Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det hÀr kÀnner jag igen!Tackar! Finns vÀl risk för det. Hade vÀl helst velat ha GW-5000 men börjar sÄhÀr..
Haha, vaf*n, jag som sitter och försöker vara förnuftig hÀr!En till pÄ denna skönhet
Dum frÄga frÄn en icke skolad te-bryggare, vad Àr det viktigt man tajmar?Nytillskott hÀr ocksÄ. Första g-shocken för mig med negativ display. Verkar klara av att tajma tebryggningen med bravur.
Hur lÀnge man ska ha i te pÄsen?Dum frÄga frÄn en icke skolad te-bryggare, vad Àr det viktigt man tajmar?
( Fin klocka för övrigt )
Kbk!Haha, vaf*n, jag som sitter och försöker vara förnuftig hÀr!
Exakt. Tre minuter kör jag pÄ med svart te. PÄsar dÀremot bör undvikas, det ska vara lösvikt.Hur lÀnge man ska ha i te pÄsen?
Den vita Àr riktigt bra! Man kanske skulle ha en vit......
Klart jag kommer göra. âș
Den vita Àr riktigt bra! Man kanske skulle ha en vit......
Japp.Kör ni med auto light pÄ era tough solars?
jag gör, sjukt bra om du frÄgar mig. speciellt med negativ display.
Riktigt snygg!Nytillskott hÀr ocksÄ. Första g-shocken för mig med negativ display. Verkar klara av att tajma tebryggningen med bravur.
@Fujoor trodde den vita var limiterad och en keeper?Ah, du tjingade den vita! Grattis.
HÀrlig patina pÄ den, luv it!En Marine Nationale issued DW-9000 fick vara med idag...
Jag fick ingen feeling för den. Jag tror jag passar mer i fÀrgglada fÀrger .@Fujoor trodde den vita var limiterad och en keeper?
Vad har du för annat pÄ G?
KÀnns inte som du fÄr nÄn feeling för den gröna hellerJag fick ingen feeling för den. Jag tror jag passar mer i fÀrgglada fÀrger .
Kör ni med auto light pÄ era tough solars?
KÀnns inte som du fÄr nÄn feeling för den gröna heller
Lite för plottriga för min smak. âșTycker inte banden matchar men annars helt ok. Fast Marvel Ă€r ju bĂ€ttre sĂ„klart.