PÄ nÄt vis passar dom kÀnns som jag kÀnner igen kombinationen pÄ nÄt vis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ nÄt vis passar dom kÀnns som jag kÀnner igen kombinationen pÄ nÄt vis
VÀlkommen in i G-emenskapenHallÄ alla G-shock fans! Har aldrig Àgt en G-shock och sÄledes inte kollat sÄ mycket i trÄden. IgÄr blev dock frestelsen för mycket och klickade hem en Mudman G9000-1V. Kommer vittja brevlÄdan flitigt i dagarna. Gillar skarpt designen och behöver en bruksklocka. Kommer man bli nöjd?
Tur att jag har en fin gw 9400 till salu dÄ. Funderar att behÄlla den istÀllet, tÀnker inte sÀnka priset Àr för snÄl och den Àr vÀrd pengenVÀlkommen in i G-emenskapen
G-9000 Mudman Àr en riktigt trevlig G.
Tror du kommer trivas kanon med den, Det enda "negativa" med den Àr att knapparna kan kÀnnas vÀldigt tröga att trycka, men annars Àr det bar Ä Äk
(Sen skaffar du en G-9300... Och en GW9400.... Och en.... Och en..... Och en.... )
Det Àr ju ett riktigt bra pris pÄ denTur att jag har en fin gw 9400 till salu dÄ. Funderar att behÄlla den istÀllet, tÀnker inte sÀnka priset Àr för snÄl och den Àr vÀrd pengen
GW9400 Ă€r en av de bĂ€sta! Din kanske t.o.m. har âKalv-barnmorske-proveniensâTur att jag har en fin gw 9400 till salu dĂ„. Funderar att behĂ„lla den istĂ€llet, tĂ€nker inte sĂ€nka priset Ă€r för snĂ„l och den Ă€r vĂ€rd pengen
Tackar! Verkar riktigt lovande. LÀste att det kunde vara sÄ. Men tÀnkte att det skulle vara gött att inte komma Ät knapparna oavsiktligt. Vi fÄr se! den ska fÄ testas ordentligt innan det blir fler! Men stort tack för inspo!VÀlkommen in i G-emenskapen
G-9000 Mudman Àr en riktigt trevlig G.
Tror du kommer trivas kanon med den, Det enda "negativa" med den Àr att knapparna kan kÀnnas vÀldigt tröga att trycka, men annars Àr det bar Ä Äk
(Sen skaffar du en G-9300... Och en GW9400.... Och en.... Och en..... Och en.... )
Svar jaAvslutad - (Seiko SPB155J SĂ LD)
Hej! TÀnkte rensa lite i klocklÄdan till förmÄn för annat :) Till salu har vi en Seiko SPB155J1, Àven kÀnd som Baby Alpinist. Riktigt trevlig klocka med en fantastik urtavla. Finns lite hairlines och spÄr av anvÀndning pÄ lÀnken förstÄs, men överlag vÀldigt gott skick. Inköpt december 2021...klocksnack.se
Ăr inte intresserad av klockan. Men va Ă€r det för speciellt med denna egentligen. Ăr de bara att index Ă€r i olika fĂ€rger? Har ingen aning om vem de the dial artist Ă€r.. men @roosterman skulle vĂ€l kunna knĂ„pa ihop nĂ„t liknande sjĂ€lv hemma i kĂ€llaren? Ăr merkostnaden just de mĂ„lade detaljerna bara?
Enig!Svar ja
Sjukt ovÀrt om du frÄgar mig
RÀtt enkelt modd. Det finns fÀrdiga fÀrgad index att köpa. FÀrgningen av testen pÄ bezel Àr inte heller svÄrt. FörstÄr inte hypen.Enig!
RÀtt frÀsiga och sÀkert en del jobb med att fÄ till dem. Men i mitt tycke inte bÀttre Àn en bra mod. Och sedan har vi ju priset
DĂ„ mĂ„ste de va en tupp pĂ„ baklocket@roosterman för börja modda hemma och krĂ€nga vidare som âThe Rooster Artistâ
ĂndĂ„ motiverande att fĂ„ anvĂ€nda tidtagningen till nĂ„gotCykeltur en och en halv timme idag med frun enligt önskemĂ„l âŠ
Ett nytt batteri sÄ Àr den som ny igen..
Ett nytt batteri sÄ Àr den som ny igen..
SÄg det ocksÄ - grÀsligt! Men om jag förstod det rÀtt sÄ ska vanlig bezel och band frÄn DW-5600 funka?Skulle vara kul! Ska tydligen vara lÀderband till dessa:
G-SHOCK: GLS-5600L-1 Watch Detail
www.javys.com
SÄg det ocksÄ - grÀsligt! Men om jag förstod det rÀtt sÄ ska vanlig bezel och band frÄn DW-5600 funka?