VÀrdestabilt trodde du köpt nÄt annatBlev en utflykt till Klockmaster Globen igÄr. Med tanke pÄ vÀrldslÀget kÀndes det bra att investera i nÄgonting vÀrdestabilt
- Nu Àr jag igÄng igen i den hÀr trÄden, stortrivs!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀrdestabilt trodde du köpt nÄt annatBlev en utflykt till Klockmaster Globen igÄr. Med tanke pÄ vÀrldslÀget kÀndes det bra att investera i nÄgonting vÀrdestabilt
- Nu Àr jag igÄng igen i den hÀr trÄden, stortrivs!
![]()
![]()
- Lite Àngslig dÀr, Rosa verkar ha liknande humör som min fruVÀrdestabilt trodde du köpt nÄt annat![]()
Ja den Àr rÀtt rolig. Speciellt om man gillar mecha och cyberwear. Jag köpte min frÄn Hongkong.- Undrar om den dÀr inte Àr roligaste Squaren överhuvudtaget? Var fick du tag pÄ den?
- âNyförvĂ€rvenâ faktiskt
Skit i grĂ€set! Det mĂ„r bra av att vĂ€xa till sig lite. Visa nyförvĂ€rven istĂ€llet!- âNyförvĂ€rvenâ faktiskt
Nu skall jag klippa grÀs, men en liten teaser nu i alla fall:
![]()
- Frun pekar pÄ grÀsklipparen och solen skiner, ÄterkommerSkit i grÀset! Det mÄr bra av att vÀxa till sig lite. Visa nyförvÀrven istÀllet!![]()
Ja dÄ Àr det bÀst att göra det illa kvickt.- Frun pekar pÄ grÀsklipparen och solen skiner, Äterkommer![]()
Ser riktigt fint ut, Jo precis missade de att de var 2 kartonger för mycket solljus i mobilskĂ€rmen förut- âNyförvĂ€rvenâ faktiskt
![]()
Jag Àr inte sÄ stort fan av hockeypuckar pÄ handleden. Har haft min beskÀrda del av det redan... Sinn U2, Sinn U1, diverse Oris divers (inte Aquis-modellerna) - tyckte t.o.m att första Tudor Black Bay blev lite hockeypuck med sin enorma boetthöjd (ok, överdriver kanske lite). Just nu fÄr mindre (nÄja) klockor med handledstid, t.ex. Speedmaster osv.Den Àr ju inte klumpig vad har folk för syn pÄ sakerGWG 1000 Àr ju lite större.. behÄll den Square stÄlis Àr fin, fÄtt oförtjÀnt mycket skit i trÄden pÄ sistone
![]()
![]()
![]()
![]()
Mm, hade en Tudor Pelagos för en herrans massa Är sedan. Minns den som vÀldigt trevlig p.g.a. just titan.Det finns en annan aspekt utöver vikten dÀr titan vs stÄl skiljer sig Ät. Kanske subjektivt, men jag upplever att titan sÀllan kÀnns varm eller kall pÄ det sÀtt som stÄl kan göra och "försvinner" dÀrför mer pÄ handleden.
Allt Àr relativt hÀr i livet. Mudmaster kan ocksÄ kÀnnas liten och lÀtt.Jag Àr inte sÄ stort fan av hockeypuckar pÄ handleden. Har haft min beskÀrda del av det redan... Sinn U2, Sinn U1, diverse Oris divers (inte Aquis-modellerna) - tyckte t.o.m att första Tudor Black Bay blev lite hockeypuck med sin enorma boetthöjd (ok, överdriver kanske lite). Just nu fÄr mindre (nÄja) klockor med handledstid, t.ex. Speedmaster osv.
Den dÀr stora G-shocken du har dÀr kommer ju fastna i ALLT + sticka ut utanför mudden ju...
Mm, hade en Tudor Pelagos för en herrans massa Är sedan. Minns den som vÀldigt trevlig p.g.a. just titan.
Kill it. Kill it with fire...Allt Àr relativt hÀr i livet. Mudmaster kan ocksÄ kÀnnas liten och lÀtt.
Det Àr inte dinkan som Àr i hetluften hÀr. Utan hur du tagit bilden. HÄller du telefonen med tÀnderna?Allt Àr relativt hÀr i livet. Mudmaster kan ocksÄ kÀnnas liten och lÀtt.
jassĂ„ de var dĂ€r den hamnade...jag var förbi Globen igĂ„r och ville klĂ€mma och kĂ€nna pĂ„ den och dĂ„ sa dem att dem nyligen hade sĂ„lt ivĂ€g den....grattis! Mer bilder plz!!!- âNyförvĂ€rvenâ faktiskt
![]()
- âNyförvĂ€rvenâ faktiskt
![]()
Vad har man fruarna till?Det Àr inte dinkan som Àr i hetluften hÀr. Utan hur du tagit bilden. HÄller du telefonen med tÀnderna?
Fortfarande sugen? skulle kunna slÀppa min med risk för à grenNÄgon som vill bli av med en gulfmaster?
KĂ€nner att jag mĂ„ste öka mitt havsutbudâŠ
Tackar!
- Jag kom in i butiken för att hÀmta den nÀr du stod vid disken och frÄgade efter den (tror jag, shorts o ryggsÀck?). Annars var det fler intressenter igÄrjassÄ de var dÀr den hamnade...jag var förbi Globen igÄr och ville klÀmma och kÀnna pÄ den och dÄ sa dem att dem nyligen hade sÄlt ivÀg den....grattis! Mer bilder plz!!!
Stilig! Grattis!DÄ sÄ, MR-G synkad och klar för anvÀndning
Köpte en StÄlSquare ocksÄ, men den har jag inte packat upp Àn. Sonen har övertagit min förra.
![]()
![]()
Jag trodde man hade dom till att stĂ€daâŠ
DĂ„ mĂ„ste man ju antingen hota med att dra ur fiberanslutning eller köpa grejer för att en sĂ„n sak skulle kunna utförasJag trodde man hade dom till att stĂ€daâŠ![]()
Stort grattis!!! Vilken underbar fyrkant. Ser riktigt bekvÀm ut. BrickvÀgg ihop med den röda linjen, sÄ klassiskt. Kul att fÄ se den framöver.DÄ sÄ, MR-G synkad och klar för anvÀndning
Köpte en StÄlSquare ocksÄ, men den har jag inte packat upp Àn. Sonen har övertagit min förra.
![]()
![]()