Gissar pĂ„ att ni Ă€r helt rĂ€tt gĂ€ng att rĂ„dfrĂ„ga. Ăr sugen pĂ„ min första g-shock och Ă€r inne pĂ„ 5600 eller 5610 (tror jag dom heter). Bra alternativ bĂ„da tvĂ„ eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis, ja sÄg att man kunde ladda ner en app, men visste inte om notiser osv fungerar Àn, Àr detta nÄgot du vet/kan prova för skojs skull? samt om alla notiser syns eller om det bara Àr Mail, Samtal, Facebook, twitter?Helt rÀtt, har en blÄ. Det finns Android app men inte till iPhone. Jag rÄka ha den senare, dÀrför har jag ej anvÀnt funktionerna.
Sen Àr klockan mycket större Àn den vanliga 6900.
Börja med 5610U. Den har alltGissar pĂ„ att ni Ă€r helt rĂ€tt gĂ€ng att rĂ„dfrĂ„ga. Ăr sugen pĂ„ min första g-shock och Ă€r inne pĂ„ 5600 eller 5610 (tror jag dom heter). Bra alternativ bĂ„da tvĂ„ eller?
Ska spana in den, tack!Börja med 5610U. Den har allt
Kolla Àven GW-B5600, samma pengar som 5610, men med lite BT-funktioner oxÄSka spana in den, tack!
Gissar pĂ„ att ni Ă€r helt rĂ€tt gĂ€ng att rĂ„dfrĂ„ga. Ăr sugen pĂ„ min första g-shock och Ă€r inne pĂ„ 5600 eller 5610 (tror jag dom heter). Bra alternativ bĂ„da tvĂ„ eller?
Jag instÀmmer helt med @roosterman , mkt bra val!Börja med 5610U. Den har allt
Och sen GW-5000UKolla Àven GW-B5600, samma pengar som 5610, men med lite BT-funktioner oxÄ
Och vipps sÄ spÄrade det ur
Lika bra att gÄ rakt pÄ den . I mitt tycke ingen förlust att den saknar BTOch sen GW-5000U
Jag bestĂ€llde en 5610Gissar pĂ„ att ni Ă€r helt rĂ€tt gĂ€ng att rĂ„dfrĂ„ga. Ăr sugen pĂ„ min första g-shock och Ă€r inne pĂ„ 5600 eller 5610 (tror jag dom heter). Bra alternativ bĂ„da tvĂ„ eller?
SÄg att den kostar 1100:- just nu hos klockgiganten @ilindinger med rabattkod august15. Borde vara hyfsat bra pris?Börja med 5610U. Den har allt
Nice, har en sĂ„n ocksĂ„.Och⊠hĂ€r kommer dagens⊠âta da damâ (ska förestĂ€lla en trumvirvel) utvalda som vill önska er alla G-Shockers den bĂ€sta dagen!
En trevlig limiterad modell som jag tackar @S.L sÄ jÀttemycket för!
à terigen, lÀnge sedan men bÀttre sent Àn aldrig som man sÀger.
HÀrligt, viilken fining, dÄ finns det hittills tvÄ i trÄden vad jag kÀnner till. kul!Nice, har en sÄn ocksÄ.
Den dÀr gshocken Àr ta me fasiken den snyggaste jag sett jag Àr sÀker pÄ min sakNu blir det ut och rehabtrÀna (lÀs halta med kryckor).
Följeslagare blirâŠ
Var försiktig vem du kallar Shock baraFörsta G-Shocken, hÀr ska impas pÄ brudarna!
Den köpte jag som min första efter tips hÀrSka spana in den, tack!
Bling-bling borde göra jobbetFörsta G-Shocken, hÀr ska impas pÄ brudarna!
Blir till o skaffa en Baby-G till henne alltsÄPappa dotter