Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gamla kuloledningar Àr fint skit... SÄ lÀnge man inte rör domNu ryker den sista gamla eldragningen
![]()
![]()
JĂ€kla tur att du byter den om den ryker!Nu ryker den sista gamla eldragningen
![]()
![]()
Destro-FrogDu fÄr meijla Casio o be dom göra en höger frogman version
Har du fotat skit?
Jaha nu ser jag Ät din svÄgers ko upp den först?GWG-100 pÄ spa ju
![]()
PÄminner mig sjÀlv om att inte köpa en GWG 100 av vissa trÄdkamrater....GWG-100 pÄ spa ju
![]()
Vad badar en Mudmaster bÀst i om det blir en klockbadarutmaning???Jaha nu ser jag Ät din svÄgers ko upp den först?
TÄl dom inte blomjord och vatten Àr dom inget att haPÄminner mig sjÀlv om att inte köpa en GWG 100 av vissa trÄdkamrater....![]()
Sant. Men i denna "bonnatrÄden" hade kan man aldrig vara helt sÀker...TÄl dom inte blomjord och vatten Àr dom inget att ha![]()
En klocka frÄn @hepanter kÀnns ju mer eller mindre garanterad att ha blivit ko-ntamineradSant. Men i denna "bonnatrÄden" hade kan man aldrig vara helt sÀker...Och vad vet vi egentligen om vad klockorna vi köper beggade har varit med om hos sina tidigare Àgare! Kanske bÀst att inte veta....
Jag som har stora funderingar pÄ att göra en rejÀl förÀndring i min samling och de innebÀr dÄ försÀljningEn klocka frÄn @hepanter kÀnns ju mer eller mindre garanterad att ha blivit ko-ntaminerad
Men en nagelborste och lite tvÄl fixar det mesta![]()
Ăhhh, skit samma! Har oxĂ„ planer att rensa i klocklĂ„dan men har inte kommit till skott Ă€n... I vilken riktningen ska Du gĂ„?Jag som har stora funderingar pĂ„ att göra en rejĂ€l förĂ€ndring i min samling och de innebĂ€r dĂ„ försĂ€ljningkanske ska avvakta tills detta har lagt sig lite... En ko fis blĂ„ser lĂ€tt över fort
Nu tolkar jag fritt...LĂ€ngtar till Square![]()
![]()
Köpte den ny frÄn Japan sÄ kommer aldrig kunna sÀlja den, KS priserna Àr va mjölkpriset va förut o de lirar dÄligt med investeringenNu tolkar jag fritt...
Du borde kanske sÀlja den dÀr? JÀkla yxig modell, inte centrerad och inte ens symmetrisk.
Ăr jag pĂ„ rĂ€tt spĂ„r? Pm:a mig i s f![]()
Himla otur..Det hÀnde nÄt. NÄn snodde min arbetsplats! Lunchrasten Àr ju över!
![]()
Tror de tog minst 10 dagar nÀr jag bestÀllde dÀrifrÄn. Man hade ingen som helst aning nÀr de skulle dyka upp de bara kom. TrackingtjÀnsten va skitMeeen kan min klocka komma snart. Suck.....
Ăr de @fruironcastle som reggar sig pĂ„ klocksnack?Det hĂ€nde nĂ„t. NĂ„n snodde min arbetsplats! Lunchrasten Ă€r ju över!
![]()