• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

InstĂ€llt🙁
B99DCDD8-DE49-4477-8DDB-030D1D9CD042.gif

Inte fÄtt igenom det Àn.
20220829_153904.JPG
Mer seriöst sÄ fick jag faktiskt köpa en klocka som till hÀlften betalades av arbetsgivaren. En Protrek som mÀtte lufttryck. Anledningen var att jag fick nÄt alldeles djÀvulskt ont i bihÄlorna vid en flygning i tjÀnsten vid ett tillfÀlle, som en blixt frÄn klar himmel. Satt i flera dagar innan det slÀppte helt.
Efter det sa jag att jag flyger inte mer om jag inte kan följa trycket i kabinen sÄ att jag kan förstÄ hur det förÀndras och kan vara beredd nÀr det börjar.

Chefen var vÀl lite skeptisk, men halva klockans vÀrde, den var inte jÀttedyr, betalade ÀndÄ företaget.

Vad sĂ€ger vi om denna? Köp eller? 🙈
Till Frugis ja😁
@Roosterwife sitter bredvid mig i soffan och knorrar över att det Ă€r för mycket fĂ€rg pĂ„ en av Ooops-Gna som dök upp idag😁 Hon fĂ„r lĂ€gga upp bild sjĂ€lv sen😄

Är det tidernas mest otydliga digitala display? NĂ€r jag zoomar allt som gĂ„r ser jag nĂ€stan vad det stĂ„r, om det bara inte vore för den dĂ€r eminenta timvisaren.
Men blir man inte glad av att se den dĂ€r, dĂ„ har man det nog rĂ€tt jobbigt! 😄
Totalt vĂ€rdelös😂😂men den lyser snyggt iallafall 😉och visst blir man glad av den 😊
IMG_20220829_203429.jpg

Tillbaka
Topp