• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

601BC676-5D9A-4EE5-B0A7-72A7DBE162D3.jpeg

Tycker du inte att Rangeman blir litet klumpig under Ă€rmen nĂ€r du kör hoj med tanke pĂ„ handskar och sĂ„? SjĂ€lv föredrar jag en square nĂ€r jag hojar. Fast just nu har jag ingen... (fyrkant alltsĂ„) 😯 Ska nog rĂ„da bot pĂ„ det sĂ„ smĂ„ningom. 🙂
RM funkar helt ok. Kör oftast med korta handskar dessutom 👍
IMG_20220728_134443.jpg

Hmmmm, det ser inge vidare ljust ut Ă„t mitt hĂ„ll... 😬
IMG_20220728_134454.jpg

NÀr det gÀller Casioak sÄ föredrar jag tydliga visare och markörer. Den nya gula Àr utmÀrkt hÀr. Och varför inte timmarkörer med riktigt bra lume ocksÄ!

HÀr Àr det fullt upp.

NÀr jag inte övervakar laddningen av nyförvÀrvet
20220728_151313.jpg

sÄ hinner jag med att lÀgga en och annan sten framför trappan jag byggde för nÄgra dagar sen.
20220728_151327.jpg

...och sĂ„ konstaterade jag att jag behöver bygga en till. Den lilla mellan murarna hade myrorna ju Ă€tit upp đŸ€„

Senast Àndrad:
NÀr det gÀller Casioak sÄ föredrar jag tydliga visare och markörer. Den nya gula Àr utmÀrkt hÀr. Och varför inte timmarkörer med riktigt bra lume ocksÄ!

Ja jag Àr sugen pÄ att köpa den nya gula men att flytta över den till mitt svarta GA2100-hus. Det Àr bara den gula som har vettiga markörer av dem nya enligt mig.

Tillbaka
Topp