• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kört en modd pÄ kvÀllen, riktigt nöjd
BC7D4A2D-0F39-4494-B7F6-2465C7583B68.png

Ja var faktiskt inne och kÀnde och klÀmde lite snabbt pÄ en GW-M5610 tidigare idag. Riktigt skönt display och den kÀndes mindre och nÀttare Àn den DW-5600BB jag hade förut. PÄ gott och ont, kÀndes nÀstan lite för lÀtt och liten för min smak. Knapparna var dock perfekta, vill nog egentligen inte ha dom mer tröga Àn sÄ. En GW-5000 vore kanske perfekt egentligen. Men hÄller med om det röda i glaset, det Àr en skön detalj och det Àr ju svÄrt att fÄ tag pÄ en GW-5000 att kÀnna och klÀmma pÄ. SvÄra beslut. :)

Kanske borde lÄta bli helt enkelt. Men hur kul Àr det? FÄr nog fundera lite och kÀnna lite mer pÄ 5610:an...

Om du vanligtvis anvÀnder knapparna flitigt kan det vara lite jobbigt i lÀngden. Jag vet inte om olika batchar kan vara olika tröga men jag mÄste anvÀnda tummens nagel för att trycka in knapparna.
Jag anvÀnder kronograf ibland och vÀrldstid mer sÀllan.

IMG_20180921_074436.jpg

Senast Àndrad:
Om du vanligtvis anvÀnder knapparna flitigt kan det vara lite jobbigt i lÀngden. Jag vet inte om olika batchar kan vara olika tröga men jag mÄste anvÀnda tummens nagel för att trycka in knapparna.
Jag anvÀnder kronograf ibland och vÀrldstid mer sÀllan.

IMG_20180921_074436.jpg
Hm. Ok. Kommer ju knappast anvĂ€nda dom jĂ€ttemycket men kan vara lite irriterande. Gillar inte tröga knappar. â˜ș

Tillbaka
Topp