- God Morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bamse lÀr ju klÄ de flesta i de tre stora övningarna pÄ gymmet han Àr ju trots allt mer Àn bonnastarkSmygstartar dagen med Bamses kompisklubb pÄ gymmet
SÀÀÀÀlj till mig nuTrippelsvart
Richard Perrett tar isÀr och sÀtter ihop en G-Shock.
Ăr en svart titanare utanför bild, eller stĂ„r den Ă€nnu pĂ„ inköpslistan?Trippelsvart
Jag har en rörmockarinstallation 1/20 sÄ stor som denna runt min vÀrmepump som kostade mig 20000kr. Helt klart vÄrt finaste konstverk i husetRörmokare porr pÄ hög nivÄ!
Jepp, starkare men inte sjÀlvlÀkande som dig. Tre Àgg, lite gröt, kamomillté och ett sofflock i en dag fixar ju den gamle gubben pÄ ett nafs.Ja bara inse att traktorn Àr starkare, men den Àr ju ung bara 1,5 Är den fÄr nog med sina krÀmpor nÀr den blir 37 bast
Du snackar med helt fel person nuSÀÀÀÀlj till mig nu
Varför har du inte köpt min Ànnu?Du snackar med helt fel person nu
Mycket roligare att köpa ju n att sÀlja
Den snygga grÄ menar du?Varför har du inte köpt min Ànnu?
De vet vÀl inte du? Du mÄste ju prova att sÀÀÀlja först innan du kan uttala dej om det, sÄ kom igen nuDu snackar med helt fel person nu
Mycket roligare att köpa ju n att sÀlja
KorrektDen snygga grÄ menar du?
Har nog rÄkat handla 2 andra just nu, men den borde ju inte va svÄrsÄld.Korrekt
Ja den blev kanon, det grÄ kittet passade perfektHar nog rÄkat handla 2 andra just nu, men den borde ju inte va svÄrsÄld.
Riktigt fin ju
Bamse lÀr ju klÄ de flesta i de tre stora övningarna pÄ gymmet han Àr ju trots allt mer Àn bonnastark
MÄste ju köpa en sovenirSÄdÀrja, pÄ vÀg hem. GShock-monter pÄ flygplatsen som liten tröst i alla fall