• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ute pÄ hundpromis. Rena Sparbankseken pÄ ett stÀlle hÀr.
20220831_201327.jpg

Jag har mina sÄ att de synkar. Varje natt kl 3:02 typ. Antingen i fönstret eller pÄ armen. BÀgge funkar.
Jag bor utanför Sthlm, sÄ det lÀr funka om du inte bosatt dig i en bunker.
Sen brukar jag förvara dem pÄ fönsterbrÀdan nÀr jag inte har dem pÄ. DÄ Àr batteristatus en ickefrÄga.
Min frogman synkar varje natt fast den ligger lĂ€ngst in i den mörka kökslĂ„dan i en box dessutom😊😊

En av tavlorna jag gillar bÀttre.
SĂ„pass att jag tĂ€nkte försöka screwbackifiera den. đŸ€Ș
Visst var det nĂ„gon som bytt glas i trĂ„den? NĂ„gra tips hade varit bra om det inte ska sluta med sju Ă„rs olycka. 😬

IMG_20220831_192751.jpg
Köp de hÀr och bytt ut glaset mot din.
Du behöver ett verktyg för att pressar ut glaset utan att det spricker. Glaset Àr inte limmad sÄ det Àr rÀtt enkelt att pressa ut det. Se till att inte paja packningen nÀr du pressar tillbaka glaset.
Verktyget hittar du pÄ Amazon. Sök pÄ klockpress sÄ hittar du massor av dem.

Köp de hÀr och bytt ut glaset mot din.
Du behöver ett verktyg för att pressar ut glaset utan att det spricker. Glaset Àr inte limmad sÄ det Àr rÀtt enkelt att pressa ut det. Se till att inte paja packningen nÀr du pressar tillbaka glaset.
Verktyget hittar du pÄ Amazon. Sök pÄ klockpress sÄ hittar du massor av dem.
Nu har jag redan en komplett screwback donator sĂ„ det dĂ€r tipset behövde jag verkligen inte. Riktigt skittaskigt faktiskt. đŸ€Ł Den dĂ€r Madness Ă€r ju en favorit sedan lĂ€nge men kostar ju alldeles för mycket att köpa beg. numera... SĂ„ ja... paket frĂ„n Tyskland pĂ„ ingĂ„ende dĂ„.

MADNESS BREEDS MADNESS đŸ„Ž

IMG_20220901_004824.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp