Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju bra ut! Tror squaren blir Ànnu bÀttre. Hoppas den kommer till Sverige snart...Trodde faktiskt det skulle se bÀttre ut Àn sÄhÀr.
Ok, sÄ det har börjat dyka upp fler fotografier nu, nÄn som sett video?Trodde faktiskt det skulle se bÀttre ut Àn sÄhÀr.
Trodde faktiskt det skulle se bÀttre ut Àn sÄhÀr.
Den ser lite vÀl plastig ut.
NÀ inte Ànnu faktsikt, ska flippa 2 frogman och 2 rangeman innan det blir nÄn flipp av nÄn square.Ska du flippa den?
Handlar om att ha rÀtt prioriteringar!NÀ inte Ànnu faktsikt, ska flippa 2 frogman och 2 rangeman innan det blir nÄn flipp av nÄn square.
NÀ inte Ànnu faktsikt, ska flippa 2 frogman och 2 rangeman innan det blir nÄn flipp av nÄn square.
Kan du sluta spamma den gröna Àr du snÀll @Fujoor
Absolut. En klassiker.Den nya klassikern.
Skriv vilka du vill ha sÄ kan vi sÀkert hjÀlpa till med vilka du kan hitta i sverige .Var köper man bÀst en fyrkant tycker ni? Helst i Sverige. Kan svenska AD bestÀlla alla modeller? Eller Àr det begrÀnsat till vissa som finns hÀr? I sÄ fall vilka Àr det? Blir inte riktigt klok pÄ det.
Nice! Min kommer förmodligen i början av veckan. Hur Ă€r bandet? Ăr det bekvĂ€mt? Nyfiken pĂ„ om jag ska förvĂ€nta mig att klockan Ă€r bekvĂ€m att bĂ€ra eller inteDet blev en GW-M5610. Riktigt fin liten sak som fĂ„r bli inlĂ€gg nummer 1000!
GW-5600 kanske blir ett framtida projekt.
Jag tycker det Ă€r helt ok faktiskt. RĂ€tt mjukt.Nice! Min kommer förmodligen i början av veckan. Hur Ă€r bandet? Ăr det bekvĂ€mt? Nyfiken pĂ„ om jag ska förvĂ€nta mig att klockan Ă€r bekvĂ€m att bĂ€ra eller inte
Vad tror ni om DW-5035E-7? Jag Àr lite kluven och kan inte riktigt bestÀmma mig om den Àr sjukt cool eller ser ut som en leksaksklocka..