Förmiddagspromenad ut bland bergen utanför Platanias, Kreta. Nu en GWG2000, förra gĂ„ngen vi var hĂ€r (2018) hade jag en GWG1000 och före det en Gravitymaster (gammal bild pĂ„ Gravitymastern, sitter nu pĂ„ svĂ€rsonens handled) ![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite men tyvÀrr sÄ Àr displayen ruskigt dÄlig och ser för det mesta helt blek ut. Fina fÀrger i alla fall.Cool jue!![]()
Bra försök men jag gillar den alldeles för mycket.Jag gjorde ett trevande försök att rycka och dra i din sÀljnerv, lol. Men fÄr du sÀljtankar sÄ remember me!
Det som blev över Àr snygg men jag sÀger pass pÄ den.
Japp, var exakt sÄ jag gjorde!5600LS finns att köpa för 800kr. Köp den och sÀtt klÀderna pÄ din gw5k sÄ har du en likadan.
![]()
CASIO DW-5600LS-2ERĂąÂȘDW-5600LS-2ĂąÂȘOriginalĂąÂȘG-SHOCK The OriginĂąÂȘAzul 4549526269165 | eBay
100% ORIGINAL. 100% ORIGINAL. ClasificaciĂÂłn de resistencia al agua (20 bar). La pila proporciona al reloj la energĂa necesaria durante aprox. 2 años - 1 pila. La correa contiene resina sintĂ©tica, un material ideal para este componente dada su extrema resistencia y su flexibilidad.www.ebay.com
Lite men tyvÀrr sÄ Àr displayen ruskigt dÄlig och ser för det mesta helt blek ut. Fina fÀrger i alla fall.
Bra försök men jag gillar den alldeles för mycket.
Japp, var exakt sÄ jag gjorde!![]()
Den isblÄa fÀrgen fungerar vÀldigt bra pÄ vintern ocksÄ.Bokad och klar.
BĂ€sta sommarfyrkanten.
Naj, aldrig i livet! Du kan köpa det som blev över nÀr jag byggde den.
![]()
Har ocksÄ en sÄn som jag inte alls gillar. Problemet med den hÀr displayen Àr att den ser ut som skit 99% av tiden. Lyckas man fÄnga den i exakt rÀtt vinkel och man stÄr dÀr det inte Àr nÄgot ljust över (som himlen) sÄ ser den bra ut men annars ser den ut sÄhÀr, blek och ful eller fullt av reflektioner.MÄste sÀga att den positiva displayen och den gula ramen lyfter klockan rÀtt bra ÀndÄ.
Jag har en B-5600 med blÄ ram och negativ display som jag inte kommer överens med alls.
Har ocksÄ en sÄn som jag inte alls gillar. Problemet med den hÀr displayen Àr att den ser ut som skit 99% av tiden. Lyckas man fÄnga den i exakt rÀtt vinkel och man stÄr dÀr det inte Àr nÄgot ljust över (som himlen) sÄ ser den bra ut men annars ser den ut sÄhÀr, blek och ful eller fullt av reflektioner.
![]()
![]()
Vad jag har sett frÄn bilder online sÄ ser det ut som att alla Àr sÄ.Aj, Àr det sÄ illa med den displayen. Kanske mÄndagsex? Jag vet att en av mina lider av liknande problem och jag kan inte tÀnka mig att problemet Àr utbrett pÄ den modellen.
5700 kan du ju köpa mammas nÀr hon tröttnarVill ha dessa tvÄvaaaaart?? Ni Àr ju sÄ duktiga pÄ o hitta
![]()
SnÀlla kan nÄgon hitta denna till salu nÄgonstans?? Villhöver just denna fÀrg kÀnner jag
![]()
Omg omg omg![]()
Casio gd-120n NEW NEW PACKED G-Shock | eBay
<p>Casio GD-120N New Nuovo Imballato. </p><br /><p>BELLISSIMO CASIO G-shock nuovo con scatola dal colore introvabile </p>www.ebay.com
Ăr det den dĂ€r mysiga stĂ„lversionen?Jordgubbsplockar-G
![]()
Vad jag har sett frÄn bilder online sÄ ser det ut som att alla Àr sÄ.![]()
Japp, lÀtt vÀrt för de klÀderna pÄ GW-5000 Àr en grym kombo!Slappt och dÄligt. Nu fÄr man en ytterligare no no klocka som bara fÄr ligga dÀr men det Àr det vÀrt. ^^
Vad Àr det dÀr för ny schysst modell??Har jag nÀmnt att denna Àr bra?
![]()
FĂ€rgbyte
![]()
Skulle du inte gilla den sÄ kan du höra av digHalvstealthgrÄdeluxeedition
SpÀnnande se om jag gillar min, iof ju haft en innan men ÀndÄ![]()