Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har sÀkert en systemkamera med sig till bara G-Shock fotningsjukt fina bilder som sagtDu och @S.L tar sjukt fina bilder!
Stort grattisIngen paketöppning direkt men det var det hÀr paketet jag vÀntade pÄ. Sjukt nöjd
Samma hÀr, slÀppte min för 10k för ett Är sedan cirka.SÄlt mina för 10k utom den första.
Dock inte lÀtt att sÀlja dyra G-shocks pÄ KS..
Tackar!Du och @S.L tar sjukt fina bilder!
Mycket najs. Hur kÀnns storleken jÀmfört med de andra?Ingen paketöppning direkt men det var det hÀr paketet jag vÀntade pÄ. Sjukt nöjd
Ingen Rolex-prisutveckling direktSamma hÀr, slÀppte min för 10k för ett Är sedan cirka.
Tack! Jag fotar med min OnePlus 8 pro. LÀnge sen jag anvÀnt min systemkamera.Har sÀkert en systemkamera med sig till bara G-Shock fotningsjukt fina bilder som sagt
Har ocksÄ tÀnkt pÄ det, min mobilkamera lÀmnar en del att önska
Hade den haft en röd ram pĂ„ tavlan sĂ„âŠ.Ingen Rolex-prisutveckling direkt
Den gick ju upp med en tusing, bÀttre utveckling Àn min JLC.Ingen Rolex-prisutveckling direkt
Den ska till mig nÀr du Àr klar!!Ingen paketöppning direkt men det var det hÀr paketet jag vÀntade pÄ. Sjukt nöjd
En tisdag?! AvanceratHÄller pÄ att sÀtta ihop en risotto med lite champinjoner, broccoli, chorizo och kyckling. Och en skvÀtt Chardonnay.
Ăn sĂ„ lĂ€nge kĂ€nns det lovande
Skulle sÀga att den Àr bra mycket smidigare Àn Bruce, kÀnns mera som en square pÄ handleden.Mycket najs. Hur kÀnns storleken jÀmfört med de andra?
Ingen Rolex-prisutveckling direkt
Ja, jÀklar vad gott det blev! Funkar en onsdag medEn tisdag?! Avancerat
9e September?NÄgon med koll pÄ nÀr GA-b001 slÀpps?
Googla men hitta inget
9æ=september9e September?
Casio ANALOG-DIGITAL GA-B001 SERIES GA-B001-4AJF 2022ćčŽ9æ... sĂ€ljes av en Trusted Seller pĂ„ Chrono24 för 1 513 SEK
Casio Annons: 1 513 SEK Casio ANALOG-DIGITAL GA-B001 SERIES GA-B001-4AJF 2022ćčŽ9æ..., Referensnummer GA-B001-4AJF; Skick Ny; Ă r 2022; Klocka med originallĂ„da och originalhandlingar;www.chrono24.se
TyvÀrr Àr köp & sÀlj pÄ KS ingen vettig prismarkör mÄnga gÄnger (tycker jag) dÄ prisokÀnsliga+rastlösa flippare ibland dumpar priser, och snarare devalverar vÀrdet pÄ vissa klockor. Det Àr alltid kul att göra en bra affÀr, men ibland blir de generella prisförvÀntningarna pÄ vissa klockor helt knasiga (Äter igen, tycker jag).Har inte den alltid legat pÄ mellan 11 - 12 pÄ köp/sÀlj?
9e September?
Casio ANALOG-DIGITAL GA-B001 SERIES GA-B001-4AJF 2022ćčŽ9æ... sĂ€ljes av en Trusted Seller pĂ„ Chrono24 för 1 513 SEK
Casio Annons: 1 513 SEK Casio ANALOG-DIGITAL GA-B001 SERIES GA-B001-4AJF 2022ćčŽ9æ..., Referensnummer GA-B001-4AJF; Skick Ny; Ă r 2022; Klocka med originallĂ„da och originalhandlingar;www.chrono24.se
9æ=september
Den svarta skeletonen var lite trevlig faktisktEn evighet alltsĂ„âŠ
Ă h, ett av mina favoritspel pĂ„ den tiden, âAnother Worldâ! Coolt! Jag har mitt exemplar kvar i vitrinskĂ„pet, likasĂ„ uppföljaren âFlashbackâ.Ăntligen har jag en klocka som matchar nĂ€r jag spelar SEGA MEGA DRIVE. Liten ovant med pĂ„klĂ€tt men det var snygga klĂ€der.
PrisvÀrd vet jag inte men den jag har fungerar superbra, en Wolf. SlÀnger upp nÄgra bilder sÄ kan du googla den om du vill.Man orkar ju inte med diskussionsdelen av forumet, sÄ jag stÀller en nÄgot OT frÄga hÀr.
Ăr det nĂ„gon som har goda erfarenheter av en prisvĂ€rd winder? Skulle vilja ha en av mina automater igĂ„ng för jĂ€mnan och inte behöva stĂ€lla in sĂ„ ofta.
GW-B5600 för topic.
Eller ska den?Den ska till mig nÀr du Àr klar!!
Kul att du tycker om den!Ăntligen lite ledig tid sĂ„ man kan ta pĂ„ sig nĂ„got fint.
Tack sÄ hjÀrtligt för affÀrer. Och att jag fick ta över denna frÄn sjÀlvaste "hajen" tack @Daion
Jag lovar att icke lÄta koskit trÀffa dens existerande case