Samba + frog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1624kr för MB6 versionenEn tusing för dyrâŠ(gĂ„r att köpa multi bandvarianten för samma pris)
![]()
Casio G-Shock Big Case GXW-56-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
King stealth finns hos flera för ca 1.2k
Edit: king Àr vÀrd pengen, sjukt cool! Borde kanske sparat min beaten up som @Derix tog över (sen sÄlde vÀll?)
Vilket spÀnnande hus ni verkar haSÄdÀr, dÄ Àr det bara mÄlaren kvar. Typiskt att det rÄkar vara jag det ocksÄ..![]()
![]()
Typiskt Tradera fenomen att de Ă€r för dyrt dock Ă€r Ebay Ă€nnu vĂ€rre.. IAF pĂ„ de klockor jag vill haEn tusing för dyrâŠ(gĂ„r att köpa multi bandvarianten för samma pris)
![]()
Casio G-Shock Big Case GXW-56-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
King stealth finns hos flera för ca 1.2k
Edit: king Àr vÀrd pengen, sjukt cool! Borde kanske sparat min beaten up som @Derix tog över (sen sÄlde vÀll?)
Ett skolhus frÄn 1874Vilket spÀnnande hus ni verkar ha![]()
Ja det verkar som att jag fÄr samma upplevelse. Trackingen Àr verkligen skit. FrÄgade fedex i en chatt om de kunde söka pÄ numret men det fanns inte skrev de och lÀnkade till att bring fÄtt avisering om en leverans. Ja det vet jag vÀl, men inte hjÀlper det. Jaja, fÄr greja med nÄgot annat sÄ lÀngeTror de tog minst 10 dagar nÀr jag bestÀllde dÀrifrÄn. Man hade ingen som helst aning nÀr de skulle dyka upp de bara kom. TrackingtjÀnsten va skit
Har ni nÄgra spöken?Ett skolhus frÄn 1874DessvÀrre dÄligt renoverat under 60- och 70-talet sÄ vi har Àgnat senaste 8 Ären Ät att göra det precis som vi vill ha det.
Ălskar den fĂ€rgen
KÀnns som om islossningarna blivit brutalare pÄ senare Är. Fick arbeta hela eftermiddagen i sommarstugan igÄr för att lyckas putta tillbaka bryggan pÄ rÀtt plats. HÀnder sÄ gott som varje Är nu. Minns inte att det var sÄ förrJaha, man har ju lite tur med vÀdret ÀndÄ. Lagom till kvÀllsdoppet tittar solen fram.
Mmm, bryggan har isen tagit. Men det fÄr bli nÀsta Ärs projekt, kanske...
![]()
Var det inte en sÄn @hepanter hade nyligen?Det hÀr var billigt
![]()
Jo en vÀldigt kort period om jag minns rÀtt?Var det inte en sÄn @hepanter hade nyligen?
Snygg Àr den oavsett. Och jÀkligt bra pris oxÄ. Var nÄt liknande han sÄldes för vill jag minnasJo en vÀldigt kort period om jag minns rÀtt?![]()
Nej, det ligger nÄt i det. Men vi har inte is varje Är, men den trycks allt nÀrmre land de Är isen ligger.KÀnns som om islossningarna blivit brutalare pÄ senare Är. Fick arbeta hela eftermiddagen i sommarstugan igÄr för att lyckas putta tillbaka bryggan pÄ rÀtt plats. HÀnder sÄ gott som varje Är nu. Minns inte att det var sÄ förr
Jo en vÀldigt kort period om jag minns rÀtt?![]()
Snygg Àr den oavsett. Och jÀkligt bra pris oxÄ. Var nÄt liknande han sÄldes för vill jag minnas![]()
Ăr det tough solar pĂ„ den dĂ€r?![]()
De stÀmmer jag va dum nog att köpa den frÄn UK för 3000 spÀnn med alla avgifter sen sÄldes den billigt![]()
Visade din kommentar för sambon, och hon konstaterade att "jag fĂ„r vĂ€l visa upp min Fitbit dĂ„"Ăr de @fruironcastle som reggar sig pĂ„ klocksnack?
Nope.. Men den har koll pĂ„ tidvattnetĂr det tough solar pĂ„ den dĂ€r?
Nej de var de nog inteĂr det tough solar pĂ„ den dĂ€r?
Nej det Àr ett slit kan man lugnt sÀga. VÄr Àr pÄ en sommarstuga utan el och vatten. SÄ vi höjer stenpiren den ligger pÄ lite varje Är och fortsÀtter hÄlla tummarnaNej, det ligger nÄt i det. Men vi har inte is varje Är, men den trycks allt nÀrmre land de Är isen ligger.
NÀr jag bygger om den, eller snarare tar bort elÀndet som stÄr dÀr nu och ersÀtter med nytt sÄ blir det en propeller i vattnet efter det.
Vi har provat att bara hoppas pÄ att isen inte ska vara sÄ brutal, men den metoden rekommenderar jag inte...
KvÀllsklockan pÄ nu.
![]()
En sÄn har frugan med, men aldrig anvÀnd..Visade din kommentar för sambon, och hon konstaterade att "jag fÄr vÀl visa upp min Fitbit dÄ"![]()
- à terigen blev jag pÄmind om varför jag undviker att köpa begagnade klockor![]()
Nu kom jag att tÀnka pÄ en bild jag sÄg pÄ TTT dÀr nÄgon bar en GMT Master pÄ ett okonventionellt vis..
Ăsch det dĂ€r gĂ„r ju att tvĂ€tta av.
Hade ju varit vÀrre om en klocka anvÀnts som peni.ring![]()
Sà det var dit den tog vÀgenDet blev visst en till klockköp
Var tvungen att prova en Casioak nÀr bra erbjudande kom upp pÄ Tradera. Den satt bÀttre Àn jag trodde, trots min spinkiga handled.
(den sitter ungefÀr som en vanlig square)
Digital visning Àr svÄrt att avlÀsa, det vÀrsta Àr dag visaren, man ser knappt veckodagarna. Men ack sÄ fin klockan Àr.
(I verkligheten syns det mycket sÀmre Àn pÄ bilden)
![]()