Nice! Den och Spike Lee har jag spanat in pÄ. Ska ha en sÄn nÄgon dag.Casio DW-5000 "A Bathing Ape"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Den och Spike Lee har jag spanat in pÄ. Ska ha en sÄn nÄgon dag.Casio DW-5000 "A Bathing Ape"
Funderar pÄ ny jobbklocka/ för att fira en grej
Hmmm plastoaken ny eller metal beggad. Eventuellt nÄgon annan lite mer diskret/stilren g-shock. TÄl att tÀnka pÄ
Spike Lee er superNice! Den och Spike Lee har jag spanat in pÄ. Ska ha en sÄn nÄgon dag.
Har redan börjatAvslutad - (Seiko SPB155J Sà LD)
Hej! TÀnkte rensa lite i klocklÄdan till förmÄn för annat :) Till salu har vi en Seiko SPB155J1, Àven kÀnd som Baby Alpinist. Riktigt trevlig klocka med en fantastik urtavla. Finns lite hairlines och spÄr av anvÀndning pÄ lÀnken förstÄs, men överlag vÀldigt gott skick. Inköpt december 2021...klocksnack.se
Ăr inte intresserad av klockan. Men va Ă€r det för speciellt med denna egentligen. Ăr de bara att index Ă€r i olika fĂ€rger? Har ingen aning om vem de the dial artist Ă€r.. men @roosterman skulle vĂ€l kunna knĂ„pa ihop nĂ„t liknande sjĂ€lv hemma i kĂ€llaren? Ăr merkostnaden just de mĂ„lade detaljerna bara?
Grattis Du vet vem du kan PMa nÀr du ska sÀlja
Funderar pÄ ny jobbklocka/ för att fira en grej
Hmmm plastoaken ny eller metal beggad. Eventuellt nÄgon annan lite mer diskret/stilren g-shock. TÄl att tÀnka pÄ
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP heter det juĂgt grĂ„ och Ă€ger stĂ„l just nu, jag tycker de Ă€r bra bĂ„da tvĂ„ men rĂ€tt olika klockor. Personligen gillar jag nog resin bĂ€st men finish etc Ă€r ju bĂ€ttre pĂ„ stĂ„l, köp bĂ„da helt enkelt
Just det!KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP heter det ju
Nu har jag lÀst trÄden slarvigt.... men köpte du en damklocka?LÄter bra nu nÀr jag redan bestÀllt
Ja den Ă€r svĂ„r. Vill ha en lite stilren och diskret. Lutar lite Ă„t den grĂ„. Ha ha ha kööööööp som vanligt. En i tagetĂgt grĂ„ och Ă€ger stĂ„l just nu, jag tycker de Ă€r bra bĂ„da tvĂ„ men rĂ€tt olika klockor. Personligen gillar jag nog resin bĂ€st men finish etc Ă€r ju bĂ€ttre pĂ„ stĂ„l, köp bĂ„da helt enkelt
Har denna varit pÄ tapeten redan?
NĂ„gon som kan japanska?
Ja den Àr svÄr. Vill ha en lite stilren och diskret. Lutar lite Ät den grÄ. Ha ha ha kööööööp som vanligt. En i taget
Svar NEJ!Nu har jag lÀst trÄden slarvigt.... men köpte du en damklocka?
Skönt! DÄ kan jag andas ut!Svar NEJ!
842 bagis + att du anmÀler dig till nyhetsbrevet sÄ kapar du ytterligare 10-15% pÄ prisetJa den Àr svÄr. Vill ha en lite stilren och diskret. Lutar lite Ät den grÄ. Ha ha ha kööööööp som vanligt. En i taget
Ăr du riktigt sĂ€ker????Svar NEJ!
Ja jag sÄg det nÀr den hamnade hos nÄgon hÀr i trÄden för nÄgon sida sen. Men blev lite galen i finishen pÄ metallen nÀr jag kollade pÄ youtube. Aja, lÀr Àndra mig 14 ggr. Fast vet vilken jag valt om priset var samma842 bagis + att du anmÀler dig till nyhetsbrevet sÄ kapar du ytterligare 10-15% pÄ priset
AlltsĂ„ hur blev det sĂ„hĂ€r?Ăr du riktigt sĂ€ker????
Men fan skÀmtar dom eller?!Har redan börjat