• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Förmiddagspromenad ut bland bergen utanför Platanias, Kreta. Nu en GWG2000, förra gĂ„ngen vi var hĂ€r (2018) hade jag en GWG1000 och före det en Gravitymaster (gammal bild pĂ„ Gravitymastern, sitter nu pĂ„ svĂ€rsonens handled) 🙂

DDAF8686-2888-4D02-BFE8-CA4CB7D4CA9C.jpeg
908EEEBD-9C4D-4788-A50B-7E84AA7691F8.jpeg
873CEC21-E57C-4683-B3A4-A352996E059F.jpeg

Lite men tyvĂ€rr sĂ„ Ă€r displayen ruskigt dĂ„lig och ser för det mesta helt blek ut. Fina fĂ€rger i alla fall. 😊

Jag gjorde ett trevande försök att rycka och dra i din sÀljnerv, lol. Men fÄr du sÀljtankar sÄ remember me!
Det som blev över Àr snygg men jag sÀger pass pÄ den.
Bra försök men jag gillar den alldeles för mycket. 😁

5600LS finns att köpa för 800kr. Köp den och sÀtt klÀderna pÄ din gw5k sÄ har du en likadan.
Japp, var exakt sĂ„ jag gjorde! 👍

MÄste sÀga att den positiva displayen och den gula ramen lyfter klockan rÀtt bra ÀndÄ.
Jag har en B-5600 med blÄ ram och negativ display som jag inte kommer överens med alls.
Har ocksÄ en sÄn som jag inte alls gillar. Problemet med den hÀr displayen Àr att den ser ut som skit 99% av tiden. Lyckas man fÄnga den i exakt rÀtt vinkel och man stÄr dÀr det inte Àr nÄgot ljust över (som himlen) sÄ ser den bra ut men annars ser den ut sÄhÀr, blek och ful eller fullt av reflektioner.

PSX_20220627_142237.jpg

PSX_20220627_142327.jpg

Har ocksÄ en sÄn som jag inte alls gillar. Problemet med den hÀr displayen Àr att den ser ut som skit 99% av tiden. Lyckas man fÄnga den i exakt rÀtt vinkel och man stÄr dÀr det inte Àr nÄgot ljust över (som himlen) sÄ ser den bra ut men annars ser den ut sÄhÀr, blek och ful eller fullt av reflektioner.

PSX_20220627_142237.jpg

PSX_20220627_142327.jpg

Aj, Àr det sÄ illa med den displayen. Kanske mÄndagsex? Jag vet att en av mina lider av liknande problem och jag kan inte tÀnka mig att problemet Àr utbrett pÄ den modellen.

Tillbaka
Topp