Vad ska du med olika Casio lÀnkbitar till?!Hmmm, vad har vi hÀr dÄ???
En av dagens tvÄ landningar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad ska du med olika Casio lÀnkbitar till?!Hmmm, vad har vi hÀr dÄ???
En av dagens tvÄ landningar
De dÀr Àr en logisk frÄga? Och sÄna frÄgor hör ju inte hemma i denna trÄdenVad ska du med olika Casio lÀnkbitar till?!
Va hÀnde? Sitter den dÀr den ska eller dÀr den hamnade?Nu gÀller det.. har jag mÀtt fel nu sÄ blir det dyrt
Jag var tvungen att sticka ivÀg och hÀmta ett paket + köpa sÀttlim, Äterkommer imorgonVa hÀnde? Sitter den dÀr den ska eller dÀr den hamnade?
FörstÄr precis.Jag var tvungen att sticka ivÀg och hÀmta ett paket + köpa sÀttlim, Äterkommer imorgon
100 Àr en helt annan sak, dÀr har jag tvÄ stycken och de sitter pÄ utan bekymmer dygnet runt. Men den vÀger betydligt minfÀlten Àn GWG-1000 och Àr dessutiÄum lite mindre.HÄller med, tyckte min 100 var lite stor första dagarna men nu kÀnns den perfekt. VÄgar nÀstan pÄstÄ att om jag fick bara behÄlla en klocka skulle det nog bli den (pga tÄl allt med)
100 Àr en helt annan sak, dÀr har jag tvÄ stycken och de sitter pÄ utan bekymmer dygnet runt. Men den vÀger betydligt minfÀlten Àn GWG-1000 och Àr dessutiÄum lite mindre.
Lite grönare grÀsmatta förra Äret
Den hÀr Àr lite smÄcool ÀndÄ!
Froggy Friday!Vattnar vÀxthus.
GÄr den att Àta tror ni?
Nej, inte den. Den?
FÀrgval Àr grymt men det du kallar skÀrpa siffrorna Àr justering av betraktningsvinkel vilket Àr ASKALAS och jag fattar inte varför inte ALLA digitala har det. SÄ jÀkla nice.Den funkade Och hade en rÀtt frÀck funktion jag inte visste om...
Man kan vÀlja fÀrg och skÀrpa siffrorna ju
Ah, vafan, att jag inte tÀnkte pÄ det! Jag har ju för fasen inte ens en FroggyFroggy Friday!
Den funkade Och hade en rÀtt frÀck funktion jag inte visste om...
Ăndra fĂ€rgen har jag ingen aning om hur det funkar, förmodligen nĂ„gon form av magi. Kontrasten eller betraktningsvinkeln justeras med hjĂ€lp av att Ă€ndra volt-talet har jag för mig. Vilket sĂ€kert Ă€r en merkostnad i form av diverse elektronik. Men so what, jag kan betala 10:- extra för den funktionen.Hur askoolt som helst. Varför görs det inte idag. SvĂ„rt? Dyrt? Liten marknad?
Jag hade en sÄn ⊠gillade den skarpt, det var bara det hÄrda bandet och ögat jag störde mig pÄ. NÀr bandet gick sönder, vilade den pÄ köksflÀkten och anvÀndes som Àggklocka i köketDen funkade Och hade en rÀtt frÀck funktion jag inte visste om...
- Efter att ha sett bilden tidigare idag skulle jag inte vĂ„ga tĂ€lta i de trakterna. Ăr det bara jag som fick kĂ€nslan av Amerikansk B-skrĂ€ckis, bara en machete eller motorsĂ„g som saknas?Dags att tĂ€lta
HÀr campas det oxÄ
Har redan redan en men hade gÀrna velat ha en GBX-100 med Solar. AnvÀnder denna mer Àn min GWG och MTG. Sjukt bra klocka för pengarna.Varför vÀnta ?
Tack förresten.. glatt överraskad över denna. Gummit Àr mjukt och följsamt, betydligt bÀttre Àn mÄnga av de betydligt dyrare klockorna man haft.
Verkar va grymt tydlid display pÄ dom. Tuffa!Har redan redan en men hade gÀrna velat ha en GBX-100 med Solar. AnvÀnder denna mer Àn min GWG och MTG. Sjukt bra klocka för pengarna.