Jag har ju nĂ„gra Casios sedan innan, kanske en sju Ă„tta stycken.. men de ligger i en flyttlĂ„da nĂ„nstansSĂ€g inte det, snart stĂ„r du med en lĂ„da med Gâs utan att du förstĂ„r hur det gick tillâŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju nĂ„gra Casios sedan innan, kanske en sju Ă„tta stycken.. men de ligger i en flyttlĂ„da nĂ„nstansSĂ€g inte det, snart stĂ„r du med en lĂ„da med Gâs utan att du förstĂ„r hur det gick tillâŠ
Guldisen sĂ„g mer ut som brons Den svarta kanske vinner trots allt.Dagens videotipsâŠ
Jag tycker att de ser rÀtt ointressanta ut...Guldisen sÄg mer ut som brons Den svarta kanske vinner trots allt.
Ja, lite halvtrÄkiga iom att moddar redan har funnits en lÀngre tid. Casio skulle varit snabbare.Jag tycker att de ser rÀtt ointressanta ut...
RM funkar helt ok. Kör oftast med korta handskar dessutomTycker du inte att Rangeman blir litet klumpig under Àrmen nÀr du kör hoj med tanke pÄ handskar och sÄ? SjÀlv föredrar jag en square nÀr jag hojar. Fast just nu har jag ingen... (fyrkant alltsÄ) Ska nog rÄda bot pÄ det sÄ smÄningom.
Den dÀr Àr fantastiskt fin
LÀtt bÀsta kingen!
NÀr det gÀller Casioak sÄ föredrar jag tydliga visare och markörer. Den nya gula Àr utmÀrkt hÀr. Och varför inte timmarkörer med riktigt bra lume ocksÄ!
Satan va clean den bilden var, Àlskar MIP skÀrmen, önska att jag hade en GBX ocksÄ. Men fÄr vÀnta tills det kommer en Solar version