Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte fÄtt igenom det Àn.Hmmm @daniel svensson var det du som kollade upp om gula klockor kunde gÄ som arbetsklÀder/skyddsutrustning pÄ jobbet?
Mer seriöst sÄ fick jag faktiskt köpa en klocka som till hÀlften betalades av arbetsgivaren. En Protrek som mÀtte lufttryck. Anledningen var att jag fick nÄt alldeles djÀvulskt ont i bihÄlorna vid en flygning i tjÀnsten vid ett tillfÀlle, som en blixt frÄn klar himmel. Satt i flera dagar innan det slÀppte helt.Inte fÄtt igenom det Àn.
Vilken skönt grön display!
Ăr det en sĂ„n dĂ€r kermit mĂ„nne?Vilken skönt grön display!
Tricket Àr vÀl att gömma sig smart. Sen blir det KS ett tagLeker kurragömma och passar pÄ att vila lite
- Ănnu bĂ€ttre Ă€r att lĂ„ta barnen gömma sig och strunta i att letaTricket Ă€r vĂ€l att gömma sig smart. Sen blir det KS ett tag
Hahaha, det dĂ€r var ju roligt pĂ„ riktigt!- Ănnu bĂ€ttre Ă€r att lĂ„ta barnen gömma sig och strunta i att leta
Du vet vad som gÀller i trÄden köööööp, alltid köööööpVad sÀger vi om denna? Köp eller?
Casio GMA-S2100SK-2AER | Casio Watch g-shock GMA-S2100SK-2A
Casio g-shock GMA-S2100SK-2AER | Official Distributor Casio Watch g-shock GMA-S2100SK-2A in Spain. Watches buy Casio news in watches 2022www.relojesdemoda.com
Men seriöst sÄ riktigt somrig och frÀsch, sÄ köööpVad sÀger vi om denna? Köp eller?
Casio g-shock GMA-S2100SK-2AER | Official Distributor Casio Watch g-shock GMA-S2100SK-2A in Spain. Watches buy Casio news in watches 2022www.relojesdemoda.com
Gryyyym!Vad sÀger vi om denna? Köp eller?
Till Frugis jaVad sÀger vi om denna? Köp eller?
Till Frugis ja
@Roosterwife sitter bredvid mig i soffan och knorrar över att det Àr för mycket fÀrg pÄ en av Ooops-Gna som dök upp idag Hon fÄr lÀgga upp bild sjÀlv sen
Bara Köööööööp Inget att hÄlla pÄNja till mig isf, gillar fÀrg sÀger han med stealth Mudmaster, stealth GA-100 och en vanlig gm-2100
Knorr, knorr, knorr...Till Frugis ja
@Roosterwife sitter bredvid mig i soffan och knorrar över att det Àr för mycket fÀrg pÄ en av Ooops-Gna som dök upp idag Hon fÄr lÀgga upp bild sjÀlv sen
Ăr det tidernas mest otydliga digitala display? NĂ€r jag zoomar allt som gĂ„r ser jag nĂ€stan vad det stĂ„r, om det bara inte vore för den dĂ€r eminenta timvisaren.Knorr, knorr, knorr...
Totalt vĂ€rdelösmen den lyser snyggt iallafall och visst blir man glad av denĂr det tidernas mest otydliga digitala display? NĂ€r jag zoomar allt som gĂ„r ser jag nĂ€stan vad det stĂ„r, om det bara inte vore för den dĂ€r eminenta timvisaren.
Men blir man inte glad av att se den dÀr, dÄ har man det nog rÀtt jobbigt!
Det Àr ju "Tiffany Blue" borde sÄledes kosta minst det tio-dubbla om man sneglar pÄ vissa andra mÀrken...Vad sÀger vi om denna? Köp eller?