Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo visst Àr de morgon dÄ, solen har ju gÄtt uppDet Àr inte morgon 04:04, det Àr fortfarande natt⊠inte ens pÄ sommaren nÀr det Àr ljust.
HÀrlig trio Gs dÀr! Du har lÀrt dom braFrom Arla with g-love!
![]()
StÀmmer rÀtt.. My schoolHÀrlig trio Gs dÀr! Du har lÀrt dom bra![]()
Jag har gjort det pÄ min blÄ camo titan, men den har inte hÄrdhetsbehandling, bara den blÄ IP behandlingen. Min svarta Àr fortfarande princip i nyskick, nÄgra hairlines hÀr och dÀr baraIntressant, tack för feedback! Den vanliga titanfyrkanten var den första fyrkanten med safirglas. Jag gillade ocksÄ den vÀldigt mycket men tyckte det var synd att bezeln var blankpolerad, den kunde repas. Jag tror att nÄgon lyckades med det och slipade helt enkelt bort dlc:n pÄ bezeln. Var det du @BarbaBaba
Natt Ă€r mer en mental instĂ€llning Ă€n nĂ„got annatâŠJo visst Ă€r de morgon dĂ„, solen har ju gĂ„tt upp![]()
Men pÄ gymmet vill vi ha stÄl och inte titanviktplattorJo, titan hade inte varit helt fel..
![]()
JĂ€kla stilig alltsĂ„Och sĂ„ en bild pĂ„ baksidan, MR-G B5000 âŠ
![]()
Samma hÀr, men sÄ fort det Àr en röd prislapp sÄ Àr det svÄrt att hÄlla fingrarna i styrJÀkla stilig alltsÄ
Blev lite kÀr i den svartblÄ som visades hÀromdan.. Tur att den Àr sÄ dyr bara, för dÄ funkar fortfarande min sjÀlvkontroll(SmÄlÀnning)
RÄkade just köpa en röd klocka nu istÀllet....Samma hÀr, men sÄ fort det Àr en röd prislapp sÄ Àr det svÄrt att hÄlla fingrarna i styr![]()
En pÄ varje finger?
MÀrks att jag bor pÄ grÀnsen till SmÄland ocksÄ snÄlheten har nog blÄst in i mitt lÀnJÀkla stilig alltsÄ
Blev lite kÀr i den svartblÄ som visades hÀromdan.. Tur att den Àr sÄ dyr bara, för dÄ funkar fortfarande min sjÀlvkontroll(SmÄlÀnning)
Tar efter far sin, till och med flÀrpen Àr pÄ plats.Gav bort en klocka till minsta grabben, han blev vÀldans glad![]()
![]()
Tar efter far sin, till och med flÀrpen Àr pÄ plats.![]()