• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

UtifrÄn de fÄ bilder jag har sett har jag dragit slutsatsen att den ser ut som en leksaksklocka för 7-Äringar.
Fast det gör vÀl alla squares som inte Àr svarta... ;)

DA0F0E30-53AE-46BA-A686-50BB47821D18.jpeg

Okej, jag Àr fortfarande frÀlst i mekaniska & analoga klockor. Men det kÀnns som man missar nÄgot i sin samling om det inte finns minst en G-Shock.
Har kollat en del (underdrift, stirrar mig blind) pÄ GD-X6900MH-1CR och vill bara ha er input, hur stort sitter dessa pjÀsar egentligen?
Är det nĂ„got ni Ă€ven har till vardags utan coola Ă€ventyr dĂ€r dessa egentligen fĂ„r bekĂ€nna fĂ€rg?:)

Har sett en del pÄ de nya 5750 som har slÀppts tidigare i Är, men jag blir inte helt klok pÄ fÀrgvalen. NÄgon som har sett dem i verkligheten Ä kan komma med nÄgra tankar?
Jag lekte ocksÄ lite med Ä byta modulerna pÄ de tvÄ modellerna... jag tyckte faktiskt bÄda blev bÀttre av bytet... vad tycks? Originalen först
Skärmavbild 2018-09-24 kl. 21.38.36.png
Skärmavbild 2018-09-24 kl. 21.44.29.png

3F285FCC-F9A6-40CB-B23D-F2C423354EF5.jpeg
Skriv vilka du vill ha sÄ kan vi sÀkert hjÀlpa till med vilka du kan hitta i sverige .

Typ alla hÀr utom den vita.
Men Àr ocksÄ ganska inne pÄ den enklare modellen utan sol/radio. GÀrna en inverterad. Svart eller mörk. Har ocksÄ sett nÄgon grön med orange display som var cool. FÄr spel pÄ alla modellbeteckningarna dock.

3F285FCC-F9A6-40CB-B23D-F2C423354EF5.jpeg

Typ alla hÀr utom den vita.
Men Àr ocksÄ ganska inne pÄ den enklare modellen utan sol/radio. GÀrna en inverterad. Svart eller mörk. Har ocksÄ sett nÄgon grön med orange display som var cool. FÄr spel pÄ alla modellbeteckningarna dock.
Är ganska sĂ€ker pĂ„ att bĂ€gge negativa finns hĂ€r. Resten Ă€r jdm modeller. Men lĂ„t inte det stoppa dig. Finns ju mĂ„nga sĂ€tt att handla frĂ„n japan. Börja med att kolla pĂ„ Ebay.

Okej, jag Àr fortfarande frÀlst i mekaniska & analoga klockor. Men det kÀnns som man missar nÄgot i sin samling om det inte finns minst en G-Shock.
Har kollat en del (underdrift, stirrar mig blind) pÄ GD-X6900MH-1CR och vill bara ha er input, hur stort sitter dessa pjÀsar egentligen?
Är det nĂ„got ni Ă€ven har till vardags utan coola Ă€ventyr dĂ€r dessa egentligen fĂ„r bekĂ€nna fĂ€rg?:)

Jag Àger inte den klockan men generellt anser jag att en stor och bulkig klocka i form av G-shock Àr acceptabelt och förlÄtande.
Det Àr ju halva poÀngen med G-shocks att de ska vara bulkiga och stora.

Tillbaka
Topp