• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En fin MRG har dykt upp pĂ„ köp & sĂ€lj om nĂ„gon Ă€r pĂ„ jakt efter en. 😃
SjĂ€lv har jag inte lĂ€ge nu dĂ„ annat Ă€r pĂ„ vĂ€g in annars hade nog jag ”huggit” till. 😃

Nu dags för dagens rehab. FĂ„r se Vilken G som fĂ„r följa med idag. 😊

E4F17011-F64A-498B-87DA-D78299C9E68F.jpeg

Blir sÄ bra med fÀrgglatt band pÄ den dÀr!
SjÀlv blev det 2100 idag

4733B600-51E9-4447-A096-6F2689DF85BF.jpeg

Edit: inga flipptankar pĂ„ GWG:n Ă€n heller @Derix? 🙈

Senast Àndrad:
En fin MRG har dykt upp pĂ„ köp & sĂ€lj om nĂ„gon Ă€r pĂ„ jakt efter en. 😃
SjĂ€lv har jag inte lĂ€ge nu dĂ„ annat Ă€r pĂ„ vĂ€g in annars hade nog jag ”huggit” till. 😃

Nu dags för dagens rehab. FĂ„r se Vilken G som fĂ„r följa med idag. 😊
Ping @Ploprof 😁

Hej! Är det nĂ„t knep för att handla frĂ„n Brandfield? Skulle passa pĂ„ att köpa min första G-Shock (GW-M5610U-1ER) dĂ„ de hade bra pris 1147 kr. AnmĂ€lde mig för vĂ€lkomstrabatt 10% och klickade mig vidare frĂ„n mailet. Rabatten lades till automatiskt och klockan hamnar pĂ„ 1032 kr. Mitt i utcheckningen gick nĂ„t fel sĂ„ jag fick avbryta. NĂ€r jag pĂ„ nytt gĂ„r in fĂ„r jag fullpris, finns ingenstans att lĂ€gga till koden manuellt. Klickar lĂ€nken i mailet igen, men ingen rabatt. Öppnar Inkognito-fönster och gĂ„r in pĂ„ Brandfield, men nu Ă€r priset istĂ€llet 1383 kr. Hittar fortfarande ingenstans att lĂ€gga till rabattkoden. Brukar denna webbutiken bete sig sĂ„ hĂ€r, med varierande priser under dagen och svĂ„rt att fĂ„ igenom rabatt etc?

Hej! Är det nĂ„t knep för att handla frĂ„n Brandfield? Skulle passa pĂ„ att köpa min första G-Shock (GW-M5610U-1ER) dĂ„ de hade bra pris 1147 kr. AnmĂ€lde mig för vĂ€lkomstrabatt 10% och klickade mig vidare frĂ„n mailet. Rabatten lades till automatiskt och klockan hamnar pĂ„ 1032 kr. Mitt i utcheckningen gick nĂ„t fel sĂ„ jag fick avbryta. NĂ€r jag pĂ„ nytt gĂ„r in fĂ„r jag fullpris, finns ingenstans att lĂ€gga till koden manuellt. Klickar lĂ€nken i mailet igen, men ingen rabatt. Öppnar Inkognito-fönster och gĂ„r in pĂ„ Brandfield, men nu Ă€r priset istĂ€llet 1383 kr. Hittar fortfarande ingenstans att lĂ€gga till rabattkoden. Brukar denna webbutiken bete sig sĂ„ hĂ€r, med varierande priser under dagen och svĂ„rt att fĂ„ igenom rabatt etc?
Vad trÄlkigt, gjorde precis som du, likadan klocka ocksÄ :), och det funkade. Mejla dem och frÄga kanske?
Eller ta ngn e-postadress om du har flera?

Vad trÄlkigt, gjorde precis som du, likadan klocka ocksÄ :), och det funkade. Mejla dem och frÄga kanske?
Eller ta ngn e-postadress om du har flera?
Jag gjorde ocksĂ„ sĂ„ och det funkade. Ända kruxet jag hade var att rabattkoden hamnade i skrĂ€pposten pĂ„ mailen. Mailade dom men fick inget svar. Det fungerade för mig men kass spĂ„rning av paketet och lite lĂ„ng levtid

Tillbaka
Topp