• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HmmmmđŸ€”đŸ˜
IMG_20220817_130722.jpg
PĂ„ nĂ„t vis passar dom kĂ€nns som jag kĂ€nner igen kombinationen pĂ„ nĂ„t visđŸ€”

HallĂ„ alla G-shock fans! Har aldrig Ă€gt en G-shock och sĂ„ledes inte kollat sĂ„ mycket i trĂ„den. IgĂ„r blev dock frestelsen för stor och klickade hem en Mudman G9000-1V. Kommer vittja brevlĂ„dan flitigt i dagarna. Gillar skarpt designen och behöver en bruksklocka. Kommer man bli nöjd? 😄

Senast Àndrad:
HallĂ„ alla G-shock fans! Har aldrig Ă€gt en G-shock och sĂ„ledes inte kollat sĂ„ mycket i trĂ„den. IgĂ„r blev dock frestelsen för mycket och klickade hem en Mudman G9000-1V. Kommer vittja brevlĂ„dan flitigt i dagarna. Gillar skarpt designen och behöver en bruksklocka. Kommer man bli nöjd? 😄
VĂ€lkommen in i G-emenskapen 😁
G-9000 Mudman Àr en riktigt trevlig G.
Tror du kommer trivas kanon med den, Det enda "negativa" med den Àr att knapparna kan kÀnnas vÀldigt tröga att trycka, men annars Àr det bar Ä Äk:)
IMG_20220804_074524.jpg

(Sen skaffar du en G-9300... Och en GW9400.... Och en.... Och en..... Och en.... ):D

Tror du kommer trivas kanon med den, Det enda "negativa" med den Àr att knapparna kan kÀnnas vÀldigt tröga att trycka, men annars Àr det bar Ä Äk:)
IMG_20220804_074524.jpg

(Sen skaffar du en G-9300... Och en GW9400.... Och en.... Och en..... Och en.... ):D
Tur att jag har en fin gw 9400 till salu dĂ„. Funderar att behĂ„lla den istĂ€llet, tĂ€nker inte sĂ€nka priset Ă€r för snĂ„l och den Ă€r vĂ€rd pengen😁👍

IMG_20220804_074524.jpg

Tackar! Verkar riktigt lovande. LĂ€ste att det kunde vara sĂ„. Men tĂ€nkte att det skulle vara gött att inte komma Ă„t knapparna oavsiktligt. Vi fĂ„r se! 😄 den ska fĂ„ testas ordentligt innan det blir fler! Men stort tack för inspo!

Är inte intresserad av klockan. Men va Ă€r det för speciellt med denna egentligen. Är de bara att index Ă€r i olika fĂ€rger? Har ingen aning om vem de the dial artist Ă€r.. men @roosterman skulle vĂ€l kunna knĂ„pa ihop nĂ„t liknande sjĂ€lv hemma i kĂ€llaren? Är merkostnaden just de mĂ„lade detaljerna bara?đŸ€”

Är inte intresserad av klockan. Men va Ă€r det för speciellt med denna egentligen. Är de bara att index Ă€r i olika fĂ€rger? Har ingen aning om vem de the dial artist Ă€r.. men @roosterman skulle vĂ€l kunna knĂ„pa ihop nĂ„t liknande sjĂ€lv hemma i kĂ€llaren? Är merkostnaden just de mĂ„lade detaljerna bara?đŸ€”
Svar ja 💾😂
Sjukt ovĂ€rt om du frĂ„gar mig đŸ€·

Men alla Ă€r vi olika, jag skulle heller aldrig skriva upp mig pĂ„ kö i tvĂ„ Ă„r och köpa tvĂ„ Tudor för att fĂ„ chansen att köpa en sportrolex
 😂

Tillbaka
Topp