Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja var faktiskt inne och kÀnde och klÀmde lite snabbt pÄ en GW-M5610 tidigare idag. Riktigt skönt display och den kÀndes mindre och nÀttare Àn den DW-5600BB jag hade förut. PÄ gott och ont, kÀndes nÀstan lite för lÀtt och liten för min smak. Knapparna var dock perfekta, vill nog egentligen inte ha dom mer tröga Àn sÄ. En GW-5000 vore kanske perfekt egentligen. Men hÄller med om det röda i glaset, det Àr en skön detalj och det Àr ju svÄrt att fÄ tag pÄ en GW-5000 att kÀnna och klÀmma pÄ. SvÄra beslut.
Kanske borde lÄta bli helt enkelt. Men hur kul Àr det? FÄr nog fundera lite och kÀnna lite mer pÄ 5610:an...
Snygg! Ser ny ut?
(DW-003)
Tack. Japp, impulsköpt som NOS för nÄgot Är sedan. Har bara legat i lÄdan sedan dess.Snygg! Ser ny ut?
Riktigt tuff. Snygg grön/svart kombo
(DW-003)
Första G Shocken pÄ ingÄng, blir en GW-M5610-1ER. Nice med radiosynk och solcell endast för dryga tusenlappen! Blir kul att prova
(DW-003)
Vet du, eller nÄgon annan typ nÀr i oktober ? Början pÄ eller slutet av mÄnaden ?
Denna hÀringa dÄrÄ...
Loving the combo! Gröna klockor ftw. Snygg!
(DW-003)
Som fan av bandet Kraftwerk Àr jag luttrad, och van vid abnormala vÀntetider som tur ÀrSkulle vÀl inte ta gift pÄ det men kÀnns ju som det borde komma nya sÄna ihop med de nya slÀppen som kommer nu till hösten.
Vad tror ni om sammarbetet med Gorillaz?
https://www.g-shock.eu/se/gorillaz/
..
Edit: tog bort bilden, osÀker pÄ om det dÀr Àr Gorillaz collab...
Vad tror ni om sammarbetet med Gorillaz?
https://www.g-shock.eu/se/gorillaz/
..
Edit: tog bort bilden, osÀker pÄ om det dÀr Àr Gorillaz collab...
Edit: en Square Mudmaster!?
Edit 2: Eller det kanske redan finns..?
Ja, det har du rÀtt i. Det kanske Àr en Gorillaz-variant av den? Den Àr ju dock gigantisk!Tycker klockan pÄ bilden frÄn videon ser ut att vara vÀldigt lik en GX-56!
Tror du har helt rÀtt!Tror inte det Àr Gorillaz g Shock pÄ den (nu borttagna) bilden, utan en dw-5600BB.
hoppas deras klocka blir bra dock, en del av dom dÀr collab versionerna kan jag tycka Àr lite slÀtstrukna!
Ja, det har du rÀtt i. Det kanske Àr en Gorillaz-variant av den? Den Àr ju dock gigantisk!
Hm. Ok. Kommer ju knappast anvĂ€nda dom jĂ€ttemycket men kan vara lite irriterande. Gillar inte tröga knappar. âșOm du vanligtvis anvĂ€nder knapparna flitigt kan det vara lite jobbigt i lĂ€ngden. Jag vet inte om olika batchar kan vara olika tröga men jag mĂ„ste anvĂ€nda tummens nagel för att trycka in knapparna.
Jag anvÀnder kronograf ibland och vÀrldstid mer sÀllan.
Grym!Smokey grey idag
Tycker inte banden matchar men annars helt ok. Fast Marvel Àr ju bÀttre sÄklart.NÄn som vill ha en Batman Gshock?
Gratulerar! Första steget till ett beroende...Första G Shocken pÄ ingÄng, blir en GW-M5610-1ER. Nice med radiosynk och solcell endast för dryga tusenlappen! Blir kul att prova
Tackar! Finns vÀl risk för det. Hade vÀl helst velat ha GW-5000 men börjar sÄhÀr..Gratulerar! Första steget till ett beroende...
Började ocksÄ med en m5610. RÀtt som det Àr sitter man med 10 squares och undrar varför man inte har fler.Tackar! Finns vÀl risk för det. Hade vÀl helst velat ha GW-5000 men börjar sÄhÀr..
No shit sherlock ska snart ner och hÀmta 2 squares tillBörjade ocksÄ med en m5610. RÀtt som det Àr sitter man med 10 squares och undrar varför man inte har fler.