GÄr nog snabbare att köp frÄn ebay.Vart köper du ifrÄn dÄ? Pacparts eller tikox?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr nog snabbare att köp frÄn ebay.Vart köper du ifrÄn dÄ? Pacparts eller tikox?
De dÄliga negativa displayer sitter oftast i Àldre modeller. Tycker att de flesta moderna negativa displayer Àr helt OK och nÄgra Àr riktigt bra tom.JasÄ! Det har alltsÄ ingenting med priset att göra!
Att Casio medvetet vÀljer att göra en display med dÄlig synlighet Àr förundrande...
Yes. DW-5600BB Àr jÀkligt bra.
StÄlisarna har STN LCD som har bÀttre kontrast och betrktningvinkel Àn vanliga LCD. Men den negativa displayen i 5600BB Àr helt OK tycker jag.Och ÀndÄ Àr den mycket sÀmre Àn stÄlis negativa, ivf i mitt minne
En annan sak att betÀnka Àr ju betraktningsvinkeln, jag anser att stÄlis har ett bredare spektra dÀr displayen Àr klart lÀsbar gentemot dom billigare.
Hade varit kul om nÄgon kunde lÀgga upp jÀmförelsebilder i olika nivÄer av ljus. Jag har tyvÀrr gjort mig av med alla resin-negativa.
Undrar om inte @dragonhf har en sÄn.Har nÄgon en GB-6900B, tÀnkte hur denna fungerar och OM den fungerar med notiser Àn idag?
StÄlisarna har STN LCD som har bÀttre kontrast och betrktningvinkel Àn vanliga LCD. Men den negativa displayen i 5600BB Àr helt OK tycker jag.
Okej, LCD typerna har helt förgÄtt mig
Finns STN LCD i andra klockor Àn stÄlis-serien?
Ett par riktigt bra stÀllen Àr dessa i tysklandetVet inte riktigt. @roosterman brukar ha koll pÄ det dÀr
Man mÄ ju dock sÀga att dom var riktigt duktiga pÄ att gömma STN-LCDn pÄ GST-B100!
Misstag av shockbaseMan mÄ ju dock sÀga att dom var riktigt duktiga pÄ att gömma STN-LCDn pÄ GST-B100!
Det kanske Àr pÄ boettlocket?Misstag av shockbase
SÄg att se var en annan modell men med liknande funktioner, tack för tipset var mer nyfiken om den fortfarande fungerade med dagens standard pÄ mobiler.Finns en pÄ Caliroots
Casio G- Shock Gb- 6900aa- A1e Black | Premium streetwear & sneakers | Caliroots
Stort urval av Casio G- Shock Gb- 6900aa- A1e Black | âïž Snabb leverans âïž Gratis retur. | VĂ€lkommen till Calirootswww.caliroots.com
Jag sÄg pÄ ShockBase att man kunde ladda ner en APK fil, men det betyder inte att de funkar med telefoner idag, eller om apparna i sig fungerar. Gillar tÀnket samt blev lite smÄ sugen pÄ en sÄdan, eller GB-5600AA men samma sak dÀr, dumt Ä skaffa om appen ÀndÄ inte fungerarUndrar om inte @dragonhf har en sÄn.
Finns en app som eventuellt kan funka fortfarande för den
SÄg bara delar av inlÀgget pÄ telefonen.God morgon 37 mm
TÀnk att det alltid ska mÀtas nÄt i den hÀr trÄdenSÄg bara delar av inlÀgget pÄ telefonen.
37mm, och sÄ squaren pÄ bilden.
Va? Det stÀmmer vÀl inte, Àr de inte 42 typ?
JasÄ, det Àr vatten vi mÀter
Himla trevlig klocka btw.
Gillar verkligen denna modell. Googlade lite pÄ den, kostar ju mindre Àn 500:-, helt galet. 10 Ärs batteritid, 10 bar, etc.Har kört den hÀr ett par dagar. Den borde ha varit en G-Shock tycker jag. Displayen Àr stor och tydlig. Bandet kÀnns ok ocksÄ.
Har sett den under 300. Riktigt prisvÀrd.Gillar verkligen denna modell. Googlade lite pÄ den, kostar ju mindre Àn 500:-, helt galet. 10 Ärs batteritid, 10 bar, etc.
Gillar verkligen denna modell. Googlade lite pÄ den, kostar ju mindre Àn 500:-, helt galet. 10 Ärs batteritid, 10 bar, etc.
Ja, den Àr billig och bra! Den jag har Àr en senare version som heter AE-1500MHX-1. Den har ett lÀngre band bla.
Det finns en sÄn dÀr hermelin bland katterna Àven hÀr. Kallar den G-shock LiteJa, den Àr billig och bra! Den jag har Àr en senare version som heter AE-1500MHX-1. Den har ett lÀngre band bla.
AE-1500WHX-1AV | CASIO
A watch with style and functionality, plus an extra-long band for a more comfortable fit. Featuring a high-visibility, easy-read wide LCD, these watches also come with handy everyday features like stopwatch, alarm, and timer, not to mention water resistance up to 100 meters and a 10-year...www.casio.com
Det dÀr med att det behöver bli en till G-shock köpt innan veckans slut kÀnns igenDagens, men behöver nog bli en G till innan veckan Àr slut lutar starkt Ät GBA-900UU-3AER just nu.