priset helt rĂ€tt.Riktigt fint med orange band...
Helt riktigt. Med budgivning kan man vara rĂ€tt sĂ€ker att man betalar rĂ€tt pris. Funkar den inte finns det köpare som stĂ„r och vĂ€ntar pĂ„ kö.Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r ju priset helt rĂ€tt.
DÄ gör det ju inte ont att prova
Inte mÀrkt nÄgon som helst Äverkan pÄ min Mudmaster trots rÀtt ihÀrdiga spritningar pÄ jobb. Kan dock inte uttala mig om huruvida det förkortar förvÀntad livslÀngd.Med tanke pÄ pandemin, hur mÄr diverse gummi/resin band av att fÄ massor med hand/ytsprit gnuggat pÄ sig, tÀnker de finns viss risk att de torkar.
Hej trÄden och tack för engagemang kring den "döda" GG1000.
Funkar nu, efter gratis batteribyte och tryckning. Cyberphoto skötte Àrendet pÄ precis det proffsiga sÀtt som jag hoppades pÄ.
Bakgrunden hÀr...
@Jockinho
Har plockat lite i mina klockor, har inga extra band för tillfÀllet.
Har bara ett set till 5610 och ett till 5600.
KÀnner att denna behöver vita klÀder.
Roligt att se att klockan ser alldeles för stor ut pÄ nÀrbilden men helt normal pÄ lÀngre hÄll!Paketöppning idag. Sonen 8 Är fick agera kurir dÄ man sjÀlv sitter i karantÀn.
Första intrycket Àr, fantastisk backlight och armband, fin tavla (förutom index som kÀnns plastiga pÄ ett lite billigt sÀtt). Den Àr STOR men jag tror jag kommer vÀnja mig.
Ălskar att den Ă€r 100% analog. Ăven om jag förstĂ„r att det innebĂ€r lite trubbigare hantering av funktionerna
En fundering, varför göra datumfönstret sÄ litet pÄ en gigantisk klocka
Tycker den ser bra ut storleksmÀssigt. Tror man lurar sig sjÀlv för att du har den sÄ dig nÀr du tittar pÄ denPaketöppning idag. Sonen 8 Är fick agera kurir dÄ man sjÀlv sitter i karantÀn.
Första intrycket Àr, fantastisk backlight och armband, fin tavla (förutom index som kÀnns plastiga pÄ ett lite billigt sÀtt). Den Àr STOR men jag tror jag kommer vÀnja mig.
Ălskar att den Ă€r 100% analog. Ăven om jag förstĂ„r att det innebĂ€r lite trubbigare hantering av funktionerna
En fundering, varför göra datumfönstret sÄ litet pÄ en gigantisk klocka
Ja, pÄ nÀrbilden ser armarna ut att ha en omkrets pÄ 5cm. Ser helt vrickat utRoligt att se att klockan ser alldeles för stor ut pÄ nÀrbilden men helt normal pÄ lÀngre hÄll!
Det Ă€r lugnt, fullt sĂ„ fĂ€rgglad Ă€r jag inte! Har liksom inget att i garderoben att matcha med....JAG HAR LAGT BUD PĂ DEN BARA SĂ NI VET OCH TĂNKER VARA MED EN BIT UPP I PRIS OXĂ
Det finns en egen trÄd för sÄna visningarHÀnder aldrig igen....
Bra att flera tÀnkte likaHÀnder aldrig igen....
Edit: Inom en tidsrymd som kÀnns relevant för mig alltsÄ
Trattenköp nyss??Gomorron!