SÄ jÀkla hÄrd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀkla hÄrd
@Staafen det har hÀnt igen!
Ăr det en mudmaster som steffo kör?
Den guldiga kan jag adoptera en vacker dag .MÄste sÀga att resten av min samling av klockor Àr just nu helt ointressant.
Du har köplats 7, var god dröjDen guldiga kan jag adoptera en vacker dag .
Hahaha var mest ironi frÄn min sida . Degen för klockan existerar inte .Du har köplats 7, var god dröj
Gillar att de tÀpper till dÀr det saknas en knapp. Ser mer normal ut nu Àn att lÀmna den tom.MÄste sÀga att resten av min samling av klockor Àr just nu helt ointressant.
Se pÄ fan
Haha, coolt! Tyckte han hade en Panerai tidigare i veckan.
Snyggt!!I wish you a froggy friday
Tackar!!Snyggt!!
Du behöver "nolla" visarna. Tog den pÄ norska bara för att det var kuligare Àn engelskaNÄgon som har en gissning vad felet Àr pÄ sambons klocka? Digitala tiden pÄ klockan gÄr korrekt medans visarna Àr kÀpprÀtt ?
Hur gör jag det ?Du behöver "nolla" visarna.
Se ovan. La till en bildHur gör jag det ?
Tack ska kolla upp det direkt .Se ovan. La till en bild
Hahaha lyckades fixa det trots norska . Tack för hjÀlpen .Du behöver "nolla" visarna. Tog den pÄ norska bara för att det var kuligare Àn engelska