• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

From Arla with g-love!
IMG20220615040314.jpg
From ladugÄrd with love
DSC_4026.JPG
DSC_4027.JPG
DSC_4029.JPG

Intressant, tack för feedback! Den vanliga titanfyrkanten var den första fyrkanten med safirglas. Jag gillade ocksÄ den vÀldigt mycket men tyckte det var synd att bezeln var blankpolerad, den kunde repas. Jag tror att nÄgon lyckades med det och slipade helt enkelt bort dlc:n pÄ bezeln. Var det du @BarbaBaba
Jag har gjort det pÄ min blÄ camo titan, men den har inte hÄrdhetsbehandling, bara den blÄ IP behandlingen. Min svarta Àr fortfarande princip i nyskick, nÄgra hairlines hÀr och dÀr bara

JÀkla stilig alltsÄ :D
Blev lite kĂ€r i den svartblĂ„ som visades hĂ€romdan.. Tur att den Ă€r sĂ„ dyr bara, för dĂ„ funkar fortfarande min sjĂ€lvkontroll 😁(SmĂ„lĂ€nning)
MÀrks att jag bor pÄ grÀnsen till SmÄland ocksÄ snÄlheten har nog blÄst in i mitt lÀn

Tillbaka
Topp