• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Casio DW-5000 "A Bathing Ape"

20210811_082351 (1).jpg
Nice! 👍 Den och Spike Lee har jag spanat in pĂ„. Ska ha en sĂ„n nĂ„gon dag. 🙂

Funderar pÄ ny jobbklocka/ för att fira en grej

Hmmm plastoaken ny eller metal beggad. Eventuellt nĂ„gon annan lite mer diskret/stilren g-shock. TĂ„l att tĂ€nka pĂ„ 🙂

Bilagor

• Screenshot_2022-08-17-20-16-36-368_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-08-17-20-16-36-368_com.android.chrome.jpg
    208.4 KB · Visningar: 3
  • Screenshot_2022-08-17-20-16-14-808_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-08-17-20-16-14-808_com.android.chrome.jpg
    160.3 KB · Visningar: 2

Är inte intresserad av klockan. Men va Ă€r det för speciellt med denna egentligen. Är de bara att index Ă€r i olika fĂ€rger? Har ingen aning om vem de the dial artist Ă€r.. men @roosterman skulle vĂ€l kunna knĂ„pa ihop nĂ„t liknande sjĂ€lv hemma i kĂ€llaren? Är merkostnaden just de mĂ„lade detaljerna bara?đŸ€”
Har redan börjat😇
Screenshot_20220817_203717.jpg

IMG_20220815_164940.jpg

Funderar pÄ ny jobbklocka/ för att fira en grej

Hmmm plastoaken ny eller metal beggad. Eventuellt nĂ„gon annan lite mer diskret/stilren g-shock. TĂ„l att tĂ€nka pĂ„ 🙂

Ägt grĂ„ och Ă€ger stĂ„l just nu, jag tycker de Ă€r bra bĂ„da tvĂ„ men rĂ€tt olika klockor. Personligen gillar jag nog resin bĂ€st men finish etc Ă€r ju bĂ€ttre pĂ„ stĂ„l, köp bĂ„da helt enkelt 🙈

Ägt grĂ„ och Ă€ger stĂ„l just nu, jag tycker de Ă€r bra bĂ„da tvĂ„ men rĂ€tt olika klockor. Personligen gillar jag nog resin bĂ€st men finish etc Ă€r ju bĂ€ttre pĂ„ stĂ„l, köp bĂ„da helt enkelt 🙈
Ja den Ă€r svĂ„r. Vill ha en lite stilren och diskret. Lutar lite Ă„t den grĂ„. Ha ha ha kööööööp som vanligt. En i taget 🙂

842 bagis + att du anmĂ€ler dig till nyhetsbrevet sĂ„ kapar du ytterligare 10-15% pĂ„ priset 😁
Ja jag sĂ„g det nĂ€r den hamnade hos nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den för nĂ„gon sida sen. Men blev lite galen i finishen pĂ„ metallen nĂ€r jag kollade pĂ„ youtube. Aja, lĂ€r Ă€ndra mig 14 ggr. Fast vet vilken jag valt om priset var samma😎

Tillbaka
Topp