nejdÄ!TomlÄdor?
dom dÀra blÄa och gröna, en 5000 sen en 5610u och en risa casio oak som ska vara presenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
nejdÄ!TomlÄdor?
gillar charmen med att dom Àr sÄ pass enkla som dom Àr!Mycket snygga! Hade skaffat dessa om de hade haft Tough solar.
Kan bara hÄlla med! Sjukt glad att jag fick möjligheten att köpa tillbaka en av dom jag sÄlt vidare...den andra finns i trÄden
Hehe, fullt inne i RoC hÀr@roosterman tror du missade min frÄga i min förra post hur gick det med ditt armband till MTG? Fixade du det eller hÄller sprinten fortfarande pÄ att lossna till Ä frÄn?
Den har verkligen mÀngder av roliga detlajer.
GMWB5000TVA - Fortfarande kÀr i denna.
Jag funderade pÄ att byta en kopplingscylinder pÄ en mc, men sansade mig i sista sekunden och kollar pÄ KS istÀllet.NÄn mer som skitar ner sig och G-shocken denna Söndag?
FörstÄr dig till 100%
GMWB5000TVA - Fortfarande kÀr i denna.
@BroginJag funderade pÄ att byta en kopplingscylinder pÄ en mc, men sansade mig i sista sekunden och kollar pÄ KS istÀllet.
Dubbla förgasare blir man alltid lite nyfiken pÄ...
Ja, jag köpte ju min av dig.Kan bara hÄlla med! Sjukt glad att jag fick möjligheten att köpa tillbaka en av dom jag sÄlt vidare...den andra finns i trÄden
Jag har varit inne tre gÄnger so far men inget köp.Hur mÄnga hÀr i trÄden har handlat pÄ Brandfield i helgen egentligen??
Var inne och testade koden bara. Inget som lockar tyvÀrr.Hur mÄnga hÀr i trÄden har handlat pÄ Brandfield i helgen egentligen??
Kanonpris! Köööööp! Jag har köpt.Det hÀr Àr ju löjligt billigt..
Menar du G-5600UE? Verkar vara JDMVet nÄgon om 5600u (med solar men inte multiband) har börjat sÀljas i Sverige/EU Ànnu? Eller om den kommer att börja sÀljas hÀr?
Menar du G-5600u?Vet nÄgon om 5600u (med solar men inte multiband) har börjat sÀljas i Sverige/EU Ànnu? Eller om den kommer att börja sÀljas hÀr?
Man vill ju inte bli spÄrad av ryssenMenar du G-5600u?
Annars kostar ju 5610u precis runt tusingen? Och varför inte MB6?