Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passa dig sÄ att inte @bag kniper den för dig pÄ vÀgen
Passa dig sÄ att inte @bag kniper den för dig pÄ vÀgen
VÀlkommen in i vÀrmen!
Vafalls? TOADMAN har intagit köket?
Han stog pÄ trappen o ville in en stund ville se min frogmanVafalls? TOADMAN har intagit köket?
Hard core att bjuda in den i huset
Va gör man inte för kusinen frÄn landet!Han stog pÄ trappen o ville in en stund ville se min frogman
Vacker pjÀs det dÀr, bra köp Ä vÀlkommen till MTG klubbenSitter i bilen mÄste verkligen hem och mjölka men Àr i trans just nu mÄste sÀga att det Àr en bra dag idag!
Jag har ALDRIG haft en sÄn bekvÀm G-Shock pÄ mig nÄgonsin.
MTGB2000BDE1AER
Tack jag Àr sugen pÄ den men har nu fÄtt upp ögonen för rose guld med vitt armband damur@hepanter @Fru hepanter
Relojes Casio Limited Edition -Novedades Limited Edition Relojesdemoda
Casio Limited Edition | Distribuidor oficial Casio Limited Edition watches en Valencia, sale online in relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.com
Stort tack den Àr fantastiskVacker pjÀs det dÀr, bra köp Ä vÀlkommen till MTG klubben
Helt rÀtt, har en blÄ. Det finns Android app men inte till iPhone. Jag rÄka ha den senare, dÀrför har jag ej anvÀnt funktionerna.Undrar om inte @dragonhf har en sÄn.
Finns en app som eventuellt kan funka fortfarande för den
Tar tid pÄ Àggen kanske inte lika smidigt som en Square men de funkar
OT; varför ingen klocktillverkare gjort en modell med en bezel som fungerar som en Àggklocka som plingar till nÀr tiden gÄtt ut Àr ett mysteriumTar tid pÄ Àggen kanske inte lika smidigt som en Square men de funkar
Kan vara för att dÄ skulle vÀldigt mÄnga tvÄngsmÀssigt gÄ och försöka vrida upp alla andras klockor hela tiden...OT; varför ingen klocktillverkare gjort en modell med en bezel som fungerar som en Àggklocka som plingar till nÀr tiden gÄtt ut Àr ett mysterium
Alla tre Àr superfina men fick jag endast vÀlja en sÄ tar jag katten alla dar i veckan!Mjölkning klart, verkar som surfen tagit slut pÄ mobilen. SÄ fÄr bli ett par bilder nu istÀllet
à h, den dÀr Àr verkligen fin!Blir portermod med negativ display idag
Krya pÄ dig!Förkylningen har tagit sitt grepp, skönt med justerbar sÀng Ätminstone och en rejÀl klocka