• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Wow, denna klocka Àr intressant. Stora tydliga siffror och priset!!!
100m WR rÀcker ju till för regn och bad, och Àven om den inte Àr tÄlig som G-shock sÄ tror jag nog att den tÄl att tappas i golvet frÄn ett par meter utan problem.

Det Ă€r inte sĂ„ ofta det hĂ€nder att jag impulsköper en klocka men gjorde det nu. BestĂ€llde precis frĂ„n Zalando. Drygt 300kr inklusive frakt Ă€r ju som hittat. Förresten: det Ă€r heller inte sĂ„ ofta att jag lĂ€gger en bestĂ€llning innan jag fĂ„tt hem den jag bestĂ€llde före det. Men tycker priset Ă€r sĂ„ löjligt lĂ„gt. 🙂

Det Ă€r inte sĂ„ ofta det hĂ€nder att jag impulsköper en klocka men gjorde det nu. BestĂ€llde precis frĂ„n Zalando. Drygt 300kr inklusive frakt Ă€r ju som hittat. Förresten: det Ă€r heller inte sĂ„ ofta att jag lĂ€gger en bestĂ€llning innan jag fĂ„tt hem den jag bestĂ€llde före det. Men tycker priset Ă€r sĂ„ löjligt lĂ„gt. 🙂
Samma hĂ€r, bestĂ€llde direkt 😃

1661761361873.png

NÄgon som vÀntar pÄ detta? :)

Wow, denna klocka Àr intressant. Stora tydliga siffror och priset!!!
100m WR rÀcker ju till för regn och bad, och Àven om den inte Àr tÄlig som G-shock sÄ tror jag nog att den tÄl att tappas i golvet frÄn ett par meter utan problem.

Men vad heter modellen egentligen? Det anges C1552M05T-Q11, men Àr uppenbarligen Zalandos egen beteckning för hittar bara ZalandotrÀffar pÄ den beteckningen.

Verkar som Àven begagnatmarknaden för IFLW-oakarna Àr sval.. För stora pengar för en för enkel o i grunden tokbillig klocka .....
Min grĂ„ kostade mig 200 pengar för att modda den till en 5000krs IFLW-oak. 😁
Precis, det Ă€r verkligen inte svĂ„rt att modda den sjĂ€lv. Det finns en uppsjö av billiga modd prylar till Casioaks. SĂ€tt pĂ„ ett safirglas för 300kr pĂ„ din sĂ„ Ă€r den bĂ€ttre Ă€n IFLW-oaken. 😄

GĂŒldstĂ„lisen har blivit en klar vardagsfavorit 👌

Och gÀllande negativa displayer...jag sa till mig sjÀlv att jag aldrig skulle ha en G med negativ display igen, dÄ jag bara haft dÄlig erfarenhet med dessa. Ser coolt ut men lÀsbarhet nolla i princip. Detta gÀller inte denna modellen alls.

Visst, inte sÄ bra som positiv sÄklart, men över förvÀntan bra och klart duglig Àven i mörkare miljöer.

20220828_190444.jpg
det Àr faktiskt större skillnad pÄ neg display med STN och de utan STN Àn de positiva, Àven om de ocksÄ Àr bÀttre.

Precis, det Ă€r verkligen inte svĂ„rt att modda den sjĂ€lv. Det finns en uppsjö av billiga modd prylar till Casioaks. SĂ€tt pĂ„ ett safirglas för 300kr pĂ„ din sĂ„ Ă€r den bĂ€ttre Ă€n IFLW-oaken. 😄
Finns ju visare och urtavlor i en mĂ€ngd fĂ€rger. Men att ge mig pĂ„ att byta visare sjĂ€lv vete fasen om jag gett mig pĂ„.. 😁

Tillbaka
Topp