• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Big boy pĂ„ 15.50 cm handled
😉
682968A3-0B17-4BE7-A7F4-E1041E370FA2.jpeg

11/3 som i 11mars (eller 3november), inte sÄ lÀtt att veta alla gÄnger nÀr man surfar runt pÄ utrikiska sidor pÄ det dÀringa internetet.
Skulle inte det vara en fluga enligt Inees Usman (som hon egentligen aldrig sa)

Gröngul-lime fyrkant hÀr Idag i slasket.

1645699822207323011617727110918.jpg

Jag tycker den Àr jÀkligt snygg, men stÄlisarna Àr vÀldigt topptunga nÀr man vÀl burit titan...
Jag har experimenterat en del nÀr jag "lekt" med knivar, testat att patinera kolstÄl pÄ olika vis. Nu senast svÀrtade jag rostfritt stÄl med oxalsyra. Man fÄr en matt mörkgrÄ yta som man kan polera blank. Det tappar lite svÀrta, blir nÄgot Ät gunmetal hÄllet. Skulle sÀkert bli nÄgot liknande denna...

Via en trÄd om "underskattade modeller" pÄ WUS sÄ blev jag pÄmind om GA-800. Minns att jag var vÀldigt nÀra att slÄ till pÄ en nÀr det begav sig, men det blev aldrig av. Den har ju mycket som talar för den, behÀndig storlek, positiv display och analog sekundvisare t.ex.

Har vi nÄgra i trÄden?

GA-800-1A.jpg

Kort review:
https://thetruthaboutwatches.com/2021/01/g-shock-ga800-review/

Via en trÄd om "underskattade modeller" pÄ WUS sÄ blev jag pÄmind om GA-800. Minns att jag var vÀldigt nÀra att slÄ till pÄ en nÀr det begav sig, men det blev aldrig av. Den har ju mycket som talar för den, behÀndig storlek, positiv display och analog sekundvisare t.ex.

Har vi nÄgra i trÄden?

GA-800-1A.jpg

Kort review:
https://thetruthaboutwatches.com/2021/01/g-shock-ga800-review/
Fan den dÀr Àr inte dum!

Tillbaka
Topp