• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

- Efter att ha sett bilden tidigare idag skulle jag inte vĂ„ga tĂ€lta i de trakterna. Är det bara jag som fick kĂ€nslan av Amerikansk B-skrĂ€ckis, bara en machete eller motorsĂ„g som saknas?
😬😬😬

5877335C-3030-4ECA-97D0-9B94D6B270C2.jpeg
Vi tÀltar pÄ en öde plats i Texas. Ser en gÄrd lite lÀngre bort, hör ett elverk. Kanske skulle Äka bort o frÄga om hjÀlp fÄtt soppatorsk med bilen...finns inte ett enda hus till i trakterna hÀr

Senast Àndrad:
Är tough solar och multiband 6 vĂ€rt extrakostnaden tycker ni? Kanske kan gissa svaret i en entusiasttrĂ„d i och för sig 😋

Det Àr trevligt med multi och solar men för mig Àr det viktigare att klockan Àr snygg! Inte Àr det svÄrt heller att byta batteri sjÀlv efter nÄgra Ärs bruk. Och displayen pÄ icke solar brukar dessutom vara lite skarpare. Nackdelen Àr att dessa inte brukar ha vÀrldstid som solar modeller har.

Det Àr trevligt med multi och solar men för mig Àr det viktigare att klockan Àr snygg! Inte Àr det svÄrt heller att byta batteri sjÀlv efter nÄgra Ärs bruk. Och displayen pÄ icke solar brukar dessutom vara lite skarpare. Nackdelen Àr att dessa inte brukar ha vÀrldstid som solar modeller har.
Mmmm jag vet inte vad jag ska satsa pĂ„. Jag vill gĂ€rna kunna bada med min dagliga klocka sĂ„ byta batteri sjĂ€lv pĂ„ just dagliga beatern kommer jag nog inte göra sjĂ€lv. Är sugen pĂ„ en klassisk square g-shock.

Utan tvekan! TÀnk att alltid ha en klocka i sync och slippa batteribyte, guld vÀrt i mina ögon.
Ja just solar lockar mig mest. Är sugen pĂ„ en klassisk square med retrolook som ska tĂ„la allt och bara knalla och gĂ„. Sync Ă€r coolt men tror noggrannheten i vanliga tidshĂ„llningen duger för mig. SvĂ„rt val

Ja just solar lockar mig mest. Är sugen pĂ„ en klassisk square med retrolook som ska tĂ„la allt och bara knalla och gĂ„. Sync Ă€r coolt men tror noggrannheten i vanliga tidshĂ„llningen duger för mig. SvĂ„rt val

Det dĂ€r var bra pris. Fri frakt ocksĂ„. Bara jag som blir sur pĂ„ att betala för frakt🙂 (fast jag arbetar med logistik 😅). HmmmmđŸ€Ł

NÄgon som vet nÄgot rimligt stÀlle man kan köpa ett G-shock spÀnne i metall (19 mm). Har en G som kom med ett svintrÄkigt plastspÀnne..

Tillbaka
Topp