Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var det verkligen det? Jag ser inga pÄ rea?Halva priset pÄ massor av G-Shocks pÄ Caliroots!
Var det verkligen det? Jag ser inga pÄ rea?
Fan vad sjukt, var inne imorse och köpte grejer dÄ var det 50% pÄ dom, nu Àr det inte rea alls pÄ dom precis som du sÀger. MÀrkligt!
Kanske var ett misstag att rea ut Àven klockorna?Fan vad sjukt, var inne imorse och köpte grejer dÄ var det 50% pÄ dom, nu Àr det inte rea alls pÄ dom precis som du sÀger. MÀrkligt!
Kanske var ett misstag att rea ut Àven klockorna?
Den dÀr Àr riktigt sjyst. Har den större versionen och Àr helnöjd.BestÀllde denna igÄr en GMA-S110CM-8A frÄn Creation Watches. G-Shock klockorna Àr stora men hittade en som Àr lite mindre som tur Àr. Denna Àr enbart 46 mm.
Hur stor Àr den? 55mm? Trodde aldrig jag skulle kunna ha en förrÀn jag provade. De bÀrs mycket mindre.Den dÀr Àr riktigt sjyst. Har den större versionen och Àr helnöjd.
52mm Àr den. Visst den Àr ju bigass men det Àr en g-shock ju hehe. Det Àr den som Àr pÄ min profilbild.Hur stor Àr den? 55mm? Trodde aldrig jag skulle kunna ha en förrÀn jag provade. De bÀrs mycket mindre.
CASIO G shock GW-5000-1JF MULTI BAND 6 JAPAN MADE kÀnns helt rÀtt.
Den kÀnns bra gedigen! Vad tycker du?Den bÀsta G-Shocken alla kategorier, riktigt bra! Kul med ett par stycken pÄ forumet
Jag tycker att den Àr kanon, just att den kÀnns mer gedigen och tung jÀmfört med en vanlig 5600 gör mycketDen kÀnns bra gedigen! Vad tycker du?
Fast den gröna Àr ju mycket snyggare
CLASSIC!