Laddar batteriet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hör vi inget sÄ var det bara en trevlig bÄtturJa dÄ Àr vi pÄ vÀg ut till lite fiske igen, ja hör ni inget om resultatet sÄ vet ni hur det gick
![]()
Tror inte att det hade gÄtt hem..Godmorgon "schockers"... Nyfiken bara, nÄn som ger mamma en G-shock idag?
Jag gör det iaf inte....![]()
![]()
Snygg squareJa dÄ Àr vi pÄ vÀg ut till lite fiske igen, ja hör ni inget om resultatet sÄ vet ni hur det gick
![]()
Ăr det inte den delen som sitter och skyddar tripple sensorn? Det kan du endast se om du tar av boetten igen.
@Patric J
Precis. VĂ€nstra sidan i bezeln
SÄ den mÄste av igen
Var lite försiktig nÀr du drar Ät skruvarna till bandet. Dom tÄl inte mycket vridmoment.
Perfekta klockan att meka med Àr ju redan inkört skickLaddar batteriet.![]()
à svansen har han fÄtt offra stackarn!RÀddningsuppdraget snart klart, snart kan den fÄ komma ut igen efter ha legat pÄ IVA hÀr hemma men @Fru hepanter rÀddar alla djur![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tyvÀrr, troligen en kattà svansen har han fÄtt offra stackarn!![]()
JÀvlar vad jag ville ha en skogsödla nÀr jag var liten. Sandödlan lÄg högst pÄ listan men skogsödlan kom pÄ en sÀker andraplats.RÀddningsuppdraget snart klart, snart kan den fÄ komma ut igen efter ha legat pÄ IVA hÀr hemma men @Fru hepanter rÀddar alla djur![]()
![]()
![]()
![]()
Nix, det skulle jag aldrig sagt
Klart du hade haft en komockarG om du haft lite kreaturNix, det skulle jag aldrig sagtĂven om jag vart o jobbat en del pĂ„ bondgĂ„rd oxĂ„
![]()
SÀger som @Meraborsten brukar sÀgaJÀvlar vad jag ville ha en skogsödla nÀr jag var liten. Sandödlan lÄg högst pÄ listan men skogsödlan kom pÄ en sÀker andraplats.
Blev det hÀr insteget till att köpa fler fÀrger till dina RM?Söndagsgym med G-shock! Den negativa displayen ger lite hardcorekÀnsla, stÀmmer det?
![]()
I benpressen dÀr vill jag va oftare, hÀrlig hatkÀrlekSöndagsgym med G-shock! Den negativa displayen ger lite hardcorekÀnsla, stÀmmer det?
![]()
Blev det hÀr insteget till att köpa fler fÀrger till dina RM?![]()