Brogin
Silver
BÀttre sent Àn aldrig... Nu har jag lite bilder pÄ min Oak med lÀnken som @roosterman försÄg mig med!
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀttre sent Àn aldrig... Nu har jag lite bilder pÄ min Oak med lÀnken som @roosterman försÄg mig med!
För en utomstÄende lÄter det nÀstan lite kinky....Morgon!
Jaha hÀr pratar ni om knottriga och slÀta gummin, vilken som Àr skönare?
#RFSU
Om du börjar göra dig av med resin screwbacks stÄr jag lÄngt fram och trÀngs med alla andra spekulanter!DÄ hoppas jag @roosterman dyker upp med rÀddningen till lite av mina squares.
Oj oj, sÄ kan du inte frÄga. Jag har ju sÄ mÄnga sÄ jag inte vet antalet ens.
Men kanske lÀttast kan sammanfatta det som att de som har resin och inte passar bra med lÀnk av nÄgon anledning Àr de första att fÄ flytta. Har,de,dessutom inte screwback stÄr de absolut förs i flyttkön.
GlÀder mig att se min gamla Rainbow Toad anvÀndas och bo sÀkert i lugn och ro.
Klokt val, men vad har Du pÄ handleden undrar man ju....?à kte till stugan över helgen.
Funderade... vad behöver jag ta med mig? Tja, det mesta finns ju hÀr redan och sÄ vÀrst mycket behövs inte.
Gick fort att packa dÄ
Och Hundis jobbar pÄ att patinera min klockrulle
Tackar och bockar, dÄ har jag koll pÄ lÀget. Bara att leta efter de modeller jag vill ha dÄ vilket kan vara svÄrt att hitta om jag vill ha det svart/röda.BÀttre sent Àn aldrig... Nu har jag lite bilder pÄ min Oak med lÀnken som @roosterman försÄg mig med!
Jag ska ha dig i Ätanke om/nÀr det kommer till resin med screwback. Tack för visat intresse!Om du börjar göra dig av med resin screwbacks stÄr jag lÄngt fram och trÀngs med alla andra spekulanter!
Hoppas att du hittar en bra lösning!
Jag köpte GW-B5600BC-1BER med Combi lÀnk pÄ uret.se för 1664SEK MÄste vara bÀttre Àn att köpa endast lÀnken för över 1000SEK
Stör mig ocksĂ„ pĂ„ det dĂ€r. Min GW-5000 och DW-5600 Ă€r likadana.Ăgt den hĂ€r i nĂ„gra dagar nu, första g-shocken pĂ„ 30 Ă„r, och kan konstatera att den sitter för jĂ€kla bra, oerhört bekvĂ€m pĂ„ handleden. Syncat fint m MB6 varje natt vilket tilltalar mitt tyska ordningssinne VĂ€ger som en fjĂ€der jĂ€mfört med min Seiko Turtle jag oftast bar tidigare. Bandet sitter bra, hĂ„len passade perfekt till omkretsen pĂ„ min 18,5 cm handled. Enda att gnĂ€lla pĂ„ Ă€r vĂ€l att jag inte Ă€r helt imponerand över betraktningsvinkeln pĂ„ skĂ€rmen, behöver vrida handleden lite för mkt för att se bra, men Ă€r glad att jag valde en m positiv skĂ€rm iallafall. Helnöjd m modellen överlag, och gillar verkligen retro-looken. FĂ„tt cravings efter en stĂ„lis ocksĂ„, men det fĂ„r nog bli lĂ€ngre fram
Den dÀr passar inte alls din handled kompis, du borde definitivt lÄta den flytta till mig. LikasÄ den dÀr gamla Bruce du har.Dagens blir MR-G
Oj oj, du skulle bara veta, det hÄlet Àr helt bottenlöst sÄ passa dig innan det Àr för sent kamrat.Börjat intressera mig för G-shockŽs och inser att det helt klart Àr det djupaste hÄlet kaninen grÀvt...
Börjat intressera mig för G-shockŽs och inser att det helt klart Àr det djupaste hÄlet kaninen grÀvt...
SÄ Àr det sÀkert, fascinerad över hur mÄnga modeller de slÀppt genom tiderna - jösses.I början innan jag hade skaffat min första G-shock sÄ tÀnkte jag: "hjÀlp, vilken djungel av modeller!". Men eftersom man blir mer insatt sÄ kÀnns det inte alls lika krÄngligt lÀngre.
Man lÀr sig att sÄlla eftersom man lÀr sig vilka modeller och serier man inte Àr intresserad av, och som inte har de funktioner man önskar.
MEN: eftersom det regelbundet kommer ut nya "mÄste ha" modeller sÄ Àr detta bottenlöst ÀndÄ...
SÄ orutinerat att missa det!Klokt val, men vad har Du pÄ handleden undrar man ju....?
VÀlkommen ner! HÀr Àr trÄngt och mysigt!Börjat intressera mig för G-shockŽs och inser att det helt klart Àr det djupaste hÄlet kaninen grÀvt...
3 av 4 som G-shock, Du Àr lika sjuk som oss andra....SÄ orutinerat att missa det!
Svart stÄlis. Inte dum alls.
Vem vet, med tiden kanske den kan rĂ€knas som en aged IP. Fast det Ă€r en bit kvar. Ăn sĂ„ lĂ€nge har den bara kommit hit. En futtig repa
Lite OT men ÀndÄ inte; undrar nÀr amason.se gör nÄgot Ät sina översÀttningar
Bara nÄgra exempel frÄn nedan;
"Andningsbart" -SĂ„ jag kan andas genom "armbandet"?
"DammtÀtt och dammtÀtt" -betyder det att det inte Àr dammtÀtt?
"Justera hÄlen" - jag gör alltsÄ nya hÄl?
"Detta armband Àr tillverkat av duk, som kÀnns mjukt, andningsbart, hÄllbart, dammtÀtt och dammtÀtt och fungerar bra nÀr det Àr fuktigt eller varmt. Designen med spÀnne gör att den justerbar i lÀngd. NÀr du kÀnner att den Àr lite snÀv eller lös kan du justera hÄlen för att enkelt fÄ lÀmplig lÀngd.
Detta klockarmband Ă€r enkelt att installera och ta bort för att spara tid. Ăndra din klocka i en annan stil pĂ„ nĂ„gra minuter. Du behöver inte köpa en annan klocka. Ăndra bara stilen för att möta ditt behov med det hĂ€r ersĂ€ttningsarmbandet.
Klockremmen kan dekorera din handled för att bÀttre matcha dina klÀder. Den levereras med TPU-omvandlarna för att hjÀlpa dig att montera denna 22 mm klockarmband pÄ klockan vars grÀnssnittsbredd endast Àr 16 mm lÀttare.
Den kan hÄlla din klocka sÄ att du kan njuta av dig sjÀlv nÀr du trÀnar, simmar, dyker eller klÀttrar."
Amazon.se
www.amazon.se
Det var riktigt snyggtBÀttre sent Àn aldrig... Nu har jag lite bilder pÄ min Oak med lÀnken som @roosterman försÄg mig med!
....och skön ocksÄ!Det var riktigt snyggt