• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blev en utflykt till Klockmaster Globen igĂ„r. Med tanke pĂ„ vĂ€rldslĂ€get kĂ€ndes det bra att investera i nĂ„gonting vĂ€rdestabilt 😂
- Nu Àr jag igÄng igen i den hÀr trÄden, stortrivs!
BA76903B-AA54-4D6B-B19C-97145D4441AD.jpeg
00D004E9-56A0-435E-8120-C9F15D291360.jpeg
VÀrdestabilt trodde du köpt nÄt annat
Screenshot_20220614-105052.png

Den Ă€r ju inte klumpig vad har folk för syn pĂ„ saker😁 GWG 1000 Ă€r ju lite större.. behĂ„ll den Square stĂ„lis Ă€r fin, fĂ„tt oförtjĂ€nt mycket skit i trĂ„den pĂ„ sistone
DSC_3987.JPG
DSC_3986.JPG
DSC_3988.JPG
DSC_3989.JPG
Jag Àr inte sÄ stort fan av hockeypuckar pÄ handleden. Har haft min beskÀrda del av det redan... Sinn U2, Sinn U1, diverse Oris divers (inte Aquis-modellerna) - tyckte t.o.m att första Tudor Black Bay blev lite hockeypuck med sin enorma boetthöjd (ok, överdriver kanske lite). Just nu fÄr mindre (nÄja) klockor med handledstid, t.ex. Speedmaster osv.
Den dÀr stora G-shocken du har dÀr kommer ju fastna i ALLT + sticka ut utanför mudden ju...

Det finns en annan aspekt utöver vikten dÀr titan vs stÄl skiljer sig Ät. Kanske subjektivt, men jag upplever att titan sÀllan kÀnns varm eller kall pÄ det sÀtt som stÄl kan göra och "försvinner" dÀrför mer pÄ handleden.
Mm, hade en Tudor Pelagos för en herrans massa Är sedan. Minns den som vÀldigt trevlig p.g.a. just titan.

Jag Àr inte sÄ stort fan av hockeypuckar pÄ handleden. Har haft min beskÀrda del av det redan... Sinn U2, Sinn U1, diverse Oris divers (inte Aquis-modellerna) - tyckte t.o.m att första Tudor Black Bay blev lite hockeypuck med sin enorma boetthöjd (ok, överdriver kanske lite). Just nu fÄr mindre (nÄja) klockor med handledstid, t.ex. Speedmaster osv.
Den dÀr stora G-shocken du har dÀr kommer ju fastna i ALLT + sticka ut utanför mudden ju...

Mm, hade en Tudor Pelagos för en herrans massa Är sedan. Minns den som vÀldigt trevlig p.g.a. just titan.
Allt Àr relativt hÀr i livet. Mudmaster kan ocksÄ kÀnnas liten och lÀtt.

Bilagor

• DSC_4004.JPG
    DSC_4004.JPG
    516.1 KB · Visningar: 4
  • DSC_4006.JPG
    DSC_4006.JPG
    451 KB · Visningar: 7
  • DSC_4009.JPG
    DSC_4009.JPG
    428.9 KB · Visningar: 6
Senast Àndrad:
jassÄ de var dÀr den hamnade...jag var förbi Globen igÄr och ville klÀmma och kÀnna pÄ den och dÄ sa dem att dem nyligen hade sÄlt ivÀg den....grattis! Mer bilder plz!!!
- Jag kom in i butiken för att hĂ€mta den nĂ€r du stod vid disken och frĂ„gade efter den (tror jag, shorts o ryggsĂ€ck?). Annars var det fler intressenter igĂ„r 😀

Bonden Àr ledig, Lill gshocken pÄ.
Fantastiskt med G-Shock finns nÄt som passar till alla tillfÀllen, dressigt vÀrre med denna. Visst Àr de skillnad mot plast gshock som @roosterman skrev men denna stÄlis vÀger ju inte mycket mer Àn va en tex Omega seamaster eller nÄt annan klocka gör. VÀldigt lÀtt att bli van vid dessa lÀtta gshocks nÀr man varit ifrÄn stÄl en lÀngre tid. Man Àr ju van att de plastiga sitter fast pÄ handleden och inte vandrar som stÄlklockor gör. IAF en sjukt fin Square som jag bara gav 2000 kr för begagnad, mycket klocka för pengarna

DSC_4016.JPG
DSC_4019.JPG
DSC_4020.JPG
DSC_4021.JPG

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp