Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon! Nu har jag kommit 64,5 timmar in i min fasta pĂ„ enbart kaffe, te, vatten och lite salt och nu borde jag vara i 100% ketos. Det var 2 jobbiga dagar att gĂ„ igenom men nu börjar det kĂ€nnas bĂ€ttre och jag hoppas att det blir lĂ€ttare framöver. Varför fasta? Jag började kĂ€nna mig trött och sliten med lite krĂ€mpor hĂ€r och var i kroppen och fasta har en massa olika hĂ€lsomĂ€ssiga FĂRDELAR som jag hoppas att jag ska kunna kĂ€nna. Nu ska jag bara kötta pĂ„ ett par dagar till
Absolut. Hittills har jag gÄtt ner 3.5kg varav mycket av det Àr vatten. Jag ska dock inte tjata för mycket om detta i ett klockforum men jag hoppas att jag kanske kan inspirera mina vÀnner i G-TrÀsketHar aldrig vÄgat mig pÄ det dÀr. Men uppdatera gÀrna hur du mÄr, hur krÀmpor a pÄverkas osv.
Ska man klicka i âsend as a gift, include custom messageâ?Japp, bestĂ€llt 2st GD-350 frĂ„n Amazon och bĂ„da levererade till mig utan problem.
Jag har inget svar pĂ„ din frĂ„ga men kĂ€nner du dig osĂ€ker sĂ„ har watchshop oxĂ„ gd-350 (England) jag köpte min dĂ€rifrĂ„n för nĂ„gra Ă„r sedan och hade den pĂ„ typ 3-4 dagar, vet dock inte om det Ă€r lĂ€ngre lev tid sedan brexitSka man klicka i âsend as a gift, include custom messageâ?
Men inte den grÄ med positiv display verkar det som.Jag har inget svar pÄ din frÄga men kÀnner du dig osÀker sÄ har watchshop oxÄ gd-350 (England) jag köpte min dÀrifrÄn för nÄgra Är sedan och hade den pÄ typ 3-4 dagar, vet dock inte om det Àr lÀngre lev tid sedan brexit
Aha, det var ju synd. Den Àr rÀtt cool, har funderat pÄ den sjÀlv, skulle vilja ha samma modell fast med solar och gÀrna mb6 om det hade funnitsMen inte den grÄ med positiv display verkar det som.
Jag har inte klickat i nĂ„got sĂ„nt. Amazon rĂ€knar ut tull och moms nĂ€r du gör check out.Ska man klicka i âsend as a gift, include custom messageâ?
Haha... ok. Det stÄr inte sÄ nÀr jag kollar.Dafuck?!
Gör det!! DĂ„ fĂ„r du den inslagen i paket oxĂ„Ska man klicka i âsend as a gift, include custom messageâ?
Jag kanske borde ha gjort det, mina kom helt tillplattad dÄ Amazon skickade de i vadderad kuvert.Gör det!! DÄ fÄr du den inslagen i paket oxÄ
Beror nog pÄ mina tunna handlederHaha... ok. Det stÄr inte sÄ nÀr jag kollar.
Det ska sÀgas att min kom utan fungerande knappar sÄ jag fick öppna upp klockan och passa in modulen sÄ att de fjÀdrande stiften fyllde sin funkzione!Jag kanske borde ha gjort det, mina kom helt tillplattad dÄ Amazon skickade de i vadderad kuvert.
LÄter bra nu nÀr jag redan bestÀlltDet ska sÀgas att min kom utan fungerande knappar sÄ jag fick öppna upp klockan och passa in modulen sÄ att de fjÀdrande stiften fyllde sin funkzione!
Var din Ätminstone hel och fungerande till skillnad frÄn @Sonnyboy mÄndagsex?Jag kanske borde ha gjort det, mina kom helt tillplattad dÄ Amazon skickade de i vadderad kuvert.
Yes, mina funkade fint, inga skador pÄ dem. Det var bara paket som var tillplattade.Var din Ätminstone hel och fungerande till skillnad frÄn @Sonnyboy mÄndagsex?
Dafuck?!
Nu ska vi inte vara sÄnaAmazon kanske skrÀddarsyr produktvisningar for your eyes only nÀr de kollat in dina cookies
Amazon kanske skrÀddarsyr produktvisningar for your eyes only nÀr de kollat in dina cookies
Det @Aros inte visade var vad som oxÄ lÄg i köpkorgen...Dafuck?!
@roosterman har du köpt tröja av Gitarrmannen ?
DessbÀttre inte.. Det var @Aros amazon-köpkorg vi kollade@roosterman har du köpt tröja av Gitarrmannen ?