• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Nu har jag kommit 64,5 timmar in i min fasta pĂ„ enbart kaffe, te, vatten och lite salt och nu borde jag vara i 100% ketos. Det var 2 jobbiga dagar att gĂ„ igenom men nu börjar det kĂ€nnas bĂ€ttre och jag hoppas att det blir lĂ€ttare framöver. Varför fasta? Jag började kĂ€nna mig trött och sliten med lite krĂ€mpor hĂ€r och var i kroppen och fasta har en massa olika hĂ€lsomĂ€ssiga FÖRDELAR som jag hoppas att jag ska kunna kĂ€nna. Nu ska jag bara kötta pĂ„ ett par dagar till 😀
DDD2316F-B2C4-449B-BC5F-FA68A7F35C5D.jpeg

Har aldrig vÄgat mig pÄ det dÀr. Men uppdatera gÀrna hur du mÄr, hur krÀmpor a pÄverkas osv.

Har aldrig vÄgat mig pÄ det dÀr. Men uppdatera gÀrna hur du mÄr, hur krÀmpor a pÄverkas osv.
Absolut. Hittills har jag gĂ„tt ner 3.5kg varav mycket av det Ă€r vatten. Jag ska dock inte tjata för mycket om detta i ett klockforum men jag hoppas att jag kanske kan inspirera mina vĂ€nner i G-TrĂ€sket 😀

Jag har inget svar pÄ din frÄga men kÀnner du dig osÀker sÄ har watchshop oxÄ gd-350 (England) jag köpte min dÀrifrÄn för nÄgra Är sedan och hade den pÄ typ 3-4 dagar, vet dock inte om det Àr lÀngre lev tid sedan brexit
Men inte den grÄ med positiv display verkar det som.

@Sonnyboy och @L&W visst var det ni som bÀgge hade bestÀllt GD-350 frÄn Amazon.com? Men visst hade det funkat för dig @L&W men inte för @Sonnyboy ? Eller minns jag fel?
Är sugen pĂ„ GD-350-8.

GD-350-8! En riktig favorit som sitter som en semla i en djuptallrik (vilket Àr nÄgot sÄ mycket rÄ-jÀvulskt positivt) pÄ handleden.

20220817_090706.jpg
20220817_074652.jpg
20220817_074233.jpg

Tillbaka
Topp