• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Trevlig lunch pÄ Er! Nu lÀmnar vi Sverige, lilla frun Ä jag....
20220527_133949.jpg

Ja den Ă€r riktigt maffig, gillar den jĂ€tte mycket. Ja de blir ju bara under dykningarna man anvĂ€nder denđŸ€Ș
Hehe, jag försökte mig pÄ ett skÀmt om att det var svÄrt att fÄ den dÀr paddan du hittade att sitta kvar pÄ handleden.:bag:
đŸ„ Badum...tsssshhhh

Jag har tyvÀrr för taniga handleder för de nyare, större Froggiesarna sÄ jag fÄr hÄlla mig till mindre vintagemodeller.
SĂ„g ett rykte pĂ„ WUS dĂ€r nĂ„gon hintade om att det skulle komma en ny, mindre modell... vi fĂ„r se.🔼

Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ”nya” analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
D1D5A740-051A-4DCC-BC78-3019BC5B183B.jpeg

Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ”nya” analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
D1D5A740-051A-4DCC-BC78-3019BC5B183B.jpeg
Jag har inte vÄgat anvÀnda min i "skarpt" lÀge, men om jag jÀmför med gwg1000 sÄ bÀrs den lite större tycker jag. Just min BRT Àr en fröjd för ögat dock nÀr jag vÀl vÄgar ha den.
20220520_195025.JPG

Tillbaka
Topp