dzlDave
Silver
Jag köpte hÀr, https://www.tiktox.com/product-page/10575397Tips var man kan köpa lÀnk vill ha till min 5000u
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte hÀr, https://www.tiktox.com/product-page/10575397Tips var man kan köpa lÀnk vill ha till min 5000u
Tack
Vad vore G-shock trÄden utan traktorer och gaffeltruckar....?
FrÀnt! Var en de förnÄnstans?
Alldeles riktigt! Den dÀr Frogman-modellen Àr sÄ jÀkla töff, men tyvÀrr sÄ Àr det svÄrt att fÄ den att sitta kvar nÄn lÀngre stund.
Artipelag, VÀrmdö.FrÀnt! Var en de förnÄnstans?
En sÄn dÀr i svart med negativ display har man ju varit nÀra att klicka hem
Polackien eller Smörebrööödslandet?LÀtt förvirrat i grannlandet....![]()
Troligen inte alls lika coolVad vore G-shock trÄden utan traktorer och gaffeltruckar....?![]()
Bra mycket trÄkigare....Vad vore en fredag utan en banan Àtande ko?
![]()
Ja den Àr riktigt maffig, gillar den jÀtte mycket. Ja de blir ju bara under dykningarna man anvÀnder denAlldeles riktigt! Den dÀr Frogman-modellen Àr sÄ jÀkla töff, men tyvÀrr sÄ Àr det svÄrt att fÄ den att sitta kvar nÄn lÀngre stund.
Lite ledsen att min karriÀr som entrepend maskinsmekaniker Àr historia... Annars hade jag bjuder pÄ lite roliga uppdateringar!Troligen inte alls lika cool![]()
Snygg Àr den dÀr inskaffad nyligen?FF och RwF
![]()
Hehe, jag försökte mig pÄ ett skÀmt om att det var svÄrt att fÄ den dÀr paddan du hittade att sitta kvar pÄ handleden.Ja den Àr riktigt maffig, gillar den jÀtte mycket. Ja de blir ju bara under dykningarna man anvÀnder den![]()
Jag har inte vĂ„gat anvĂ€nda min i "skarpt" lĂ€ge, men om jag jĂ€mför med gwg1000 sĂ„ bĂ€rs den lite större tycker jag. Just min BRT Ă€r en fröjd för ögat dock nĂ€r jag vĂ€l vĂ„gar ha den.Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ânyaâ analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
![]()