Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Saaben Àr grym. Har haft en odoardo grÄ og900 t8 special. Dock utan toppolaUdda Gs och udda bilar
Varje dag, faktiskt. Har en ödekyrkogÄrd nÄgra hundra meter hemifrÄn. Samt massa fornlÀmningar. SÄ det ligger nog endel gamlingar i backen. Men förmodligen inga gorillor.Passerar Ni kyrkogÄrden?
SÀg till om du kÀnner för att stÀda mer, dÄ bjuds det pÄ fika efter du Àr klar med att stÀda hos mig efter mina tvÄ barnHar haft besök av ett treÄrigt barnbarn fredag-lördag. Trötta idag men det var ÀndÄ behövligt att stÀda upp lite. Piggnade till nÀr jag klev pÄ en Legobit
Skulle precis tipsa om den. Knep du den?Den hÀr var ju för bra för att passa pÄ
Hur tÀnker man i det hÀr fallet, som jag tÀnker sÄ skulle de vara kul med nya klÀder till den, men dÄ Àr det ju nÀstan bÀttre att köpa en helt ny... Eller hur brukar ni göra/tÀnka?Den hÀr var ju för bra för att passa pÄ
Och den hÀr gÄngen fick jag vara medGlasstime
Hur tÀnker man i det hÀr fallet, som jag tÀnker sÄ skulle de vara kul med nya klÀder till den, men dÄ Àr det ju nÀstan bÀttre att köpa en helt ny... Eller hur brukar ni göra/tÀnka?
- Tack, gillar att dammsuga (pÄ riktigt)SÀg till om du kÀnner för att stÀda mer, dÄ bjuds det pÄ fika efter du Àr klar med att stÀda hos mig efter mina tvÄ barn
Hahah nÀ men det Àr ju iaf inte ett "nej"- Tack, gillar att dammsuga (pÄ riktigt)
Hör av mig om jag blir sysslolös (inte sĂ„ troligt med fru och Ă„tta barnbarn âŠ)
TrueMan köper den och anvÀnder den som en beater!
GĂŒldstĂ„lisen har blivit en klar vardagsfavorit
Och gÀllande negativa displayer...jag sa till mig sjÀlv att jag aldrig skulle ha en G med negativ display igen, dÄ jag bara haft dÄlig erfarenhet med dessa. Ser coolt ut men lÀsbarhet nolla i princip. Detta gÀller inte denna modellen alls.
Visst, inte sÄ bra som positiv sÄklart, men över förvÀntan bra och klart duglig Àven i mörkare miljöer.
Japp!Skulle precis tipsa om den. Knep du den?
Har inte bestÀmt. Om displayen Àr helt repfri sÄ kanske det blir nya klÀder, annars Àr det en given beater som @spammerstakeahike sÀgerHur tÀnker man i det hÀr fallet, som jag tÀnker sÄ skulle de vara kul med nya klÀder till den, men dÄ Àr det ju nÀstan bÀttre att köpa en helt ny... Eller hur brukar ni göra/tÀnka?
Vart köper du ifrÄn dÄ? Pacparts eller tikox?Japp!
Har inte bestÀmt. Om displayen Àr helt repfri sÄ kanske det blir nya klÀder, annars Àr det en given beater som @spammerstakeahike sÀger
Vet inte riktigt. @roosterman brukar ha koll pÄ det dÀrVart köper du ifrÄn dÄ? Pacparts eller tikox?
Sant, Àr det nÄgon man ska frÄga sÄ Àr det ju hanVet inte riktigt. @roosterman brukar ha koll pÄ det dÀr
Finns mÄnga billigare resinmodeller som har bra negativ display. NÄgra exempel: DW-5600BB, GX-56, GD-350, GBX-100/GBD-200.Jag blev positivt överraskad över att den negativa displayen pÄ min Tokyo twightmodell syns mycket bÀttre Àn den negativa displayen pÄ alla de billigare resinmodellerna med negativ skÀrm(rÀknar inte hÀr med den negativa displayen pÄ GBD-H1000 Squad vilken Àr av en helt annan klass).
Det Ă€r uppenbarligen sĂ„ att metallversionerna har en mer pĂ„kostad och bĂ€ttre display, och att man inte betalar de extra slantarna bara för metallen. Ănskar att alla hade den!
Finns mÄnga billigare resinmodeller som har bra negativ display. NÄgra exempel: DW-5600BB, GX-56, GD-350, GBX-100/GBD-200.
Finns en pÄ CalirootsHar nÄgon en GB-6900B, tÀnkte hur denna fungerar och OM den fungerar med notiser Àn idag?
Finns mÄnga billigare resinmodeller som har bra negativ display. NÄgra exempel: DW-5600BB, GX-56, GD-350, GBX-100/GBD-200.