• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Samba + frog
20220805_184509.JPG

En tusing för dyr
 🙈 (gĂ„r att köpa multi bandvarianten för samma pris)

King stealth finns hos flera för ca 1.2k

Edit: king Àr vÀrd pengen, sjukt cool! Borde kanske sparat min beaten up som @Derix tog över (sen sÄlde vÀll?)
1624kr för MB6 versionen 🙂

Det blev visst ett till klockköp :eek:
Var tvungen att prova en Casioak nÀr bra erbjudande kom upp pÄ Tradera. Den satt bÀttre Àn jag trodde, trots min spinkiga handled.
(den sitter ungefÀr som en vanlig square)

Digital visning Ă€r svĂ„rt att avlĂ€sa, det vĂ€rsta Ă€r dag visaren, man ser knappt veckodagarna. Men ack sĂ„ fin klockan Ă€r. đŸ€­
(I verkligheten syns det mycket sÀmre Àn pÄ bilden)

74461484-ECAB-466A-9549-02AFEBBFF2E5.jpeg

Senast Àndrad:
En tusing för dyr
 🙈 (gĂ„r att köpa multi bandvarianten för samma pris)

King stealth finns hos flera för ca 1.2k

Edit: king Àr vÀrd pengen, sjukt cool! Borde kanske sparat min beaten up som @Derix tog över (sen sÄlde vÀll?)
Typiskt Tradera fenomen att de Àr för dyrt dock Àr Ebay Ànnu vÀrre.. IAF pÄ de klockor jag vill ha

Tror de tog minst 10 dagar nÀr jag bestÀllde dÀrifrÄn. Man hade ingen som helst aning nÀr de skulle dyka upp de bara kom. TrackingtjÀnsten va skit
Ja det verkar som att jag fĂ„r samma upplevelse. Trackingen Ă€r verkligen skit. FrĂ„gade fedex i en chatt om de kunde söka pĂ„ numret men det fanns inte skrev de och lĂ€nkade till att bring fĂ„tt avisering om en leverans. Ja det vet jag vĂ€l, men inte hjĂ€lper det. Jaja, fĂ„r greja med nĂ„got annat sĂ„ lĂ€nge 😅

Jaha, man har ju lite tur med vÀdret ÀndÄ. Lagom till kvÀllsdoppet tittar solen fram.

Mmm, bryggan har isen tagit. Men det fÄr bli nÀsta Ärs projekt, kanske...
20220805_202930.jpg
KÀnns som om islossningarna blivit brutalare pÄ senare Är. Fick arbeta hela eftermiddagen i sommarstugan igÄr för att lyckas putta tillbaka bryggan pÄ rÀtt plats. HÀnder sÄ gott som varje Är nu. Minns inte att det var sÄ förr

KÀnns som om islossningarna blivit brutalare pÄ senare Är. Fick arbeta hela eftermiddagen i sommarstugan igÄr för att lyckas putta tillbaka bryggan pÄ rÀtt plats. HÀnder sÄ gott som varje Är nu. Minns inte att det var sÄ förr
Nej, det ligger nÄt i det. Men vi har inte is varje Är, men den trycks allt nÀrmre land de Är isen ligger.
NÀr jag bygger om den, eller snarare tar bort elÀndet som stÄr dÀr nu och ersÀtter med nytt sÄ blir det en propeller i vattnet efter det.
Vi har provat att bara hoppas pĂ„ att isen inte ska vara sĂ„ brutal, men den metoden rekommenderar jag inte... 😆

KvÀllsklockan pÄ nu.
20220805_204652.jpg

Nej, det ligger nÄt i det. Men vi har inte is varje Är, men den trycks allt nÀrmre land de Är isen ligger.
NÀr jag bygger om den, eller snarare tar bort elÀndet som stÄr dÀr nu och ersÀtter med nytt sÄ blir det en propeller i vattnet efter det.
Vi har provat att bara hoppas pĂ„ att isen inte ska vara sĂ„ brutal, men den metoden rekommenderar jag inte... 😆

KvÀllsklockan pÄ nu.
20220805_204652.jpg
Nej det Ă€r ett slit kan man lugnt sĂ€ga. VĂ„r Ă€r pĂ„ en sommarstuga utan el och vatten. SĂ„ vi höjer stenpiren den ligger pĂ„ lite varje Ă„r och fortsĂ€tter hĂ„lla tummarna😅

Det blev visst en till klockköp :eek:
Var tvungen att prova en Casioak nÀr bra erbjudande kom upp pÄ Tradera. Den satt bÀttre Àn jag trodde, trots min spinkiga handled.
(den sitter ungefÀr som en vanlig square)

Digital visning Ă€r svĂ„rt att avlĂ€sa, det vĂ€rsta Ă€r dag visaren, man ser knappt veckodagarna. Men ack sĂ„ fin klockan Ă€r. đŸ€­
(I verkligheten syns det mycket sÀmre Àn pÄ bilden)

74461484-ECAB-466A-9549-02AFEBBFF2E5.jpeg
SÅ det var dit den tog vĂ€gen :D
Var pÄ vippen att slÄ till, men du var snabbare..
Ser iaf vĂ€ldans bra ut 👍🙂

DW-5600D-1 - December, 1992 - Blue Camo. Casios first camouflage G-Shock is also the rarest of the early DW-5600's. The bezel for this model is the same blue as on the DW-5600B-2V but the band is a blue and cream camo mix. Buttons and bezel screws are gold and the band has a gold buckle. Dial accents are gold, the watch bears the WATER 20BAR RESIST logo and the module 901 has a gold tone.
20220409_092349.jpg
20220409_092407.jpg
20220409_092501.jpg

Tillbaka
Topp