snajgel
Silver
Fast det gör vÀl alla squares som inte Àr svarta...UtifrÄn de fÄ bilder jag har sett har jag dragit slutsatsen att den ser ut som en leksaksklocka för 7-Äringar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fast det gör vÀl alla squares som inte Àr svarta...UtifrÄn de fÄ bilder jag har sett har jag dragit slutsatsen att den ser ut som en leksaksklocka för 7-Äringar.
Jag tycker den Àr ganska charmig. Den skulle sÀkert kunna byta plats med den svarta resinplasten vid vissa tillfÀllen, typ bad och lek.
Vad tror ni om DW-5035E-7? Jag Àr lite kluven och kan inte riktigt bestÀmma mig om den Àr sjukt cool eller ser ut som en leksaksklocka..
NĂ€e, faller inte mig i smaken.
Vad tror ni om DW-5035E-7? Jag Àr lite kluven och kan inte riktigt bestÀmma mig om den Àr sjukt cool eller ser ut som en leksaksklocka..
Fast det gör vÀl alla squares som inte Àr svarta...
HÄller med. Finns sÄ mÄnga fler smakfulla jellys.UtifrÄn de fÄ bilder jag har sett har jag dragit slutsatsen att den ser ut som en leksaksklocka för 7-Äringar.
HÄller med. Finns sÄ mÄnga fler smakfulla jellys.
Den var lÀcker. Smoke!
Den dÀr Àr lite ball faktiskt!Ja, sÄ har vi ju den hÀr tuffingen ocksÄ. Om den förra var "Smoke" sÄ Àr vÀl det hÀr "Dark Limo"
HÄller med! bara för den japanska marknaden? Vet nÄgon om den fortfarande Àr i produktion?Den dÀr Àr lite ball faktiskt!
Skriv vilka du vill ha sÄ kan vi sÀkert hjÀlpa till med vilka du kan hitta i sverige .
Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att bĂ€gge negativa finns hĂ€r. Resten Ă€r jdm modeller. Men lĂ„t inte det stoppa dig. Finns ju mĂ„nga sĂ€tt att handla frĂ„n japan. Börja med att kolla pĂ„ Ebay.
Typ alla hÀr utom den vita.
Men Àr ocksÄ ganska inne pÄ den enklare modellen utan sol/radio. GÀrna en inverterad. Svart eller mörk. Har ocksÄ sett nÄgon grön med orange display som var cool. FÄr spel pÄ alla modellbeteckningarna dock.
Okej, jag Àr fortfarande frÀlst i mekaniska & analoga klockor. Men det kÀnns som man missar nÄgot i sin samling om det inte finns minst en G-Shock.
Har kollat en del (underdrift, stirrar mig blind) pÄ GD-X6900MH-1CR och vill bara ha er input, hur stort sitter dessa pjÀsar egentligen?
Ăr det nĂ„got ni Ă€ven har till vardags utan coola Ă€ventyr dĂ€r dessa egentligen fĂ„r bekĂ€nna fĂ€rg?
Tack för input! Jag har ju riktiga i-landsproblem uppenbarligenJag Àger inte den klockan men generellt anser jag att en stor och bulkig klocka i form av G-shock Àr acceptabelt och förlÄtande.
Det Àr ju halva poÀngen med G-shocks att de ska vara bulkiga och stora.
Jobbklockan. Grönmoddad m5610.
Passar klÀdernaJobbklockan. Grönmoddad m5610.
Det var tanken!Passar klÀderna
Jag har ett neongult Square skal över hÀr till salu om du vill mix n matchDet var tanken!
Ska se om jag kan hitta nÄgot i varselfÀrg ocksÄ som man kan varva med! Typ neongul.