• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den Ă€r sĂ„ jĂ€kla fullĂ€ndad. Har haft den hemma tre gĂ„nger, men den har fĂ„tt lĂ€mna alla gĂ„nger pga storleken. Storleken i kombination med dess tyngd och min tunna handled Ă€r tyvĂ€rr inte ett vinnande koncept. Men snart tar jag vĂ€l hem den för fjĂ€rde gĂ„ngen pĂ„ försök, för jag har svĂ„rt att slĂ€ppa den đŸ€·đŸŒđŸ˜‚

Den fĂ„r ju vara stor, men jo, jag hade inte tackat nej till en i Mudman 9300 storlek. 😅

Bytt till sommarutstyrsel.

PXL_20220729_084707584.jpg

Den Ă€r sĂ„ jĂ€kla fullĂ€ndad. Har haft den hemma tre gĂ„nger, men den har fĂ„tt lĂ€mna alla gĂ„nger pga storleken. Storleken i kombination med dess tyngd och min tunna handled Ă€r tyvĂ€rr inte ett vinnande koncept. Men snart tar jag vĂ€l hem den för fjĂ€rde gĂ„ngen pĂ„ försök, för jag har svĂ„rt att slĂ€ppa den đŸ€·đŸŒđŸ˜‚
Kör OWG March 2023 med den sĂ„ har du inget val mer Ă€n att vĂ€nja dig vid storleken đŸ€·â€â™‚ïž

-Visst Ă€r den stor, men helt ok för den klockan. Funktionerna gör den ju ocksĂ„ till en perfekt semesterklocka. Gör en hyllning till de svenska korna ocksĂ„ 😀

FDC08D0D-2157-4793-B7C8-F01C10B14CB5.jpeg
C89A992B-A457-425B-9A57-59EE3D700FF5.jpeg

HĂ„ller med, tyckte min 100 var lite stor första dagarna men nu kĂ€nns den perfekt. VĂ„gar nĂ€stan pĂ„stĂ„ att om jag fick bara behĂ„lla en klocka skulle det nog bli den (pga tĂ„l allt med) 😎

0C0437EB-9554-494F-9419-15C34851B3F9.jpeg

Tillbaka
Topp