• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det blev en stÄlis ÀndÄ..
JĂ€kligt trevlig!
BC4C3BAA-C7C4-4B1E-AE37-40356B84591A.jpeg

Bild vet jag vad det Àr.
Emo vet jag ocksÄ vad det Àr.
BildEmo borde ju vara ett Emo pÄ bild.
Men vad företaget BildEmo gör Àr ju mer svÄrförstÄlligt.

Kanske en sÄn dÀringa influenser som Àr Emo och startat nÄgon form av bild/reklam/pr byrÄ?

16596905944833643635659856884533.jpg

16596906166754246100315636958714.jpg

Sant. Men i denna "bonnatrÄden" hade kan man aldrig vara helt sÀker... ;) Och vad vet vi egentligen om vad klockorna vi köper beggade har varit med om hos sina tidigare Àgare! Kanske bÀst att inte veta....
En klocka frĂ„n @hepanter kĂ€nns ju mer eller mindre garanterad att ha blivit ko-ntaminerad😁
Men en nagelborste och lite tvĂ„l fixar det mesta👍

En klocka frĂ„n @hepanter kĂ€nns ju mer eller mindre garanterad att ha blivit ko-ntaminerad😁
Men en nagelborste och lite tvĂ„l fixar det mesta👍
Jag som har stora funderingar pĂ„ att göra en rejĂ€l förĂ€ndring i min samling och de innebĂ€r dĂ„ försĂ€ljning 😂 kanske ska avvakta tills detta har lagt sig lite... En ko fis blĂ„ser lĂ€tt över fort

Jag som har stora funderingar pĂ„ att göra en rejĂ€l förĂ€ndring i min samling och de innebĂ€r dĂ„ försĂ€ljning 😂 kanske ska avvakta tills detta har lagt sig lite... En ko fis blĂ„ser lĂ€tt över fort
Ähhh, skit samma! Har oxĂ„ planer att rensa i klocklĂ„dan men har inte kommit till skott Ă€n... I vilken riktningen ska Du gĂ„?

Nu tolkar jag fritt...
Du borde kanske sÀlja den dÀr? JÀkla yxig modell, inte centrerad och inte ens symmetrisk.

Är jag pĂ„ rĂ€tt spĂ„r? Pm:a mig i s f 😇
Köpte den ny frĂ„n Japan sĂ„ kommer aldrig kunna sĂ€lja den, KS priserna Ă€r va mjölkpriset va förut o de lirar dĂ„ligt med investeringen😂
6500 kr för en klocka man kör 2 ggr i mĂ„naden Ă€r det logiskt? Just fasen de Ă€r G-Shock trĂ„den hĂ€r Ă€r inget logiskt🐾

Tillbaka
Topp