Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra val! Blir sÀkert flerAlright, första G-Shocken bestÀlld! En guldig stÄlis, fÄr se what the fuzz is about.
Wow, denna klocka Àr intressant. Stora tydliga siffror och priset!!!
100m WR rÀcker ju till för regn och bad, och Àven om den inte Àr tÄlig som G-shock sÄ tror jag nog att den tÄl att tappas i golvet frÄn ett par meter utan problem.
Samma hÀr, bestÀllde direktDet Àr inte sÄ ofta det hÀnder att jag impulsköper en klocka men gjorde det nu. BestÀllde precis frÄn Zalando. Drygt 300kr inklusive frakt Àr ju som hittat. Förresten: det Àr heller inte sÄ ofta att jag lÀgger en bestÀllning innan jag fÄtt hem den jag bestÀllde före det. Men tycker priset Àr sÄ löjligt lÄgt.
NÄgot slÀpp frÄn Dial artist?
NÄgon som vÀntar pÄ detta?
IFL? I sÄnt fall nope Ganska ovÀrt enligt mig.
NÄgot slÀpp frÄn Dial artist?
990âŹ. No thanks!IFL? I sĂ„nt fall nope
StÀmmer: https://iflwatches.com/g-shock-casioak-limited-edition/IFL? I sÄnt fall nope
Det tror jag knappast, i den hÀr trÄden moddar vi sjÀlva.
Wow, denna klocka Àr intressant. Stora tydliga siffror och priset!!!
100m WR rÀcker ju till för regn och bad, och Àven om den inte Àr tÄlig som G-shock sÄ tror jag nog att den tÄl att tappas i golvet frÄn ett par meter utan problem.
AE-1500WH-1Men vad heter modellen egentligen? Det anges C1552M05T-Q11, men Àr uppenbarligen Zalandos egen beteckning för hittar bara ZalandotrÀffar pÄ den beteckningen.
En Bling-blingAlright, första G-Shocken bestÀlld! En guldig stÄlis, fÄr se what the fuzz is about.
Verkar som Ă€ven begagnatmarknaden för IFLW-oakarna Ă€r sval.. För stora pengar för en för enkel o i grunden tokbillig klocka .....990âŹ. No thanks!
Precis, det Àr verkligen inte svÄrt att modda den sjÀlv. Det finns en uppsjö av billiga modd prylar till Casioaks. SÀtt pÄ ett safirglas för 300kr pÄ din sÄ Àr den bÀttre Àn IFLW-oaken.Verkar som Àven begagnatmarknaden för IFLW-oakarna Àr sval.. För stora pengar för en för enkel o i grunden tokbillig klocka .....
Min grÄ kostade mig 200 pengar för att modda den till en 5000krs IFLW-oak.
det Ă€r faktiskt större skillnad pĂ„ neg display med STN och de utan STN Ă€n de positiva, Ă€ven om de ocksĂ„ Ă€r bĂ€ttre.GĂŒldstĂ„lisen har blivit en klar vardagsfavorit
Och gÀllande negativa displayer...jag sa till mig sjÀlv att jag aldrig skulle ha en G med negativ display igen, dÄ jag bara haft dÄlig erfarenhet med dessa. Ser coolt ut men lÀsbarhet nolla i princip. Detta gÀller inte denna modellen alls.
Visst, inte sÄ bra som positiv sÄklart, men över förvÀntan bra och klart duglig Àven i mörkare miljöer.
Godmorgon! DÄ fÄr jag stÄ för solsken idag
Finns ju visare och urtavlor i en mÀngd fÀrger. Men att ge mig pÄ att byta visare sjÀlv vete fasen om jag gett mig pÄ..Precis, det Àr verkligen inte svÄrt att modda den sjÀlv. Det finns en uppsjö av billiga modd prylar till Casioaks. SÀtt pÄ ett safirglas för 300kr pÄ din sÄ Àr den bÀttre Àn IFLW-oaken.
Har inte hitta nÄgon rolig tavla som Àr vÀrt besvÀret. Men safirglas modd Àr definitivt vÀrt det.Finns ju visare och urtavlor i en mÀngd fÀrger. Men att ge mig pÄ att byta visare sjÀlv vete fasen om jag gett mig pÄ..
Ăr det 1130Z det hĂ€nder? SpĂ€nnande!!!Idag lyfter Artemis1 mot mĂ„nen
Ha ha, nyfiken
Jag oxÄ faktisktHa ha, nyfiken
40 minuter kvarĂr det 1130Z det hĂ€nder? SpĂ€nnande!!!
Kollar jag pÄ fel stÀlle? Vart Àr kommentatorerna?40 minuter kvar
Kollar jag pÄ fel stÀlle? Vart Àr kommentatorerna?
Problem med engine 3 fortfarandeKollar jag pÄ fel stÀlle? Vart Àr kommentatorerna?