Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I wish, tror jag.Ăr de @fruironcastle som reggar sig pĂ„ klocksnack?
Du kan vÀl börja med att köpa en G-Shock Ät henneI wish, tror jag.
Nej, det var nÄt annat viktigt som pÄgick. Men nÀr jag sa att hon finns med pÄ KS nu sÄ blev hon lite intresserad ÀndÄ
Men jag tror att det Àr en bit kvar innan vi hittar henne hÀr.
Frogman kom pÄ 2 dagar frÄn Japan DHL expressDHL Àr ÀndÄ bÀst pÄ att leverera. Skickades idag frÄn Japan och den berÀknas anlÀnda 9e. Dock inte g shock denna gÄng!
Frogman kom pÄ 2 dagar frÄn Japan DHL express
DÀr var jag igÄr. Riktigt fint med bokskogen osvI sitt rÀtta element, rÀtt nice med altimetern hÀr
Haha, ja lila Àr kanske inte min go to fÀrg i vanliga fall men denna Àr toppen!Förtrollande. Vilken skarp display. Fantastisk bezel.
Snyggt rÀddatFick en klocka idag av en bekant "Ta den du som Àr intresserad av sÄnt. Vet dock inte om den funkar lÀngre" Han köpte den ny och har verkligen anvÀnt den kan man sÀga. Glömde ta fler bilder men de va de jÀvligaste jag varit med om Nu Àr den grundligt rengjord och funkar som den ska Mudman 9300GB
De Àr en 5600E Sitter en 3229 modul i din samma som i min. Ska va detta batteri dÄ, kollade upp via shockbase.. kankse inte Àr sÄ kinkigt vet ej men dÄ vet du att de blir rÀttJag tÀnkte för första gÄngen byta batteri sjÀlv i min G-shock. Noob som jag Àr har jag lite frÄgor jag hoppas nÄgon guru hÀr kan svara pÄ
Först och frÀmst: Vilket batteri ska jag köpa?
NÄgot sÀrskilt att tÀnka pÄ vid sjÀlva förfarandet?? Packningar man ska vara extra försiktig med eller dylikt?? Jag Àr överlag vÀldigt hÀndig men totalt okunnig pÄ detta dÄ jag aldrig gjort nÄgot liknande förut. SÄ alla tips och rÄd Àr vÀlkomna.
Batteriet Àr CR2016 som @hepanter skrev. Finns pÄ ClasOhlson eller skickas efter frÄn Batteriexperten eller liknande.Jag tÀnkte för första gÄngen byta batteri sjÀlv i min G-shock. Noob som jag Àr har jag lite frÄgor jag hoppas nÄgon guru hÀr kan svara pÄ
Först och frÀmst: Vilket batteri ska jag köpa?
NÄgot sÀrskilt att tÀnka pÄ vid sjÀlva förfarandet?? Packningar man ska vara extra försiktig med eller dylikt?? Jag Àr överlag vÀldigt hÀndig men totalt okunnig pÄ detta dÄ jag aldrig gjort nÄgot liknande förut. SÄ alla tips och rÄd Àr vÀlkomna.
Ah kul nÀr man fÄr igÄng gammalt harv ska bara polera glaset lite sÄ Àr den good to go, Kommer dock göra mig av med den för att införskaffa den med positiv displaySnyggt rÀddat
GB-versionerna med sina guldsiffror Àr riktigt trevliga
Fick en klocka idag av en bekant "Ta den du som Àr intresserad av sÄnt. Vet dock inte om den funkar lÀngre" Han köpte den ny och har verkligen anvÀnt den kan man sÀga. Glömde ta fler bilder men de va de jÀvligaste jag varit med om Nu Àr den grundligt rengjord och funkar som den ska Mudman 9300GB
Ja den Àr ovanlig Men jag har jÀkligt svÄrt att lÀsa av displayen sÄ kommer slÀppa den till bÀttre behövandeBlev ju som ny nÀstan. Lite ovanlig modell t om?
Bara att plocka isÀr och modda.Ah kul nÀr man fÄr igÄng gammalt harv ska bara polera glaset lite sÄ Àr den good to go, Kommer dock göra mig av med den för att införskaffa den med positiv display
- à terigen blev jag pÄmind om varför jag undviker att köpa begagnade klockorGWG-100 pÄ spa ju
Den överlevde minuten i jord/vatten-blandningen- à terigen blev jag pÄmind om varför jag undviker att köpa begagnade klockor
Bara denna som jag settIngen som har en King till salu?
Bara denna som jag sett
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com