Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Saknades visst ett paket mellanmjölk men det var ju inte ens 0,5% av min totala handlingVa de korrekt dÄ?
Ett av felen Ă€r vĂ€l safirglas för 350 spĂ€nn, den Ă€r sĂ€nkt nu. Ăr de ens en Casio ?Finn fem fel
Vet inte, nĂ„t kĂ€nns skumt. Tror inte att det finns en sĂ„dan modell.Ett av felen Ă€r vĂ€l safirglas för 350 spĂ€nn, den Ă€r sĂ€nkt nu. Ăr de ens en Casio ?
Kollar efter födelsedagspresent till Mrs D. Ăr inte detta ett vĂ€ldigt bra pris?
Skulle varit positiv displayAvskalad och ren. Tror den blir poppis.
Ja, bra pris tycker jag.
Skulle varit positiv display
Hon har hintat om att hon vill ha en G-Shock men den ska vara mindre Àn en vanlig 5600.Har hustrun tittat Ät den modellen och kommenterat den eller Àr det en överraskning?
Tror inte folk som inte Àr nördiga bryr sig sÄÄ mycket om att det Àr en neg display.
Kolla pÄ baby-g.Skulle varit positiv display
Hon har hintat om att hon vill ha en G-Shock men den ska vara mindre Àn en vanlig 5600.
Vad Ă€r detta för ref?Kollar efter födelsedagspresent till Mrs D. Ăr inte detta ett vĂ€ldigt bra pris?
GM-S5600Vad Àr detta för ref?
Denna dĂ„?Kollar efter födelsedagspresent till Mrs D. Ăr inte detta ett vĂ€ldigt bra pris?
Min Nr.1, bÀsta!Drabbades just av en stark kÀnsla av att ha begÄtt ett misstag nÀr jag sÄlde min titansquare... Jag menar, se pÄ den! SÄ grann den Àr!