Big boy pĂ„ 15.50 cm handledâŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaja, nÄgon positiv nyhet idag iallafall. GMW-B5000MB-1JF fÄr ett releasedatum; 11/3.
ćè©ć€ăé«ăăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšïŒçșćŁČæ„3/11ăäŸĄæ Œ77,000ćïŒé»ăźäžèłȘăȘéąšćăăèĄšçŸăăăă«ăĄăżă«ăčăŻăšăąăąăă«ïŒ : great G-SHOCK world
æ°äœG-SHOCKăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšăăăŸăăăgshockjp.blog.jp
Har du köpt Ànnu en 35-Ärsbling? Eller Àr det andra modeller som har samma box?
Har du köpt Ànnu en 35-Ärsbling? Eller Àr det andra modeller som har samma box?
Jag tycker den Àr jÀkligt snygg, men stÄlisarna Àr vÀldigt topptunga nÀr man vÀl burit titan...Jaja, nÄgon positiv nyhet idag iallafall. GMW-B5000MB-1JF fÄr ett releasedatum; 11/3.
ćè©ć€ăé«ăăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšïŒçșćŁČæ„3/11ăäŸĄæ Œ77,000ćïŒé»ăźäžèłȘăȘéąšćăăèĄšçŸăăăă«ăĄăżă«ăčăŻăšăąăąăă«ïŒ : great G-SHOCK world
æ°äœG-SHOCKăGMW-B5000MB-1JFăăæŁćŒçșèĄšăăăŸăăăgshockjp.blog.jp
G-buffe'?GMW-B5000MB
Ja hÀr kommer det bli 5610 hela Mars iaf.Kör vi nÄgon G-shock OWG March lista i Är ocksÄ? Vill minnas att vi hade det förra Äret
G-buffe? Nu hÀnger jag inte med ..G-buffe'?
vad Ă€r det som demonstreras med alla varianter tro? Ăr det steg mot slutprodukten eller Ă€r det alternativ?GMW-B5000MB
Verkligen. Jobbigt oxÄ för @roosterman som mÄste köpa en till metallis för att komplettera hans samlingInstÀmmer. OgenomtÀnkt av Casio att slÀppa den samtidigt som MRG-fyrkanten.
Ja, den visar alla behandlingar frĂ„n början till slutprodukt.vad Ă€r det som demonstreras med alla varianter tro? Ăr det steg mot slutprodukten eller Ă€r det alternativ?
Coolt konceptJa, den visar alla behandlingar frÄn början till slutprodukt.
Vad Ă€r det för referens pĂ„ den hĂ€r pjĂ€sen om jag fĂ„r frĂ„ga ?GokvĂ€ll trĂ„den, sitter o glor pĂ„ ritningar till nya kĂ„ken, och börjar sĂ„ smĂ„tt bli lite owg med titanarenâŠ
Hallo , gmw-b5000tb-1erVad Àr det för referens pÄ den hÀr pjÀsen om jag fÄr frÄga ?
Vad Àr det för referens pÄ den hÀr pjÀsen om jag fÄr frÄga ?
SÄg ut som bygg din egen klocka dÀr pÄ bilderna.G-buffe? Nu hÀnger jag inte med ..
AhaSÄg ut som bygg din egen klocka dÀr pÄ bilderna.
UngefÀr som pÄ buffé, plocka vad du vill
Du ska vÀl inte meka med bling bling?!Kommande sommarprojektet
Nej dÄ Äker beater-shocken pÄDu ska vÀl inte meka med bling bling?!
Fan den dÀr Àr inte dum!Via en trÄd om "underskattade modeller" pÄ WUS sÄ blev jag pÄmind om GA-800. Minns att jag var vÀldigt nÀra att slÄ till pÄ en nÀr det begav sig, men det blev aldrig av. Den har ju mycket som talar för den, behÀndig storlek, positiv display och analog sekundvisare t.ex.
Har vi nÄgra i trÄden?
Kort review:
https://thetruthaboutwatches.com/2021/01/g-shock-ga800-review/