• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockan jag köpt Àr nog lite till Ären.kan man köpa sjÀlva ..ja vad ska jag sÀga att det heter..skalet dÀr sjÀlva klockan ligger i..och byta glaset...jag hoppas det Àr nÄgot man kan göra sjÀlv...byta skalet byta glaset o byta armbandet sÄ vips Àr klockan som ny...Eller vad sÀger ni experter? Jag har inte ens fÄtt hit klockan ens jag bara planerar högt...det kommer en bild imorgon förhoppningsvis o jÀ.v.a post nord gör vad dom ska.
En begagnad G-Shock med sina battle scars har sin charm
 jag skulle kanske bara byta band, det Àr det enklaste att hitta, Àven Clas Ohlson har det

Glaset kan du alltid polera med tandkrĂ€m eller prova mer avancerade metoder, hĂ€r pĂ„ forumet finns all hjĂ€lp du kan fĂ„, det Ă€r bara att anvĂ€nda sökfunktionen 😉

2 hjĂ€rtmasserade Baby-Gs 😀
TvĂ€ttade, nya batteri och silikonade o-ringar👍
IMG_20220628_203322.jpg

SjÀlvklart val nÀr man Àr ute och reser.

För er som ska resa frÄn Arlanda. FrÄn att lÀmna bagage till att passera sÀkerhetskontroll tog 2 timmar.
Mycket beror pÄ sega resenÀrer som skapade kö genom att inte gÄ till lediga bagage incheckning eller att inte förbereda sig att fixa zippÄsen för vÀtska eller ta ut elektronik medan man vÀntar i kön, istÀllet börja de att rota nÀr man kommer fram.

947965AD-8BBE-4CB5-90FA-53CA5C0D6E36.jpeg

Det fanns ingen badtermometer men jag gissar att det var mellan 15 och 30 grader, ungefÀr.
Om du gillar stÄlfyrkanten, hÄll dig borta frÄn titanvarianterna. Det kan bli sÄ dyrt dÄ... ;)
Fast du kan ju alltid trimma kossorna! đŸ€Ł
Bra uppskattning pÄ bad tempen dÀr...
Ja men de vore kul att röra upp lite kÀnslor i trÄden..
TÀnk om jag skulle lÀgga upp en bild frÄn nÀr jag mekar rundbalspressen.
"Mekar-MRGtorsdag" tex
Hade varit kul.
StÄl varianten har ju vÀrmt skönt pÄ handleden nu nÀr de legat pÄ 30 grader, oslagbart

För er som ska resa frÄn Arlanda. FrÄn att lÀmna bagage till att passera sÀkerhetskontroll tog 2 timmar.
Mycket beror pÄ sega resenÀrer som skapade kö genom att inte gÄ till lediga bagage incheckning eller att inte förbereda sig att fixa zippÄsen för vÀtska eller ta ut elektronik medan man vÀntar i kön, istÀllet börja de att rota nÀr man kommer fram.

För en annan som aldrig varit utomlands sÄ skulle jag troligen vara en sÄn dÀr seg resenÀr som irrar omkring och river överallt och skapar köer

- Vi Ă„kte till Kreta i lördags morse. Det var det vĂ€rsta kaos jag upplevt trots mycket resande nĂ€r jag jobbade 😬
(Ta en bild pÄ klockan var inte att tÀnka pÄ, hÀr gÀllde det att överleva och försöka hinna med flyget)

95525E4C-48D8-4E3C-BD26-FF0A85DDA181.jpeg

- Vi Ă„kte till Kreta i lördags morse. Det var det vĂ€rsta kaos jag upplevt trots mycket resande nĂ€r jag jobbade 😬
(Ta en bild pÄ klockan var inte att tÀnka pÄ, hÀr gÀllde det att överleva och försöka hinna med flyget)

Även om det var ett par dar sen och lĂ€get kanske Ă€ndrats sen dess sĂ„ ser min morgonutsikt skönare ut 😉
9733038F-C176-4275-9422-FE233B6685DF.jpeg

TÀnk om jag skulle lÀgga upp en bild frÄn nÀr jag mekar rundbalspressen.
"Mekar-MRGtorsdag" tex
Hade varit kul.
StÄl varianten har ju vÀrmt skönt pÄ handleden nu nÀr de legat pÄ 30 grader, oslagbart

Frukost pÄ silverbricka Jo visst sÄ Àr det
DSC_4473.JPG
DSC_4474.JPG
IMG_20220629_062808.jpg
AlltsÄ, frukost pÄ silverbricka och rekordpriser pÄ mjölken... Klart du ska ha en traktormekar-MRG!
The ultimate flex. :D

Vi Äkte i söndagskvÀll. DÄ var det snudd pÄ att bara knata igenom sÀkerhetskontrollen. Tog vÀl kanske en kvart.

Men nu Àr frÄgan hur jag ska överleva Turkiet i 14 dagar med endast en G.
B331F8C8-E8DC-4538-B18D-37266BEEDB26.jpeg

Tillbaka
Topp